Автор Тема: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?  (Прочитано 6658 пати)

Отсутен vsutarov

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 20
DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« на: 30 Март 2020, 12:14:14 pm »
Zdravo.
Ako ima nekoj so e90 so dpf od ovie godini da postira na kolku otprilika mu se vklucuva regeneracija.Kaj mene se slucuva cesto,otprilika na 260-300km iako DPF filterot bese na masinsko perenje.
Interesno bi bilo da postirate I potrosuvacka.Kaj mene mereno na pumpa(ne na bord) otrpilikado  6.3L/100km zimovo so normalno mesano vozenje.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4768
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign
« Одговори #1 на: 30 Март 2020, 12:21:26 pm »
Ако возиш низ град, тргни застани, нормално е почесто да се уклучува. Како и секој дизел со дпф си бара редовно возење на отворено, како би се правеле целосни циклуси на регенерација. Перење на дпф колку е ефикасно не знам.


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #2 на: 30 Март 2020, 13:08:46 pm »
Јас сеуште немам осетено кога прави регенерација, освен во една прилика кога ми делуваше угушена колата (хјундаи и30)

Претходно бев убеден од многу сајтови на интернет и едно недоразбирање во сервис во фамозното пасивно регенерирање при што се убедувавме со @vlatko.klp ;D, за на крај да се испостави дека сум бил во грешка.

По се изгледа дека е нормална појава да прави регенерација на толкав број поминати километри во услови на градска вожња.

Отсутен Astraion

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 678
  • Pixel Perfect.
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #3 на: 30 Март 2020, 13:29:07 pm »
e90 318d тука (М47), на отворено сум 5-5.5л/100км, во град 6-7 зависи дали сум во трета или 4та низ град. Струмица мал град јебига, 40-60кмх макс.

За ДПФ ти препорачувам да си купиш OBD2 адаптер (ако не си пробал досега) и ако користиш Андроид пробај ја апликацијава:
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.pw.btool.lite&hl=en

Ја користев бесплатната ама пред година и нешто решив да ја купам фул верзијата, за да можам кога сакам јас да му активирам ДПФ регенерација, и ред други работи. (ѕирни го видеото)
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.pw.btool.expert&hl=en


Има повеќе верзии на OBD2, јас се решив со овој и одлично работи како за од Алиекспрес (гледај да е v1.5):
https://www.aliexpress.com/item/32272347186.html

Ако сакаш поскап и подобар OBD2, оди со Carista.

Отсутен vsutarov

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 20
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #4 на: 30 Март 2020, 16:27:32 pm »
Vi blagodaram na odgovorite.Razlikata od gradsko vozenje I otvoreno e 50na porano ili pokasno vo odnos na regeneracijata,taka da nema nekoja golema razlika kaj mene.No, po mene mislam deka toa e dosta cesta regeneracija so prosek od 270km,dokolku e sve vo red so voziloto.Vo odrzuvanjeto ne pravam kompromisi vo odnos na kvalitet na maslo,filtri I drugi materijali.Na internet ne mozam da najdam merodavni iskustva za ovoj tip na vozilo.Zatoa barav nekoj od iskustvo so e90 I DPF dali ima informacija kolku cesto mu pravi voziloto regeneracija.

Inaku koristam CARLY OBD adapter namenet za BMW,aplikacijata isto ja kupiv za da bi gi imal site opcii.CARLY e prilicno soliden product ima mnogu moznosti.

Отсутен vsutarov

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 20
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #5 на: 30 Март 2020, 16:47:42 pm »
e90 318d тука (М47), на отворено сум 5-5.5л/100км, во град 6-7 зависи дали сум во трета или 4та низ град. Струмица мал град јебига, 40-60кмх макс.

За ДПФ ти препорачувам да си купиш OBD2 адаптер (ако не си пробал досега) и ако користиш Андроид пробај ја апликацијава:
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.pw.btool.lite&hl=en

Ја користев бесплатната ама пред година и нешто решив да ја купам фул верзијата, за да можам кога сакам јас да му активирам ДПФ регенерација, и ред други работи. (ѕирни го видеото)
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.pw.btool.expert&hl=en



Има повеќе верзии на OBD2, јас се решив со овој и одлично работи како за од Алиекспрес (гледај да е v1.5):
https://www.aliexpress.com/item/32272347186.html

Ако сакаш поскап и подобар OBD2, оди со Carista.

