Автор Тема: Crn dim Touareg 2.5 tdi  (Прочитано 22115 пати)

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 774
  • .
Одг: Crn dim Touareg 2.5 tdi
« Одговори #120 на: 31 Август 2018, 00:01:40 am »
Da da vikam retko se slucuva da dimi no so eksperimentacijata so maslata sum doshol do toj zakoucok koj ne mora da znacie deka e tocen. Mozne e radi toa shto kolata tatko mi go v8zi najveke do 1900 obrtai 😆. Sum zakazhal hirushki zafat kaj edniot u kisela voda za dekarbonizacija. On tvrdeshe deka i diznite ke se cistele i turbinata i egerot pa ke spodelam iskustvo i kje zaklucam dali mozno od masloto toj "redok" dim da mi se pojavuva ili e toa od drugite faktori

Без да имам намера да ти пренесам песимистичка мисла, но не очекувај спектакуларни резултати од декарбонизацијата.

За да исчистиш ЕГР вентил од наслаги, па и турбина и дизни ќе ти треба многу повеќе активност од брцкање цревце у мотор и фрлање црна вода низ ауспух.


a liqui moli procistuvacot na dizni egr i turbina moze da e poefikasen od toa dekarbonizacijata vikas?
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: Crn dim Touareg 2.5 tdi
« Одговори #121 на: 31 Август 2018, 00:03:07 am »
Da da vikam retko se slucuva da dimi no so eksperimentacijata so maslata sum doshol do toj zakoucok koj ne mora da znacie deka e tocen. Mozne e radi toa shto kolata tatko mi go v8zi najveke do 1900 obrtai 😆. Sum zakazhal hirushki zafat kaj edniot u kisela voda za dekarbonizacija. On tvrdeshe deka i diznite ke se cistele i turbinata i egerot pa ke spodelam iskustvo i kje zaklucam dali mozno od masloto toj "redok" dim da mi se pojavuva ili e toa od drugite faktori

Без да имам намера да ти пренесам песимистичка мисла, но не очекувај спектакуларни резултати од декарбонизацијата.

За да исчистиш ЕГР вентил од наслаги, па и турбина и дизни ќе ти треба многу повеќе активност од брцкање цревце у мотор и фрлање црна вода низ ауспух.


a liqui moli procistuvacot na dizni egr i turbina moze da e poefikasen od toa dekarbonizacijata vikas?
Двете работи се со различна намена и таргетираат различни делови од моторот, па затоа не можеш да ги споредиш во ефикасност. И едното и другото треба во комбинација.

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 774
  • .
Одг: Crn dim Touareg 2.5 tdi
« Одговори #122 на: 31 Август 2018, 00:11:01 am »
Ne deka imam problemi so dizni ili egr no ete poradi doj redok dim pametot mi odi kaj diznite iako kolata ramnomerno i cisto si raboti nooo samiot prodavac ne mega autoparts mi kaza deke jas ke ti dadam liqui proçistuvaç no ne e preporaçliv za pd diznite. Kje se vloshilo rabotata na diznite taka mi kaza. Cim samiot prodavac koj od toa profitira toa mi go kazhuva togash sto da zaklucam, ili dekarbonizacija iki fizicko odstranuvanje na delovite i so ultrazvuk procistuvanje treto nema.
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: Crn dim Touareg 2.5 tdi
« Одговори #123 на: 31 Август 2018, 00:19:50 am »
Не мора да значи дека е до дизните.
Црн чад има тогаш кога во цилиндарот има повеќе нафта а помалку воздух и согорувањто не е чисто. Причини може да има повеќе. Или дизните да не чинат и пуштаат повеќе нафта или дизните да се океј ама:
1. мерењето на количина на воздух да греши (МАФ сензор, EGR)
2. мерењето на количина на воздух да е исправно ама по патот од турбото до усисната грана да губи притисок а со тоа да добива и помалку воздух.

