Автор Тема: CARclub Возење: Lynk & Co 02  (Прочитано 849 пати)

Отсутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2238
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #30 на: денес во 19:05:48 »
. Само кажувам дека брзо се менуваат работите.

Скршнуваш од пат 20-30 мин, полниш 40-50 мин. Саат време додаваш во еден правец, односно 30% од вкупното време на патување. Ова ако е брзо, тогаш не знам што е бавно за тебе :)
Пауза секако ќе праиш, мислам свака част на тие што може 600-700км да извозат без застанување да се растегнат. Јас сум у фаза кога до Белград обично еднаш застанувам со пауза од 20-30 минути (едно кафе и мочање). Веројатно порано сум можел и подолго без паузи. Ако испланирам брз чарџер со 150KWh, после 400км 450км, тогаш за 30 мин. ќе може да се наполнат да речеме 60KW во батериите, што најчесто е доволно за наредни 300-350-тина км. Значи, Скопје - Загреб е тука некаде со една подолга пауза или две пократки.
Со 159-ката Скопје - Загреб, теоретски можам без застанување да го извозам, ама реално ќе застанам барем 2 пати, ако не и 3. Пак ќе кажам, јас разбирам дека комоцијата на полнење гориво за 700-800км за 5-6 минути не се споредува со тоа што во моментов електричариве го нудат, но не го гледам како некој дил брејкер, во однос на мојот начин на патување на подолги патишта. 

Плус со електричното немаш никакви придобивки на отворено споредено со бензин или дизел. Низ град предноста е голема и во потрошувачка и во перформанси. Но на големи брзини електричните дури се со недостаток. И регенерацијата многу чудно се однесува ако ја држиш вклучена над 80 километри на час папучата за гас е преосетлива на секое мало отпуштање почнува значително да кочи колата многу неприродно.
Регенерацијата ја подесуваш во неколку нивоа на сите електричари, на автопат ќе ја подесиш на левел 1, и кога ќе пуштиш гас, си глајда и успорува нормално. Кога ќе го „научиш“ системот, и со регулација на папучата на гас, и на највисоко ниво на регенерација може добро да се тера. А најдобро се тера со адаптив круз контрол.

Свака част гзот што ке ти издржи 400 км без истресување и без било каква пауза од возење ск-бeгe се патува 6 часа со све ред редом како треба

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43819
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #31 на: денес во 20:22:15 »

Свака част гзот што ке ти издржи 400 км без истресување и без било каква пауза од возење ск-бeгe се патува 6 часа со све ред редом како треба
Секако, на одење ќе застанеш у Ниш u „Кафанче“, а на враќање бирај, „Грош“ у Лесковац или „Градска Меана“ у Врање :) Ем стомак да напуниш, ем батерии да напуниш!

Сеа последен пат кога се враќав од БГ, пред нова година, од ИКЕА аутлетот, кај што застанав кафе да си купам, до Скопје не застанав. Ама тоа се изузетци, обично се праи некоја пауза, барем за кафе/мочање.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55021
  • Махер
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #32 на: денес во 20:35:03 »
Има полначи по меаните?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29727
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #33 на: денес во 21:05:17 »
По меаните не, ама во релативно разумна близина има. А одличен бизнис модел е тоа. :)

Присутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4245
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #34 на: денес во 21:14:51 »
Не знам за другиве брендови, ама верувам слично е како Тесла, си имаат сопствени апликации и ставаш адреса кај идеш и ти го планира патувањето со каде и колку да застанеш, до колку % да ја полниш батеријата, да кснеш, пиеш кафе и сл, па не ни треба сам да планираш да губиш време. Низ Германија мислам дека е добра мрежата со полначи, ама цената на струјата не е баш поволна и не искача поефтино, или можеби е, но не многу поефтино за разлика од бензин/дизел возило. Во Холандија е друга приказна па затоа таму многу повеќе електрични има него ли во Германија на пример.
Иначе верзијава 02 надворешно изгледа многу интересно, а за внатре некако скоро сите електрични мене ми се без посебен шмек, некако бездушни.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43819
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #35 на: денес во 21:40:36 »
Има полначи по меаните?
Ако им го кажам бизнис моделов, гарант ќе стаат ако немаат :) Порше и Бенве спонзорираат џарџери да бидеш Бенве или Порше чарџинг поинт, лесно ќе ги убедиме кафанџиите.

 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29727
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #36 на: денес во 21:48:39 »
BMW пуњач пред Мрак во Ниш е одлична идеја. Ем увек ќе биде слободен. :D