Ti blagodaram,odlicna aplikacija e full verzijata,nema sto nema.
Sakam da te prasam dali si zabelezal vo praksa na kolku km ti se startuva regeneracijata?

Отсутен Astraion

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 678
  • Pixel Perfect.
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #6 на: 30 Март 2020, 19:16:32 pm »
Ti blagodaram,odlicna aplikacija e full verzijata,nema sto nema.
Sakam da te prasam dali si zabelezal vo praksa na kolku km ti se startuva regeneracijata?
Градска возење мислам дека се активира на секои 350-400км, или кога ќе наполни околу 12-14 грама саѓа (soot).
ECU-то си прави негови калкулации и сум доста изненаден колку добро си ја врши работата ДПФто, само најбитен услов е да дигне работна температура од 75Ц за да почне процесот. Кога ќе дигне темп, 3та 80kmh 3000+ обртаи надвор од градот и за 10км паѓа на 0.5 грама.

Цитат
There are two kinds of regeneration:

1. Continuous regeneration:
This form of regeneration takes place during normal driving. At exhaust-gas temperatures of between 280-350°C, continuous regeneration takes place in the form of a slow oxidation process. The soot particles cannot be incinerated until the exhaust gases reach the required temperature.

2. Periodic regeneration:
Periodic regeneration is performed automatically by the DDE after no later than 1000 km (600 miles). On vehicles with many short-distance drives, periodic regeneration already starts taking place after just 400 - 800 km (250 - 500 miles).
For regeneration, the intake air is reduced by the throttle valve. One or two post-injections are performed. This increases the exhaust-gas temperature to about 600 °C. The soot is incinerated with the residual oxygen.
The periodic regeneration is performed at all speeds. The most efficient method is regeneration at a constant speed in excess of 60 km/h (38 mph) over a period of 20-30 minutes.

The DDE calculates the time for periodic regeneration from the following values:
  • Average distance travelled
  • Average driving speed
  • Temperature in the diesel particle filter
  • Values from the exhaust gas pressure sensor
The last successful regeneration can be read out by the diagnosis system.

The following conditions must be fulfilled for a regeneration:
  • The coolant temperature must be in excess of 75 °C
  • The exhaust-gas temperature before the diesel particle filter must be greater than 240 °C
  • There must be enough fuel (fuel reserve indicator light is not lit up). Whenever the reserve lamp lights up, the regeneration process is suspended.
  • No fault codes from the air mass system, exhaust emission system and sensors must be saved in the DDE
  • The fault codes 480A / 245700 (from F01) and 481A / 245800 (from F01) must display the status "currently not present"
  • Constant driving speed above about 60 km/h (approx. 38 mph). The optimum speed is about 100 km/h (approx. 60 mph).

Инаку, Carly ја пратам од кога ја купив Е90ката, ама не се дрзнав да си трошам парите на такво парче софтвер, единствено да си механичар за БМВ па да си ги вратиш парите. (90 долари на година + 80 долари адаптеро)

Отсутен vsutarov

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 20
DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #7 на: 30 Март 2020, 20:47:13 pm »
Dobar e CARLY navistina,adapterot imav sreka i go najdov na staro,a aplikacijata imase togas nekoj popust pa iskoristiv. Za mehanicari mislam deka ne e pogoden,falat dosta raboti.
Znaci spored tie podatoci,kaj mene regeneracijata sepak se slucuva pocesto. Probuvam da doznaam dali e pricinata od motorot ili samiot DPF nema sposobnost podobro da raboti.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4768
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #8 на: 31 Март 2020, 08:57:49 am »
За да биде успешен еден циклус на регенерација на DPF филтер (кај BMW) потребно е со загреан мотор да се вози 15мин со константна брзина од 120км/ч. Циклусите започнати во град не прават ништо освен што ја зголемуваат потрошувачката. Затоа напоменав дека треба да се вози на автопат редовно...еве нека биде и еднаш месечно.

Не се препорачува дизел мотор за градско возило затоа што: поспоро се загрева од бензински мотор при што троши повеќе, се аби побрзо и се запушуваат дпф/егр многу почесто затоа што не се случува регенерација.

Не се лажете со фенси мобилни апликациички, земете си квалитетен K+DCAN кабел и инсталирајте INPA ако сакате доверливи податоци и целосна контрола на сите модули.


