Нормален, просечен, како сакаш кажи го Французин, Парижанец, ќе вози до работа и назад 100/150км неделно, еден викенд во месецот ако опали 200/300км до некаде подалеку, другите викенди нешто ситно/локално, еден/два викенда во годината некоја подалечна дестинација од преку 500км и еден одмор од 1000,1500км.
Доаѓаме до максимални 15.000км.
Тука, со истите планови ќе бидат околу 10.000км.
Za 100-150km nedelno ne pali kola,so tocak odi.Ama ok kako mislis taka.
Otvorete na net i videte kolite so xxx kilometri koja cena se i kolite so yyy kilometri kolku pari se.
Kolku od vozilata se so xxx kilometri,kolku od niv se so yyy kilometri...
Pod xxx neka bidat vozila od 2005g pod 200Kkm.
Pod yyy neka vidat vozila od 2005g nad 200Kkm.
I koga ke gi gledas po oglasite,gledaj i koj gi prodava,placevi,turci,arapi,balkanci i sl,poso 99% od niv imas falc kilometri.
I za kraj uste be vervate deka nekoj ke ti daj uba kola,nevozena za sitna para?
Тоа беше условно кажано како најоптимистично сценарио за нормалниот/просечниот.
Ако го исклучиме одењето на работа се намалуваат километрите и така ќе дојдеме и до под 10к.
Тие коли не се продаваат по 10 години возење, а и ако се продаваат по 10 години имаат сосема друга цена и не се интересни за арапите, турците и сл.
Ако збориме за повеќе километри за одење и враќање од работа, односно од друг град, повторно можеме да го исклучиме автомобилот бидејки има алтернативен превоз, па така да тие се исклучоци што патуваат со кола.
Всушност, сепак постојат луѓе што патуваат со кола по 100/200км до работа, но веќе тука не станува збор за нормални/просечни, односно станува збор за луѓе кои се подобро платени или на раководни функции чиј буџет може да го издржи тоа темпо, имаат обезбеден паркинг, и да не набројувам.
И кај нас имаш нормален свет кој секојдневно патува до работа Гостивар-Скопје и назад
Имаш и Струмица-Скопје и назад

Прашање е за колкава плата и дали работното место ги покрива патарините
@Leonid од татко ми.