Автор Тема: CARclub Тест: KIA Xceed 1.4 T-GDI 140 DCT Launch Edition  (Прочитано 6134 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.4 T-GDI 140 DCT Launch Edition
« Одговори #1 на: 03 Јануари 2020, 20:04:18 pm »
Го видов мислам истово во средата на автопат Тетово-Скопје и многу добро изгледа. Се гледа дека има повисока суспензина, но со формата воопшто не делува како кросовер и дури изгледа поспортски од Ceed. Доколку нема полошо управување мислам дека ова би бил подобар избор.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.4 T-GDI 140 DCT Launch Edition
« Одговори #2 на: 03 Јануари 2020, 20:50:41 pm »
predlog...koga pisuvate recenzija ili snimate kako i da e, toa smrdlivite amerikanski edninici, inci milji i sl pretopete gi vo metricki sistem, ima na net unit converter, 2 minuti rabota... tnx

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
CARclub Тест: KIA Xceed 1.4 T-GDI 140 DCT Launch Edition
« Одговори #3 на: 04 Јануари 2020, 00:00:45 am »
predlog...koga pisuvate recenzija ili snimate kako i da e, toa smrdlivite amerikanski edninici, inci milji i sl pretopete gi vo metricki sistem, ima na net unit converter, 2 minuti rabota... tnx

Во која ситуација во тестот (или во било кој тест на возило) е соодветно да се направи промената, а да има поента?

Општо прифатена мерка за дијагонала на екран се инчи, дијаметар на тркала се инчи...

Ако пишеш дека екранот е со дијагонала од 28 цм, или дека тркалата се “45-сантиметарски”, не само што никој нема да разбере, туку и ќе испаднеш глуп у јавност.

Не е дека забрзувањето е од 0-60 (или 0-62) милји на час, или дека досегот со еден резервоар гориво е не-знам-колку милји, или дека потрошувачката е не-знам-колку милји на галон.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.4 T-GDI 140 DCT Launch Edition
« Одговори #4 на: 04 Јануари 2020, 00:13:23 am »
Општо прифатено?

Порано дијагоналата на  телевизорите беше изразена во cm и беше разбирлива за сите.

Пред 15тина години стана модерно во инчи и ништо не разбирав.
Со тек на време се асимилирав, односно, рефлексно се прифаќа димензијата 50 или 65 инчи како пожелна димензија за тв без да се има претстава колкава е големината.
Истото важи и за телефони и што ти не.
Кај да е и мебелот ќе го продаваат во инчи ;D

Иди натерај ги Французите на општо прифатено.

https://www.cdiscount.com/high-tech/televiseurs/tv-led-lcd/l-1062613.html

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.4 T-GDI 140 DCT Launch Edition
« Одговори #5 на: 04 Јануари 2020, 00:56:34 am »
Општо прифатено?

Порано дијагоналата на  телевизорите беше изразена во cm и беше разбирлива за сите.

Пред 15тина години стана модерно во инчи и ништо не разбирав.
Со тек на време се асимилирав, односно, рефлексно се прифаќа димензијата 50 или 65 инчи како пожелна димензија за тв без да се има претстава колкава е големината.
Истото важи и за телефони и што ти не.
Кај да е и мебелот ќе го продаваат во инчи ;D

Иди натерај ги Французите на општо прифатено.

https://www.cdiscount.com/high-tech/televiseurs/tv-led-lcd/l-1062613.html

Да.

Порано за порано, времињата се сменети.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.4 T-GDI 140 DCT Launch Edition
« Одговори #6 на: 04 Јануари 2020, 06:23:48 am »
Екранот пред возачот е со дијагонала од 12.3 инчи(31cm), додека оној за мултимедијалниот уред е со дијагонала од 10.25(26cm) инчи.

nema potreba od drami, ednostavno vo zagrada se stava cm kolku se i gotovo, osven za golemina na bandazi stvarno nema potreba da prifakame merki koi ne se upotrebuvaat vo nase podnebje...od 0-100-ka se meri kaj nas ne od o do 60/62 milji ...

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.4 T-GDI 140 DCT Launch Edition
« Одговори #7 на: 04 Јануари 2020, 11:41:52 am »
Покрај Џип Ренегејд, ова миме 2 СУВ возило кое би го купил ако се решам да купувам возило на ново и од таа класа (Порше не ги рачунам, друг ценовен свет се) . Одлично изгледа, цената сигурно ќе иде за година две надоле. Основниот мотор е премал али мора да се почне од негде.

Не видов колку кг тежи?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.4 T-GDI 140 DCT Launch Edition
« Одговори #8 на: 04 Јануари 2020, 14:13:02 pm »
Конкретната изведба, 1345 кила, што е сосем во ред.

Ренегејд ќе имаме наскоро на тест. :)

@NUME - Благодарам за забелешката, ќе видам дали ќе можам да правам нешто слично во иднина. :)

Го видов мислам истово во средата на автопат Тетово-Скопје и многу добро изгледа. Се гледа дека има повисока суспензина, но со формата воопшто не делува како кросовер и дури изгледа поспортски од Ceed. Доколку нема полошо управување мислам дека ова би бил подобар избор.

Момците од Eibach веќе ја средија работата.



Ситница, ама огромна разлика прави.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.4 T-GDI 140 DCT Launch Edition
« Одговори #9 на: 04 Јануари 2020, 14:24:06 pm »
Купуваш поскапа Киа и доплаќаш плус за да биде како поевтината?


Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7075
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.4 T-GDI 140 DCT Launch Edition
« Одговори #10 на: 04 Јануари 2020, 14:43:20 pm »


Конкретната изведба, 1345 кила, што е сосем во ред.


Момците од Eibach веќе ја средија работата.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Ситница, ама огромна разлика прави.

Kia CEE'D allroad.



Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.4 T-GDI 140 DCT Launch Edition
« Одговори #11 на: 04 Јануари 2020, 15:05:05 pm »
Купуваш поскапа Киа и доплаќаш плус за да биде како поевтината?

За да ја поправиш едната грешка. :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.4 T-GDI 140 DCT Launch Edition
« Одговори #12 на: 04 Јануари 2020, 15:29:46 pm »


Конкретната изведба, 1345 кила, што е сосем во ред.

Ренегејд ќе имаме наскоро на тест. :)

@NUME - Благодарам за забелешката, ќе видам дали ќе можам да правам нешто слично во иднина. :)

Го видов мислам истово во средата на автопат Тетово-Скопје и многу добро изгледа. Се гледа дека има повисока суспензина, но со формата воопшто не делува како кросовер и дури изгледа поспортски од Ceed. Доколку нема полошо управување мислам дека ова би бил подобар избор.

Момците од Eibach веќе ја средија работата.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Ситница, ама огромна разлика прави.

Стварно одлично изгледа вака со нормална висина. Тоа што не е стандардно вакво е навистина безвезе. Штета што мора да се мачи човек со нарачки, наместо дирекно од фабрика да си доаѓа со нормална висина.

Отсутен Rosso Corsa

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 96
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.4 T-GDI 140 DCT Launch Edition
« Одговори #13 на: 04 Јануари 2020, 16:31:58 pm »
Ова е одлично. До 25000 евра да дојде другата година мислам дека ќе се продава одлично

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: CARclub Тест: KIA Xceed 1.4 T-GDI 140 DCT Launch Edition
« Одговори #14 на: 04 Јануари 2020, 17:50:31 pm »
@zeroSignal

Тоа е одлична тежина.