Автор Тема: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport  (Прочитано 23903 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #30 на: 22 Декември 2019, 10:45:51 am »
Не се скапи колите.
Ние сме сиромашни.
:)

Но дали? 7 минути вредни да се погледнат за да нема заблуди.


Присутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #31 на: 22 Декември 2019, 12:23:03 pm »
Lexus IS300h е во класа со Серија 3 и е со смешни перформанси за 220+кс кола. Исто така серија 3 е прескапа, да. Сите коли веќе станаа пре-прескапи, особено кога ќе се напукаат со опрема, за жал.
Sum ja utnal oznakata, na ES300h mislev. :D
Koga ja vozev jas imase nekoj full paket na oprema za okolu 55 do 60k.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #32 на: 22 Декември 2019, 12:28:53 pm »
Lexus IS300h е во класа со Серија 3 и е со смешни перформанси за 220+кс кола. Исто така серија 3 е прескапа, да. Сите коли веќе станаа пре-прескапи, особено кога ќе се напукаат со опрема, за жал.
Sum ja utnal oznakata, na ES300h mislev. :D
Koga ja vozev jas imase nekoj full paket na oprema za okolu 55 do 60k.
Со reliability и гаранција на Лексус.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #33 на: 22 Декември 2019, 12:34:59 pm »
Има и Киа Стингер ГТ за тие пари ако веќе споредуваме баби и жаби.


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #34 на: 22 Декември 2019, 12:40:13 pm »
Интересна е споредбата, дефинитивно. Лексусот е прекрасен, мене многу, многу, многу ми направи мерак. Има една прича на рафинираност и мир и раат кој не е толку добро доловен кај германците. Мислам дека комбинацијата од хибридниот погон и CVT-то што те тера да го возиш малку поопуштено го прави тоа. Прекрасна кола си е, стварно.

Е сега... Тројката е со погон на задни, со светлосни години подобар менувач и со повеќе џиџи-миџи. Дизајнерски ми се тука некаде. Во суштина, се сведува на тоа што човек сака - едната кола е мирна, опуштена, лабава, другата е спортска, динамична, наменета за возачи.

Присутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #35 на: 22 Декември 2019, 14:01:13 pm »
Odlicno doloveno Zero.
Samo bi dodal deka ako veke se kupuva vozilo za sportsko vozenje togas izborot ne bi bil diesel motor neli.
Lexus sam po sebe ne e poim bas za sportsko kolku sto e za rafiniranost, i modelot pogore tokmu toa i pretstavuva.

Mozebi sum pristrasen sprema japancite, ama strasno dobar vpecatok mi ostavi koga go vozev, kako da ne vozev po makedonski patista.

A deka sporeduvame babi i zabi ne se soglasuvam.
Sepak se dvete premium vozila neli?

Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #36 на: 22 Декември 2019, 15:24:44 pm »
A deka sporeduvame babi i zabi ne se soglasuvam.
Sepak se dvete premium vozila neli?
До негде да, ама толку од сличностите. Тројчево е помало во класа со IS, полесно, дизел, погон на задни тркала, торк автоматик, додека ES-от е во класа со BMW 5, односно поголем, потежок, хибрид (струја и бенѕин), цвт аутоматик, преден погон.

Лексус е луксузен подбренд на Тојота додека BMW се смета целокупно како премиум бренд, иако некои BMW модели се апсолутно ѓубре.

Да не ја заборавиме најголемата разлика т.е. германски премиум v.s. јапонски луксуз. Локален пувач секогаш ќе одбере германско, иако реткоста на лексуси кај нас го прави појак паун ефектот. Ама на кој да му објасниш кога луѓево уште се палат на Ране, Јужни ветар и црн пасат тедеи со затемнети стакла и рото светла.

Додека на запад, конкретно во УСА е малку поинаку, Лексус се смета за обична кола, со исклучок на пар модели како LFA LC и F. Затоа го спомнав и Стингер кој е wanabe премиум модел од буџет бренд со слична цена.

Иначе за тие пари имаш и гарсоњера во Скопје во ЕЛИТ ПРЕМИУМ ПРЕСТИЖ ГРАНД ЕКСТРА ТУРБО СУПЕР МЕГА НИТРО КОМПЛЕКС ЕЛЕНА КУКА кај што ќе можеш да си носиш студентки со пасатот и да ги прскаш со моет (трололо).



Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2675
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #37 на: 22 Декември 2019, 15:36:27 pm »
Не се скапи колите.
Ние сме сиромашни.
:)

Но дали? 7 минути вредни да се погледнат за да нема заблуди.



