Автор Тема: Formula 1 - Season 2019  (Прочитано 147216 пати)

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1900
Одг: Formula 1 - Season 2019
« Одговори #555 на: 24 Септември 2019, 09:53:15 am »
да, на 21 година треба да нема желба за тркање, да не се сомнева после цел викенд пердашење и пол позиција дека повторно му го прават она што му го правеа првите 5-6 трки
или поарно му е да вози у стил на 21-годишњак и да собере на старт 4-5 болида од први 3 реда за да „изгради“ искуство
Мислам тоа што е гласен и си се бори за прво место воопшто не е проблем. Ете дури и во Мерцедес имаат правило каде што не е дозволено андеркат на вториот при промена на гуми, веројатно е истото правило и во Ферари.

Инаку, како можеше во Монца да се направи наудрен и да не му излезе на Ветел во пресрет за време на квалификации со глупави оправдувања што ни детенце нема да ги сфати за сериозни. Затоа на крајот на трката не му честита Биното туку му рече само you are forgiven. Значи на моменти момаков е подмолен а кога ќе го слушнеш вака на прва си мислиш дека е невино момче.

Во Сингапур го ставаат Ветел веднаш во пит стоп само заради Верстапен за да не испадне после овој позади него, и никој не очекуваше дека Ветел ќе направи нешто такво, на крај краева имаше дури и доста бавна промена на гуми мислам 3.0 секунди наспрема 2.3 кај Леклерк.

Иначе супер си вози младичот, нека продолжи така.

Многу добро опишано. Леклерк е одличен возач, иден шампион, но многу подмолен како што рече.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7547
Одг: Formula 1 - Season 2019
« Одговори #556 на: 24 Септември 2019, 09:56:10 am »
Многу добро опишано. Леклерк е одличен возач, иден шампион, но многу подмолен како што рече.

Ќе биде шампион на хартија само.. исто како маркез во мото гп. ;D ;D ;D Ебати шампионите без карактер, без респект. :)

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6945
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Formula 1 - Season 2019
« Одговори #557 на: 24 Септември 2019, 10:05:46 am »
Треба како Ботас да биди, примерен.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Formula 1 - Season 2019
« Одговори #558 на: 24 Септември 2019, 10:18:32 am »
На крајот на краиштата, не е ни важно кој што кажал, се брои само кој што направил.

Еклер си изигра тимски, профи и дисциплинирано, како што побара тимот од него, така што респект.

Еклер и фетел можат да прераснат во многу опасен дует, сличен на хакинен - култхард или шумахер - барикело.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44482
  • Il Moderatore
Одг: Formula 1 - Season 2019
« Одговори #559 на: 24 Септември 2019, 10:31:54 am »
ЛеКлер се бори со мечки, ако вика само „ок момци, ќе го пуштам фетел стално пред мене“ крајот ќе му биде како Бариќело - најбољи втор возач на свет. А очигледно целта не му е тоа.
А за квалификациите во Монца, не ги знаеме сите аспекти на таа контроверзна квалификациска сесија. Мое видување беше дека ЛеКлер излезе напред и го го чекаше Фетел да се престрои позади него, но овој не успеа поради Строл или кој беше таму втор позади ЛеКлер. Ферари идеше на тактика, пред чекер флег ЛеКлер да биде прв, Фетел втор, а другите да добијат чекер флег, додека ЛеКлер и Фетел прават тоу. НО, очигледно не им успеа тоа пред се поради Строл.

Цитат
“The ideal thing for us would have been for [Charles] Leclerc to have gone first, made the chequered flag ahead of us and we could have made the chequered flag as well and got a tow behind him. As it was, doing the lap on our own with no tow we weren’t able to improve relative to the used tyre run we’d done first.”

