Бидејки пред 4 години убаво ги проучив и тестирав Клио, Каптур и Меган, можам за нив поконкретно да искоментирам.
Каптурот во однос на Клиото има многу повеќе простор во кабината (предни и особено задни седишта) гепекот е исто така поголем, полесно се седнува и станува што е идеално за низ град. На 130км/ч во кривини се чувствува поизразено навалување но не е страшно, односно ако се вози по знаци нема апсолутно никаков ризик.
До тука, речиси ја оправдува повисоката цена ако се одземат во тоа време неверојатната цена на гумите, 10.000 бф гудрич, 13.000 мишелин од парче за зимски
Пред да го одврзеш кесето си велиш ај да го ѕирнам тукушто излезениот Меган4.
Простор во кабина речиси ист како во Каптур, малку пошироко меѓу возач и совозач, на задни седишта дури и помал, колената упираат во предни седишта, гепек нешто поголем на око.
Држење на пат неспоредливо подобро, но седнување и станување како во Клио и како во сите неСУВ коли.
Значи, ако ти е претежно за низ град, Каптурот носи највеќе бодови + чувството дека си во тренд
Така доаѓаме до одлучувачкиот фактор, пари.
Ако немаш доволно за Каптур ќе си легнеш на брашно и ќе си купиш Клио.
Ако веќе ги имаш парите за Каптур, ќе си го лапнеш без око да ти трепне.