Bravo za linkot za klipcevo.
Alal i za tipov, sve sto kaza mu e 100% na mesto.
Pogotovo za tac skrinovite i bezbednosta.

Mobilen zabraneto kazni ovo ono odvlekue vnimanie, sto e ok.
Tac srkin moze, sto pogolem i sto poveke funkcii to bolje.
Covek bas da se zamisli...

Nego na temata.
Startna cena na F30ka bese 30.500 evra, kako nov model.
Kolku e za ovaa trojka startna cena?

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3776
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #38 на: 22 Декември 2019, 17:03:38 pm »
Не се скапи колите.
Ние сме сиромашни.
:)

 Сме сироманши ама и колите се скапи. Кога луѓе кој живеаат на запад со плати од 5+ илјади евра велат дека кола од 50к е скапа за нив(а тоа се макс. 10 месечни плати за нив) тогаш за нас кола како 3кава на ново е само фантазија.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #39 на: 22 Декември 2019, 17:54:48 pm »
Едната кола била за возачи а другата? ;D за точачари? ;D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #40 на: 22 Декември 2019, 18:18:18 pm »

Додека на запад, конкретно во УСА е малку поинаку, Лексус се смета за обична кола, со исклучок на пар модели како LFA LC и F. Затоа го спомнав и Стингер кој е wanabe премиум модел од буџет бренд со слична цена.


Хм.. Не се согласувам дека Америте го гледаат Лексус као „обична кола“ - и они го есапат како премиум бренд. Можеби перцепцијата за BMW (и општо за германските брендови) во Америка е на некое нијанса повисоко ниво, ама во секој случај и Лексус го есапат како премиум бренд.

Едната кола била за возачи а другата? ;D за точачари? ;D

BMW е за возачи, односно за луѓе што сакаат да уживаат во возењето, да бараат кривини, да станат во недела во 5 сабајле и да одат да возат. Тоа што во конкретниот случај тестираното возило е дизел, нема да влијае на таа работа. Сум возел и 330i и М340i од новава генерација, колите се одлични.

Lexus е повеќе за некој што сака да вози, ама сака да вози опуштено, мирно, лабаво. Не да брка кривини, туку да стигне таму каде што тргнал во врвен комфор, одморен и релаксиран. И едното и другото си има своја вредност.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #41 на: 22 Декември 2019, 18:25:13 pm »
Ама и двајцата се возачи нели? Бар за Лексусот да го возиш ти треба возачка дозвола или не? ;D

Иначе да, Лексусот е за некој господин човек, што енергијата ја троши на ****и а BMW-то таму за у Сарајево-Сарај-Трст виа Скопје ;D за некој што вади катализатори, ДПФ и тура еуро-кука да не му ја изгребат ;D

Се шалам, совршено се разбираме. Мада јас лично Бемвенцето би со го крузал у комфорт мод, не би го дрифтал гумите се скапи а казните високи, не би го рикал над 1800 вртежи да не ми троши многу... инаку не би ми пречело ни бензин ни дизел, али во секој случај би одел на бензин испред дизел во 99,9% од случаевите.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #42 на: 22 Декември 2019, 23:06:51 pm »
BMW е за возачи, односно за луѓе што сакаат да уживаат во возењето, да бараат кривини, да станат во недела во 5 сабајле и да одат да возат.

За жал, БМВ одамна не е “за возачи”, пошто ептен без компас тераат.

Можда некогаш биле “The Ultimate Driving Machine“, ама не би рекол дека е тоа уште така. А богами у задно време и дизајнерскиот јазик им е безнадежно одвратен.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #43 на: 23 Декември 2019, 04:28:09 am »
А и ретко кој возач би станал во 5 сабајле да оди да вози :P

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2019 BMW 320d M-Sport
« Одговори #44 на: 23 Декември 2019, 06:47:13 am »
BMW е за возачи, односно за луѓе што сакаат да уживаат во возењето, да бараат кривини, да станат во недела во 5 сабајле и да одат да возат.

За жал, БМВ одамна не е “за возачи”, пошто ептен без компас тераат.

Можда некогаш биле “The Ultimate Driving Machine“, ама не би рекол дека е тоа уште така. А богами у задно време и дизајнерскиот јазик им е безнадежно одвратен.

Во оваа ситуација зборував конкретно за тројката, но да, требаше да бидам појасен околу тоа. Нејсе, колите им се добри за возење, дури и оние смешните комбиња 2 Series Gran Tourer и 2 Series Active Tourer. Новиот Кец е добар за возење (иако е FWD), прошлата 2-ка купе и М2 купе беа закон у маало, 5-ката е одлична, итн.

За дизајн... Ееех, би се согласил. Имаат модели кои изгледаат добро, ама не се многу. :/