Отсутен vsutarov

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 20
DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #9 на: 31 Март 2020, 11:19:05 am »
Blagodaram .Ne pisav,jasni mi se dizelite so euro 5,podlaboko pristapuvam vo ucenjeto. Kolata ja vozam postojano na otvoreno,tocno deka dizel ne e postojano za vo grad. Rabotata so Carly e sto e mobilen,toj produkt e namenski za bmw,poddrska ima za site moduli i gi cita site senzori. Ako mislis za toa dali e tocen vo odnos na ISTA,da. Podatocite se doverlivi toa e kompletno provereno veke.

Jas kazav,kaj mene e slucaj so cesta regeneracija,nezavisno dali na otvoreno se vozi.Procesot na regeneracija go pratam preku Carly i toj se odviva normalno. Vo ovaa faza pribuvam da otkrijam dali dpf-ot e za menuvanje.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #10 на: 31 Март 2020, 11:37:48 am »
ДПФ е за менување кога нивото на пепел ќе го надмине лимитот. Обично филтриве собираат некаде од 70-100 грама на пепел и после тоа дпф-то ќе биде прилично полн цело време и ќе прави чести генерации. 300 км во град со една регенерација е сосема нормално. На отворено тоа е некаде 600-700км макс. Чиста заблуда е дека возење на отворено му помагало некако на дпф-то. Се додека возиш во град нормални дистанци каде што моторот се загрева нема да имаш проблеми. Возење во град саат време на пример дури и во гужви нема ништо лошо да се случи и на долг рок. Но друго е кога идеш од дома до продавница 3км со кола и така секој ден.

А регенерации се еден континиуран процес кога нивото на soot mass ќе достигне 20тина грама. На отворено кога се вози да не заборавиме дпф-то всушност се полни многу побрзо НО поради самото возење на отворено со поголеми брзини затоа се постигнуваат и поголеми километражи.

Доколку се става пропишано масло во колата, ДПФ-то тој лимит на пепел (во зависност од физичката големина на филтерот) од 70-100 грама го достигнува некаде на 300.000-500.000км. Единствено нешто што штети на дпф е кога во тек на регенерација вие го гасите моторот, и неколку пати така допринесува филтерот да биде преполн со soot mass и тек тогаш ќе се упали сијаличката. Од тука всушност произлегува она фамозното дека нечини дизел за во град. НЕ, проблемот е што кратките дестинации како такви не овозможуваат регенерацијата како процес да биде успешен, за жал. Ова може да се случи и на нова кола со 100км изминати километри а може и никогаш на автомобил со поминати 300.000км.

Всушност кај мене кога ќе се погоди регенерација а сум во град, таа може да се случи дури и 2км со скоро ладен мотор пред се поради фактот што компјутерот така решил и преку тоа екстра вбризгување на гориво, температурата за неколку секунди во издувот постигнува 500 степени, нешто што е невозможно да се постигне дури и ако возите на отворено констатно 140км/ч и тогаш температурите нема да бидат повеќе од 350-400 степени.

Отсутен Astraion

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 678
  • Pixel Perfect.
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #11 на: 31 Март 2020, 12:48:52 pm »
Не се лажете со фенси мобилни апликациички, земете си квалитетен K+DCAN кабел и инсталирајте INPA ако сакате доверливи податоци и целосна контрола на сите модули.
Имам и кабел имам и BMW Standard Tools, ама не ми се замара со праисториски софтвер а и овие дијагностики кои ги користам со помош на мобилната апликација не се хардкор кодирање, така да сосема ми е доволна оваа за андроид, која освен OBD2 адаптеро може да ја поврзам и со K+DCAN кабелот на телефон.

Отсутен vsutarov

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 20
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #12 на: 31 Март 2020, 13:07:57 pm »
Se slozuvam,saglam mobilna alatka e sosema dovolno. Koga ke dojdam do situacija da treba da koristam inpa obicno e znak deka sum za na majstor. I mnogu mi e zeznato za pratenje na nekoi raboti da nisam laptop do kola.
Inaku za zal doagjame sepak do zaklucokot deka vakvi vozila ne se samo za gradsko vozenje,stom e potrebna alatka za postojano pratenje i slicno.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4768
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #13 на: 31 Март 2020, 14:21:53 pm »
Не се лажете со фенси мобилни апликациички, земете си квалитетен K+DCAN кабел и инсталирајте INPA ако сакате доверливи податоци и целосна контрола на сите модули.
Имам и кабел имам и BMW Standard Tools, ама не ми се замара со праисториски софтвер а и овие дијагностики кои ги користам со помош на мобилната апликација не се хардкор кодирање, така да сосема ми е доволна оваа за андроид, која освен OBD2 адаптеро може да ја поврзам и со K+DCAN кабелот на телефон.
За употреба во официјален сервис: ISTA-d и ISTA-b.
За домашна употреба и независен сервис: INPA за дијагностика + NCS Expert за кодирање...се друго е основно и плукни залепи, aма ако ви брка работа ок.

