Искрајно, вака гледано, паѓаат во вода сите правени модификации за перформансите на моторот. Најдобро е разликата да се мери на истото возило пред/потоа. Можеби на казан астрата моторот има повеќе снага од фабрика од колку на џиџи, само со DYNO ќе се знае
За да „паѓаат во вода“, треба да не прават никаква разлика. Далеку од тоа дека не прават разлика тие модификации, пред се’ во понашањето на самата кола, и чувството што го нуди кога ја возиш. За да ја воочиш разликата, треба да ја осетиш на лице место.
А што е до мерењата, премногу фактори се во игра, од кои како најбитен пак ќе ја издвојам тежината на Астрата на Џиџи. Ремапот и филтерот не влијаат врз овој мотор, на начин на кој што би влијаеле на помодерен мотор, или турбаш (мислам, нели
). Далеку од тоа дека се залудни или не прават разлика. Кај мене на Лансерот, само со филтер и пооптимизиран издув (во однос на фабричкиот), се осеќа поголема живчаност и реакција на гас. Следствено на тоа, у мисла сум дали да идам на варијанта ремап