До душа може и сите 3 генерални групи фактори да влијаат. Треба да се провери убаво. Најлесно што можеш е да направиш е декарбонизација, адитив за прочистување на дизни, чистење на МАФ и ЕГР. После тоа да се проверат цревата за довод на воздух дали се добри и тек на крај да чачкаш дизни, што е крејзи скапа работа.

Отсутен loskovski

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 49
Одг: Crn dim Touareg 2.5 tdi
« Одговори #124 на: 31 Август 2018, 10:20:33 am »
Vo kolata seuste e DPF filterot ne mi e izvaden i si raboti super (da ne go urocam samo :) ). Nitu e remapirani, se si e fabricki na kolata.

Sega koga ke pravam redoven servis vo Kolevski mi rekoa za sekoj slucaj ke proverat uste ednas site creva dali se dobri i ke gi iscistele MAF i EGR pa ke vidime sto ke bide. Iako sega nema dim na kolata sepak ke proverat uste edans mi rekoa ubavo za sekoj slucaj.

I mi rekoa da stavam nekoj aditiv 1000 denari kostal kaj niv i ke se procistela kolata. E sega kolku aditiv moze da procisti e prasanje i ne bas veruvam vo toa

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 774
  • .
Одг: Crn dim Touareg 2.5 tdi
« Одговори #125 на: 31 Август 2018, 11:48:19 am »
Не мора да значи дека е до дизните.
Црн чад има тогаш кога во цилиндарот има повеќе нафта а помалку воздух и согорувањто не е чисто. Причини може да има повеќе. Или дизните да не чинат и пуштаат повеќе нафта или дизните да се океј ама:
1. мерењето на количина на воздух да греши (МАФ сензор, EGR)
2. мерењето на количина на воздух да е исправно ама по патот од турбото до усисната грана да губи притисок а со тоа да добива и помалку воздух.

До душа може и сите 3 генерални групи фактори да влијаат. Треба да се провери убаво. Најлесно што можеш е да направиш е декарбонизација, адитив за прочистување на дизни, чистење на МАФ и ЕГР. После тоа да се проверат цревата за довод на воздух дали се добри и тек на крај да чачкаш дизни, што е крејзи скапа работа.
Тенкју за описот на можниот проблем ;)
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Одг: Crn dim Touareg 2.5 tdi
« Одговори #126 на: 31 Август 2018, 13:03:27 pm »
Celo vreme ja gledav temava i ne me interesirase pa ne ja ni otvarav. Dosla do 9-ta strana, masala.
Sega procitav eden tekst na whatcar.com i mi se vide interesna informacijata deka od Maj mesec imaat promena vo procedurite za tehnicki pregled (skrateno MOT vo Anglija) i niedna dizel kola nemoze da pomine tehnicki ako iskaca bilo kakov vidliv dim od auspuh. Normalno i DPF netreba da e modifikuvan ili nedajboze izvaden. Eve link (delot kaj Skoda Superb):
https://www.whatcar.com/news/who-has-what-car-helped-this-month/
Mi se uklopi so muabetive na temava.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6437
Одг: Crn dim Touareg 2.5 tdi
« Одговори #127 на: 31 Август 2018, 13:37:26 pm »
Општо во Европа, кај дизелите техничкиот преглед се мери дим на полна гас но има две поделби. Едно е за дизели без фабрички дпф (еуро 1, 2, и 3 и донекаде мислам 4) и тука границата за дим/чад е повисока од границата за модерен дизел со дпф. Тука зборам за разлика од 3 пати конкретно, што е многу.

Нормално, има разлика од земја во земја но благо речено ако имаш дпф а колата дими дури и скоро невидливо тоа не значи дека дека е ок т.е. нема да поминеш технички преглед. Ако се е исправно тогаш апаратот што мери дим на ауспух на возило со дпф секогаш покажува најминимално количество на дим, скоро ич но сепак мора да постои како бројка во мерна единица.