ДПФ е за менување кога нивото на пепел ќе го надмине лимитот. Обично филтриве собираат некаде од 70-100 грама на пепел и после тоа дпф-то ќе биде прилично полн цело време и ќе прави чести генерации. 300 км во град со една регенерација е сосема нормално. На отворено тоа е некаде 600-700км макс. Чиста заблуда е дека возење на отворено му помагало некако на дпф-то. Се додека возиш во град нормални дистанци каде што моторот се загрева нема да имаш проблеми. Возење во град саат време на пример дури и во гужви нема ништо лошо да се случи и на долг рок. Но друго е кога идеш од дома до продавница 3км со кола и така секој ден.

А регенерации се еден континиуран процес кога нивото на soot mass ќе достигне 20тина грама. На отворено кога се вози да не заборавиме дпф-то всушност се полни многу побрзо НО поради самото возење на отворено со поголеми брзини затоа се постигнуваат и поголеми километражи.

Доколку се става пропишано масло во колата, ДПФ-то тој лимит на пепел (во зависност од физичката големина на филтерот) од 70-100 грама го достигнува некаде на 300.000-500.000км. Единствено нешто што штети на дпф е кога во тек на регенерација вие го гасите моторот, и неколку пати така допринесува филтерот да биде преполн со soot mass и тек тогаш ќе се упали сијаличката. Од тука всушност произлегува она фамозното дека нечини дизел за во град. НЕ, проблемот е што кратките дестинации како такви не овозможуваат регенерацијата како процес да биде успешен, за жал. Ова може да се случи и на нова кола со 100км изминати километри а може и никогаш на автомобил со поминати 300.000км.

Всушност кај мене кога ќе се погоди регенерација а сум во град, таа може да се случи дури и 2км со скоро ладен мотор пред се поради фактот што компјутерот така решил и преку тоа екстра вбризгување на гориво, температурата за неколку секунди во издувот постигнува 500 степени, нешто што е невозможно да се постигне дури и ако возите на отворено констатно 140км/ч и тогаш температурите нема да бидат повеќе од 350-400 степени.
Ова што го напиша колегата претпоставувам дека се однесува за VW, притоа треба да се има во обзир дека секој производител и мотор си има различни процедури и процеси.

Околу заблудите што ги спомна колегата, да појасниме малку:

Процес на регенерација на DPF: За да биде успешен еден циклус на регенерација, потребно е да се постигне висока температура(600c) во издувниот систем и да се одржува одреден период при што наталожениот пепел ќе согори и под зголемен притисок од издувните гасови(повисоки обртаи) постепено ќе излегува низ ауспух во форма на отровен гас со мирис на изгорена карамела и микроскопски канцерогени честици. За да се исполнат горенаведените услови, потребно е моторот да работи подолго време на повисоки обртаи, не е доволно тргни и застани по 100м, па дреми во лер 5мин, како што се вози низ повеќето градови.

Видови на регенерација:
1. Спонтана - се случува по природен пат при возење подолго време со повисока брзина (кај BMW според упатство 15мин со 110км/ч), нормално нема што да се примети
2. Динамичка - се активира автоматски и на помала брзина, кога сензорот ќе осети дека притисокот во издувниот систем е зголемен. Автоматски се вбризгува дополнително гориво и тоа се приметува, моторот е погласен и потрошувачката зголемена, ако е автоматски менувач, менува брзини на повиски обртаи од вообичаеното. На ладен мотор кај BMW не се вклучува.
3. Сервисна - кога се активира рачно преку OBD, автоматски се вбризгува дополнително гориво и автоматски се држат повисоки обртаи. После ова потребно е веднаш да се направи и спонтана регенрација, за да се исфрли согорениот пепел и да изгори тоа што останало. (ова е најчесто последен обид да се измолзат пар километри од веќе запушениот DPF)

Заклучок: Редовно возење со константна брзина подолго време + квалитетно масло со препорачаниот вискозитет го продолжуваат животот на DPF.