ЛеКлер, направи све што му кажаа од ферари, така да малце е глупо да викате дека бил себичен и дека го заебал фетел.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55133
  • Махер
Одг: Formula 1 - Season 2019
« Одговори #560 на: 24 Септември 2019, 10:32:21 am »
А зошто нема „engine mode“ и ствари, туку треба на писмено барање да се поднесе? Ај нид ол, ај нид незнам што. У сред трка ќе дебатираме што има. Тоа е тињата во целава формула 1, што од бокс диктираат што треба да се прави и тоа не на возачот, туку директно на колата.

И уствари ако ти го ускратат болидот ќе седиш назад, ако ти дозволат плус перформанси од колегата, ќе го поминеш. Глупости. Значи да, 1-2 победа е супер и сето тоа, уште поважно е што Солзите на Милтон не ни беа на подиум. Фасцинантно изиграно беше тоа, а ретко кој спомнува. Можеби да се потркаа меѓусебно малку Петел и Еклер ќе беше многу по фраерско, и поокеј отколку на темпомат да извозат.

Како и да е не е лошо. И лутината на Еклер мислам дека е повеќе што „тимот“ го издупчи што не е океј реално. Зошто тимот треба да е зад тебе секогаш. А друго е ако возач те издупи, зошто тој возач си вози за себе. А кога тимот не е зад тебе е психолошки тежок момент. Мислам дека така се почувствува, и затоа беше таква реакцијата. Инаку евидентно е колку е побрз од Петел во последниве неколку трки. А и од Солзите е побрз.

Исто така незнам дали смее да се спомне дека и Ботас е доста брз, и ако не е со лисици врзан за парно мислам дека може и тој да приреди добра борба за титула.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44482
  • Il Moderatore
Одг: Formula 1 - Season 2019
« Одговори #561 на: 24 Септември 2019, 10:36:44 am »
@Deni  мислам (убеден сум) дека возачите имаат потполна контрола на болидот и модовите. Пилотот може да го „изгори“ со "Q3 qualifying mode" сетирање на пример, но од бокс ги пратат парамтерите на машината и знаат кога што е потребно. Они му кажуваат дека му се прегреани батериите, дека кочниците се на граница, дека курбенвеленлагерите се на пола и сл. Ако му препуштат на пилотот, тогаш он ќе го стаи во „all in“ мод, и отиде мотрот за пола трка, наместо да трае 5 трки..
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55133
  • Махер
Одг: Formula 1 - Season 2019
« Одговори #562 на: 24 Септември 2019, 10:40:17 am »
Може, може...

PU modes are defined when the first set of hardware is tested in Brixworth and the mileage limit is determined by the success of the long-run programme. Some of these are circuit-specific, others are more general. Making the call on which mode to use can either be the driver's decision, or through the advice of the engineering team - who will communicate over the radio which settings to adjust and which mode to switch to.

If you hear some technical-sounding instructions over team radio, it might well be the Power Unit mode being changed. The drivers will then change the mode through the switches on their steering wheel.

PU modes are particularly significant at power-sensitive circuits such as Spa-Francorchamps or Monza, which are dominated by long straights and acceleration zones. The first power-sensitive track on the 2018 F1 calendar is Round 4 in Baku.

It will be interesting to see how the storyline around engine modes develops as the season progresses, particularly when F1 reaches those more power-sensitive venues.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6612
Одг: Formula 1 - Season 2019
« Одговори #563 на: 24 Септември 2019, 10:42:19 am »
Леклерк се извади од памет кога Ветел го помина. Нема што ферари да му кажува или не. Ама ќе испадне на форумов дека вие сте знаеле кој engine mode му требал на Леклерк за да го помине Ветел, ама никој неќе намерно или ненамерно да помисли дека со побрз engine mode многу повеќе страда моторот и шансите да се заврши трката се помали. Сме имале последниве 2 години неколку такви случаи, си има зошто, кога и како се вози со најбрзиот engine mode а тоа се квалификации или веќе при крај на трка кога некој сака да се бори за најбрз круг маде и тогаш постои ризик како што знаеме.

