Автор Тема: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+  (Прочитано 81064 пати)

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #30 на: 27 Јуни 2011, 21:21:54 pm »
Ej autcevo vi e top:):)

Ustvari se znae sto e japanska preciznost, ne treba ponatamu da se komentira:)

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #31 на: 27 Јуни 2011, 21:23:22 pm »
+1.000.000.000.000.000.000.000

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #32 на: 27 Јуни 2011, 21:24:51 pm »
Edinstveno japanac pravi dizel sto raboti i zvuci kako benzinic:)

Ako gresam kazi:)

Отсутен Schmitt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1815
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #33 на: 27 Јуни 2011, 21:28:47 pm »
Edinstveno japanac pravi dizel sto raboti i zvuci kako benzinic:)

Истиот муабет пада у кола, го нема оној препознатливиот дизел звук. Уживање...
Never drive faster than your Angels can fly.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #34 на: 27 Јуни 2011, 21:34:12 pm »
Констатација беше на Schmitt на враќање назад дека воопшто нема звук на дизел, ни кога се форсира моторот ни на мала гас ни при нагли стартови....мене оти ми е нормално дури ми падна малку чудно кога ми рече Schmitt .
Можеш да приметиш дека е дизел само кога работи во лер и тоа ако си надвор до моторот.
« Последно менување: 27 Јуни 2011, 21:35:46 pm Sportex »

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #35 на: 27 Јуни 2011, 21:36:11 pm »
Edinstveno japanac pravi dizel sto raboti i zvuci kako benzinic:)

Ako gresam kazi:)

Ако грешам нека изгорам! ;D

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #36 на: 27 Јуни 2011, 21:38:17 pm »
znam znam za Japancive sum opsednat skoro se znam:)

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #37 на: 27 Јуни 2011, 21:41:47 pm »
znam znam za Japancive sum opsednat skoro se znam:)

Не се сомневам...БТЊ...тоа Хондата ти свете ка елка разбираш!!! Браво, си ја одржуваш, се гледа!

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #38 на: 27 Јуни 2011, 21:42:48 pm »
Da ti kazam se iznenadiv, do sea ja imam vozeno do 190 sea 200 digna za nazad:):):)

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #39 на: 27 Јуни 2011, 21:49:18 pm »
Изгледа на сите им кренаа 200 на тоа удолницата после куманово

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #40 на: 27 Јуни 2011, 21:50:38 pm »
pa ima nekoja dalavera tuka ama ne se kazuva

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #41 на: 27 Јуни 2011, 21:54:55 pm »
Многу е добро местото за постигнување максимална брзина,другар со клио 1.2 тука крена 185 а по проспект му пишува 165.

Иначе јапанциве им покажаа на сите како се прави добар дизелаш.Респекат!

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #42 на: 27 Јуни 2011, 22:15:26 pm »
Многу е добро местото за постигнување максимална брзина,другар со клио 1.2 тука крена 185 а по проспект му пишува 165.

Иначе јапанциве им покажаа на сите како се прави добар дизелаш.Респекат!

Да прав е патот со блага надолнина и е супер за газење и постигнување макс.
Искрено, имаше уште за газење барем до 230, ама ме фана страв да газам понатаму и намалив.
На рамно на кај Градско сум ја пробал неколку пати и од 210 не оди фазла.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #43 на: 27 Јуни 2011, 22:20:31 pm »
Edinstveno japanac pravi dizel sto raboti i zvuci kako benzinic:)

Ako gresam kazi:)

Па незнам, од VW учеа. Сеуште се вградува TDI во некој модели на МУУУциБУУши

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Mitsubishi ASX 1.8 MIVEC Diesel 2 WD Invite+
« Одговори #44 на: 27 Јуни 2011, 22:21:18 pm »
Многу е добро местото за постигнување максимална брзина,другар со клио 1.2 тука крена 185 а по проспект му пишува 165.

Иначе јапанциве им покажаа на сите како се прави добар дизелаш.Респекат!

Да прав е патот со блага надолнина и е супер за газење и постигнување макс.
Искрено, имаше уште за газење барем до 230, ама ме фана страв да газам понатаму и намалив.
На рамно на кај Градско сум ја пробал неколку пати и од 210 не оди фазла.

Ај па ти Џиџи со Астра 1.4 дига 200 ко шала. Поентата е колку време ти треба да дигнеш.