Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Цитат: bokicivic на 27 Јуни 2011, 21:24:51 pmEdinstveno japanac pravi dizel sto raboti i zvuci kako benzinic:)Ako gresam kazi:)Па незнам, од VW учеа. Сеуште се вградува TDI во некој модели на МУУУциБУУши
Edinstveno japanac pravi dizel sto raboti i zvuci kako benzinic:)Ako gresam kazi:)
Цитат: Sportex на 27 Јуни 2011, 22:15:26 pmЦитат: Bu$aV MeGaNe на 27 Јуни 2011, 21:54:55 pmМногу е добро местото за постигнување максимална брзина,другар со клио 1.2 тука крена 185 а по проспект му пишува 165.Иначе јапанциве им покажаа на сите како се прави добар дизелаш.Респекат!Да прав е патот со блага надолнина и е супер за газење и постигнување макс.Искрено, имаше уште за газење барем до 230, ама ме фана страв да газам понатаму и намалив.На рамно на кај Градско сум ја пробал неколку пати и од 210 не оди фазла.Ај па ти Џиџи со Астра 1.4 дига 200 ко шала. Поентата е колку време ти треба да дигнеш.
Цитат: Bu$aV MeGaNe на 27 Јуни 2011, 21:54:55 pmМногу е добро местото за постигнување максимална брзина,другар со клио 1.2 тука крена 185 а по проспект му пишува 165.Иначе јапанциве им покажаа на сите како се прави добар дизелаш.Респекат!Да прав е патот со блага надолнина и е супер за газење и постигнување макс.Искрено, имаше уште за газење барем до 230, ама ме фана страв да газам понатаму и намалив.На рамно на кај Градско сум ја пробал неколку пати и од 210 не оди фазла.
Многу е добро местото за постигнување максимална брзина,другар со клио 1.2 тука крена 185 а по проспект му пишува 165.Иначе јапанциве им покажаа на сите како се прави добар дизелаш.Респекат!
Цитат: Cuore Sportivo на 27 Јуни 2011, 22:20:31 pmЦитат: bokicivic на 27 Јуни 2011, 21:24:51 pmEdinstveno japanac pravi dizel sto raboti i zvuci kako benzinic:)Ako gresam kazi:)Па незнам, од VW учеа. Сеуште се вградува TDI во некој модели на МУУУциБУУшиИ Bruce Lee има од некого учено.
Цитат: Cuore Sportivo на 27 Јуни 2011, 22:21:18 pmЦитат: Sportex на 27 Јуни 2011, 22:15:26 pmЦитат: Bu$aV MeGaNe на 27 Јуни 2011, 21:54:55 pmМногу е добро местото за постигнување максимална брзина,другар со клио 1.2 тука крена 185 а по проспект му пишува 165.Иначе јапанциве им покажаа на сите како се прави добар дизелаш.Респекат!Да прав е патот со блага надолнина и е супер за газење и постигнување макс.Искрено, имаше уште за газење барем до 230, ама ме фана страв да газам понатаму и намалив.На рамно на кај Градско сум ја пробал неколку пати и од 210 не оди фазла.Ај па ти Џиџи со Астра 1.4 дига 200 ко шала. Поентата е колку време ти треба да дигнеш.Зависи од дадата ако е добра одма се дига ако не е поспоро доста.
Цитат: Cuore Sportivo на 27 Јуни 2011, 22:21:18 pmЦитат: Sportex на 27 Јуни 2011, 22:15:26 pmЦитат: Bu$aV MeGaNe на 27 Јуни 2011, 21:54:55 pmМногу е добро местото за постигнување максимална брзина,другар со клио 1.2 тука крена 185 а по проспект му пишува 165.Иначе јапанциве им покажаа на сите како се прави добар дизелаш.Респекат!Да прав е патот со блага надолнина и е супер за газење и постигнување макс.Искрено, имаше уште за газење барем до 230, ама ме фана страв да газам понатаму и намалив.На рамно на кај Градско сум ја пробал неколку пати и од 210 не оди фазла.Ај па ти Џиџи со Астра 1.4 дига 200 ко шала. Поентата е колку време ти треба да дигнеш.Види Просек...кај тебе толку уље ќe потроши вака да ја газиш...!!!
Boki, да не имат некоја грешка кај тебе?? На Cuore се однесуваше!
sportex koliceto e topoini, nema zbor epten mi naprai merak ama koa vozis mazda so 121 konj i edno gojdo e metak...