Колку кошта глисерот?
Тоа го спомнав во едно од претходните мои мислења, ако возиш помалку од 30 дена во годината (да отидеш 5-6 пати по 5 дена на одмор) - ти требаат 15/16 години за да бидеш на Нула со инвестицијата и сите тековни трошоци, со за најмалите пари да го добиеш најкомфортното во таа класа. Највеќе кошта моторот, па коритото, останативе глупости се шлаг на тортата. Пуштив ценовник од Макпетрол Хонда во истото тоа мислење, некаде околу 10.000еур ти е модерен, добар, штедлив и не толку бучен мотор од 80 коња, кој ќе ти донесе забава и брзина за низ Јадран и Егеј крузање, инаку на старо се наоѓаат 20/30 коња и по 1500/2000eur но стар мотор е исто ко стара кола. На ново во Хонда се од 3000 до 6000еур,
http://honda-makpetrol.mk/wp-content/uploads/2015/10/Cenovnik-marine-sep17.pdf кај Скендеровски на Меркури се наоѓа нешто поефтино иста коњажа што е задоволителна за да се "шлаеш" низ краците или по брег да си возиш, евентуалн од Лименарија до Тасос да стигнеш.
Гумењаците се ефтини, најквалитетните се на Zar, нудат нешто и во Макпетрол за солидни цени и пак тука зависи дополнителна опрема, квалитет на корито, туби - но во секој случај јас разгледував за пвц и математиката со 30 коња ми излегува 11.000еур + приколица 1500, за да биде 80 коња 15.000 со тоа што во цената влегува доста богата опрема која само таа чини неколи 3-4000еур. Јас размислував за увоз, во Бугарија и Италија има доста ефтини не толку истрошени но поискусните ми кажаа дека е скоро неисплатливо освен ако не начекаш добра зделка, затоа што +30% од цената кон државата ќе треба да платиш за увоз.
Добра зделка е ова,
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=a1537250973191556&slink=89hsav но ако имаш ЕУ пасош

Додека кај Скендеровски, до таа сума око ми фати ова:
https://www.facebook.com/skenderovski.logistik/posts/217044855790627?__xts__%5B0%5D=68.ARDYUsKrI3wTJmbx4LjHY4zMNqpw-nWy5dumUMbKFrpEMyanO3KQxzV5BA7VUjwKxS9aqVSwpiEmD5Z5WDk4rvzkDtdWelOtIH8MAdgB7kKlxz2SipIPPD9j0HhSgl3t480te0w65iD1trXFAT3dw7Nqz8NohDuBRCBfDJbvQjKOXVz4dqGW&__tn__=-RА најдоброто за парите:
https://www.facebook.com/skenderovski.logistik/posts/321082655386846?__xts__[0]=68.ARBqQ6a4qfBdn8sPLRCyEW54wwZNQ_3PW0o7QrXRLH6PPE_-DCxKorcXlK-NyI6Axjkgu4XbBmNOb2FXs1lcGZIctZGkr3N_k_LfozToOXxYb1UhjyuhJ1qpCCICGqtnxp7IbGp0W0WXXBpOR7pyT1AKgKBfNcvcHMbLMHn2I9zAPorhgcQK&__tn__=-R
Рентањето во Грција зависи од локација и сезона, највеќе и од тоа дали ренташ на 3-5-7 или повеќе денови, кога го ренташ глисерот на 7 дена плаќаш цена како за 4 или 5 дена, нешто слично како и со рент а карот, потрошувачката на слабите мотори (под 90 коња) е од 4 до 6 литри на еден час во, што значи со 20/25 евра бензин на ден ќе си имаш комфортно крузање. Од крај на Август има и по 35/40евра на ден глисери за 4-6 луѓе со 30 коња мотор регионот од Парга до Превеза, да така ако имаш друштво ти излегува 10евра од човек од ден рентот наместо инвестиција од 15.000 евра и годишни трошоци од 5-600еур

Да така сума, сумарум - треба да се бара друга работа каде физички не треба да си во Скопје за да заработуваш или да ти биде рентабилно глисерчето т.е. да го ренташ па да ти се исплати како хоби да го возиш.