Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline  (Прочитано 52507 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14339
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #105 на: 29 Март 2018, 23:21:10 pm »
И се согласувам со ите и не се согласувам.Шо знам.
Не ми е јасен моментот ‘за низ град‘.Демек излезен сум со ова малото па ми излегло нешто да тркнам до Прилеп,Кавадарци,Велес,Скопје,Радовиш па ке одам дома ке менувам возило.Ами со тоа време изгубено во менување ке стигнам најмналку до пола од посакуваната дестинација.
Друга работа,ако натепаш гас и не ги пали гумите на втора од ниски,не бива.


п.с Ако си сељак,биди сељак до крај. 8)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #106 на: 29 Март 2018, 23:23:56 pm »
Генерална констатација од 7 страни муабет: моторов е идеален за низ град и колата најчесто таму би се возела. Епа ќе си зеам поло, за кој к*р голф ако возам 90% низ град, ем попрактнично, ем побрзо, ем поекономично.
 
Се согласувам дека моторов е значително подбар од 1.4 и 1.6 атмо, ама долната граница за оваа големина на возила ми е 130-140 коња, затоа што не ја гледам како кола која ќе се вози 90% у град.
90% од луѓето во светот купуваат кола која 90% ќе ја возат во град и 10% за на одмор,викенд и слично.
По твоја логика, пропорцинално би требало Поло да има поголемо производство и продажба во однос на Голф?

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #107 на: 29 Март 2018, 23:47:06 pm »
^ Многу несоодветен пример и паушално нафрлање на бројки, односно проценти. Логикава е, имаш ли аквариум?

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #108 на: 29 Март 2018, 23:58:47 pm »
Можеби се паушални бројките но се близу до реалните потреби на просечна фамилија а Голфот е мало семејно возило.
ПС те насочив само да размислиш колку паушално се искажа претходно.

Отсутен masterficx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 482
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #109 на: 30 Март 2018, 00:22:39 am »
Темава е директен пример дека на некој начин треба да се информираат луѓето кои постови се квалитетни а кои не се. Репутација ли ќе биде, лајкови ли ќе бидат шо ти ја знам. А можда и некој тест треба да се стави за да не може секој да се регистрира на форумот. Па мајку му има луѓе што читаат бре ќе си помислат свашта.
Cheap + Reliable = Not Fast
Fast + Cheap = Not Reliable
Reliable + