Моторот и системот за ладење се чисти визуелно. Мала е веројатноста да влече антифриз низ мотор.
Ако сеуште претпоставиме дека ладилникот е добро заварен, тогаш провери околу цревата и издувната грана дали имаш бело/розеви остатоци од "испечен" антифриз.
Како што кажа некој член погоре можно е да лизга од некое црево на граната или на затоплен дел од моторот и да испарува инстантно.
Повози ја колата, да качи температура, крени хауба и посматрај со батерија убаво по целиот вод на антифризот од резервоарче до резервоарче. Ако капе од некаде мора да покаже.
Најдобро е кога гледаш да и даваш туража за да може водната пумпа да набива притисок. Ќе ти треба некој да седи у кабина и да цапка на гас.
Sирни го делот од хладњакот што е заварен, провери и таму да не имаш загуби или мало капење кога ќе даваш туража.
Ако се е визуелно чисто без никакви траги од течење, тогаш нема што да е друго освен да го влече антифризот во некој од цилиндрите и да го дува низ ауспух.