Blagodaram .Ne pisav,jasni mi se dizelite so euro 5,podlaboko pristapuvam vo ucenjeto. Kolata ja vozam postojano na otvoreno,tocno deka dizel ne e postojano za vo grad. Rabotata so Carly e sto e mobilen,toj produkt e namenski za bmw,poddrska ima za site moduli i gi cita site senzori. Ako mislis za toa dali e tocen vo odnos na ISTA,da. Podatocite se doverlivi toa e kompletno provereno veke.

Jas kazav,kaj mene e slucaj so cesta regeneracija,nezavisno dali na otvoreno se vozi.Procesot na regeneracija go pratam preku Carly i toj se odviva normalno. Vo ovaa faza pribuvam da otkrijam dali dpf-ot e za menuvanje.


Sent from my iPhone using Tapatalk

За твојов случај: Error кодови има? Грејачи? Релеј на грејачи? DPF? EGR?

Се пали сијаличка за грејачи кога ја старуваш или не?

Пали одма или вергла неколку пати?

Работи мирно во лер или варираат обртаи?

Влече нормално или послабо?

Се пали сијаличка за DPF?

Прашувам за грејачи затоа што има одредени модели на BMW кои нема да почнат регенерација ако има фаличен грејач/релеј...значи ако подолго време се возела така, долго време не се активирала регенерација и DPF-от се запушил.

За DPF-от да бидеш сигурен дека е запушен провери exhaust gas back pressure, прати колку е во лер и полека давај гас до макс, запиши си колку е на 2000, 3000, 4000, 5000rpm. Најди податоци колку треба да биде за 2.0d и спореди....ако вредностите се повисоки од референтните, тогаш запушен е.

Може и сензорот за DPF да е сјебан, провери и тоа, ама расипан сензор обично појавува други сипмтоми т.е. воопшто не се уклучува регенерација.

Вo принцип, штом често уклучува регенерација а се вози редовно на отворено, тогаш јбг време му е...ама провери ги овие работи од погоре прво.
« Последно менување: 31 Март 2020, 14:28:45 pm Molec »


Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: DPF regeneracija,BMW 320d E90 2009/2010 redesign.Potrosuvacka?
« Одговори #14 на: 31 Март 2020, 14:49:38 pm »
Ова е мислам најголемото недоразбирање

Цитат
За да се исполнат горенаведените услови, потребно е моторот да работи подолго време на повисоки обртаи, не е доволно тргни и застани по 100м, па дреми во лер 5мин, како што се вози низ повеќето градови

При редовна регенерација и интервенција на компјутерот со вбризгување на екстра гориво, овој процес се случува и на тргни застани, во лер, при мали брзини итн. А па да не зборувам за еуро 6 мотори и овие новиве со адблу, скоро неможеш ни да забележиш дека се случува регенерација.

Упатството од бмв што го цитираш за некаква си спонтана регенерација се случува кај сите коли и тоа е минимално, со скоро никаков ефект. За да постигнеш такви температури од 500 степена плус треба да возиш многу повеќе од 120км/ч на отворено. Мешаш појаснувања од упатството во врска со што треба да правиш кога ќе ти се појави на шалтабла дека дпф-то има проблем и што се случува при возење константно.

Еве јас се кладам во што сакаш отвори компјутер и иди на отворен пат и вози 100км. Кажи ми колку гареж ќе собере дпф-то а колку ќе исфрли при такво  возење? Скоро е невозможна оваа спонтана регенерација како што ти ја кажуваш  :) и кога е возможна количината на согорен гареж е МИНИМАЛНА и незначителна. Затоа си постои редовна регенерација која што секогаш се случува при максимум грама на гареж во дпф-то, 20-25 грама. При возење на отворено динамично, ти ништо друго не правиш освен побрзи циклуси помеѓу регенерација, а при возење констатно никогаш нема никаква регенерација туку константен проток на гареж во дпф-то се додека не се наполни, колата прави регенерација 5-10 минути а ти штом возиш на отворено немаш појма дека се случила.

Не исмислил бмв или ваг топла вода, начинот на регенерација е ист со исклучок како што реков со новиве дизели каде што имаш адблу.