A deka sporeduvame babi i zabi ne se soglasuvam.
Sepak se dvete premium vozila neli?
До негде да, ама толку од сличностите. Тројчево е помало во класа со IS, полесно, дизел, погон на задни тркала, торк автоматик, додека ES-от е во класа со BMW 5, односно поголем, потежок, хибрид (струја и бенѕин), цвт аутоматик, преден погон.
Лексус е луксузен подбренд на Тојота додека BMW се смета целокупно како премиум бренд, иако некои BMW модели се апсолутно ѓубре.
Да не ја заборавиме најголемата разлика т.е. германски премиум v.s. јапонски луксуз. Локален пувач секогаш ќе одбере германско, иако реткоста на лексуси кај нас го прави појак паун ефектот. Ама на кој да му објасниш кога луѓево уште се палат на Ране, Јужни ветар и црн пасат тедеи со затемнети стакла и рото светла.
Додека на запад, конкретно во УСА е малку поинаку, Лексус се смета за обична кола, со исклучок на пар модели како LFA LC и F. Затоа го спомнав и Стингер кој е wanabe премиум модел од буџет бренд со слична цена.
Иначе за тие пари имаш и гарсоњера во Скопје во ЕЛИТ ПРЕМИУМ ПРЕСТИЖ ГРАНД ЕКСТРА ТУРБО СУПЕР МЕГА НИТРО КОМПЛЕКС ЕЛЕНА КУКА кај што ќе можеш да си носиш студентки со пасатот и да ги прскаш со моет (трололо).