јас сум имал дешавка со ПРЕТОВАРЕНА застава 128... само да го пишам товарот па ке ви стане јасно:
-закачена приколица, во приколицата гусан котел за дрва (околу 380 кила) гусан радијатор од 30 ребра, и околу 30 метри исечени на по 1 метро железни цевки. во гепек сите кутии со алат, т.е. 8 кутии, секоја тежи во просек по 25-30 кила, плус на задно седиште 3 панелни радијатори од по 1 метар, 2 хилти и една голема кутија со разно разни метални фитинзи и вентили. на предно седиште јас како возач и братот како совозач... по слободна проценка со се приколицата преку 1 тон товар, не рачунајки се себеси и братот. за таа застава тоа беше премногу, поготово кога трнавме нагоре на велешко брдо да се качуваме, во периодот кога втопатот опрема велес беше затворен, се идеше од кај ово сега што го поправаат, тогаш бесе двонасочен...
епилог:
стрелката за температура скоро секогаш беше во средина, што значи околу 90 степени. тогаш, го помина и црвеното поле, сврте скорз на десно.. по моја слободна проценка имаше преку 150 степени, но тоа што сакав да го посочам е дека разладниот систем НЕ ЗОВРЕ, т.е не прокува. имав гликол ставено, истиот овој што и сега го користам... плус типов што ми е добавувач воедно е добавувач и на нато возилата, кои му бараат ИСКЛУЧИВО 7 до 7,2 пх вредност да има, а тоа е комплетно неутрална течност, односно нити таложи материјали нити е киселина...
со секое разблажување со вода, ке се смени и пх вредноста, односно многу лесно може да отиде во киселина... нема играње со тоа, затоа што за брзо време во нај мала рака ке почне да тече семерингот на водната пумпа... велам во нај мала рака, зашто може и посериозни глупости да се десат. затоа јас и го турам во кола онаков каков што е, каков шт го зимам од кај него...