Автор Тема: CARclub Тест: Škoda Kamiq 1.0 TSI 115 Ambition Plus  (Прочитано 11275 пати)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Тест: Škoda Kamiq 1.0 TSI 115 Ambition Plus
« Одговори #45 на: 22 Ноември 2019, 19:11:34 pm »
Пропер СУВ е да има редуктор, 4х4 и минимум 20цм клиренс, све друго треба да се стави под преса.

Ова ни повеќето “пропер Сувови“ го немаат веќе и не им е проблем.

Како се однесува со овој мотор Камикот? Има потреба од 1.5?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Škoda Kamiq 1.0 TSI 115 Ambition Plus
« Одговори #46 на: 22 Ноември 2019, 19:15:41 pm »
Или 1.0 тси или дизел за ова, 1.5 тси ако одиш попаметно е Фиеста да земеш.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Тест: Škoda Kamiq 1.0 TSI 115 Ambition Plus
« Одговори #47 на: 22 Ноември 2019, 19:17:07 pm »
Или 1.0 тси или дизел за ова, 1.5 тси ако одиш попаметно е Фиеста да земеш.

Ако се оди со 1.5 тси кој СУВ е попаметно да се земе? Хечови и седани не се опција. Ми треба реално мислење кој СУВ највеќе вреди да се купи до 18/19к евра моментално.
« Последно менување: 22 Ноември 2019, 19:29:18 pm DarthJe5us »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Škoda Kamiq 1.0 TSI 115 Ambition Plus
« Одговори #48 на: 22 Ноември 2019, 19:26:55 pm »
Шкодран Кароќи.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Škoda Kamiq 1.0 TSI 115 Ambition Plus
« Одговори #49 на: 22 Ноември 2019, 19:30:02 pm »
Citroen C5 Aircross зошто е удобен и има добро управување.

Или Porsche Macan.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: CARclub Тест: Škoda Kamiq 1.0 TSI 115 Ambition Plus
« Одговори #50 на: 27 Ноември 2019, 09:17:49 am »
Пропер СУВ е да има редуктор, 4х4 и минимум 20цм клиренс, све друго треба да се стави под преса.

Ова ни повеќето “пропер Сувови“ го немаат веќе и не им е проблем.

Како се однесува со овој мотор Камикот? Има потреба од 1.5?

Тој што има проблем со таков џип никогаш нема да ти каже дека има проблем со предна влеча само. Мал милион примери имам низ паркинзи, катни гаражи, планински превои каде што буквално е зацементиран тој сув со само предна влеча.
За цената во моментот Ц5 Аиркрос.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.