Леклерк во Монца не направи ништо од тоа што му кажаа за време на квалификации, ама повторно изгледа во друг универзум сме гледале ф1 :)

Свашта.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44482
  • Il Moderatore
Одг: Formula 1 - Season 2019
« Одговори #564 на: 24 Септември 2019, 10:45:02 am »

Леклерк во Монца не направи ништо од тоа што му кажаа за време на квалификации, ама повторно изгледа во друг универзум сме гледале ф1 :)

Свашта.

Ти си го гледал универзумот на Фетел, пошто неговата изјава беше таква. Ферари и Леклер не викаат така.

Цитат: Vettel
“I thought we had spoken about it,” said Vettel after the session. “I definitely listened to what we intended to do. I think it was clear what will happen in the last bit of qualifying, I think we were foreseeing exactly what happened, but we weren’t doing what we were supposed to do and that’s why it was a mess and I didn’t get a run in the end. Not happy with that, but obviously a good result for the team, which in this country, in Italy, is important.

“But as I said, not entirely happy because I thought it was clear what we communicated beforehand.”

Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3308
Одг: Formula 1 - Season 2019
« Одговори #565 на: 24 Септември 2019, 10:56:12 am »
Русија е многу одличен "лакмус" за да видиме каде се Ферари, Мерцедес па и Ред Бул со перформанси.

Спа и Монца се патеки кои му лежеа на Ферари, бидејќи има одлична брзина на правците.

Сингапур е патека која што не остава место за тркање, престигнување и реално не е некој репер за перформанси. Плус повеќе гледавме Сејфти Кар кругови отколку трка.


До крајот на сезоната ќе биде интересно како Ферари и Мерцедес ќе ги изменаџираат мотортите бидејќи и двата тима возат со третиот мотор од можните три достапни во сезонава.

Оттука мислам дека растот на перформансите на Ферари, повеќе се докжи на стратешкото "штедење" на Мерцедес, со цел да ги има сите расположливи сили на патеките кон крајот од сезоната каде што нема долги правци и има многу свиоци.

@Simo - Carrier159 Возачите имаат потполна контрола на болидот и модовите. Ама за да користат било кој мод мора да добие дозвола од PitWall. Исказот на Леклер "I want all" повеќе беше прашање за да му одобрат да користи нешто отколку, да му пуштат нешто од централа.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44482
  • Il Moderatore
Одг: Formula 1 - Season 2019
« Одговори #566 на: 24 Септември 2019, 11:01:28 am »

@Simo - Carrier159 Возачите имаат потполна контрола на болидот и модовите. Ама за да користат било кој мод мора да добие дозвола од PitWall. Исказот на Леклер "I want all" повеќе беше прашање за да му одобрат да користи нешто отколку, да му пуштат нешто од централа.

Секако дека ставот „шо ве ебам ќе го горам моторо“ не му е и на пилотот во корист. Бидејќи со менување на ПУ вон дозволените 3, он губи 5 места на грид на следната трка. Тоа може да е ОК за тие од 6-то место надолу на табелата, и да го искалкулираат тој ризик, ама за овие што се борат за првите 3 места е речиси недозволиво...
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4110
Одг: Formula 1 - Season 2019
« Одговори #567 на: 24 Септември 2019, 11:11:44 am »
Немаше никаква логика за Ферари како тим да дозволи да се тркаат за победа Фетел и Леклер, кога имаа 1-2 во раце.

Леклер можеше да го игнорира тоа исто како Фетел во Малезија 2013та и познатото мулти 21
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Formula 1 - Season 2019
« Одговори #568 на: 24 Септември 2019, 11:17:04 am »
Значи што? Во ферари сковале заговор против новиот, млад, супер-талентиран возач??

Мислам...

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1900
Одг: Formula 1 - Season 2019
« Одговори #569 на: 24 Септември 2019, 11:17:32 am »
Луѓе што се случува со Вилијамс што се неколку сезони по ред најспори?

До толку не ги бива, или се натпреваруваат со @Tischläufer кој ќе извади помала потрошувачка?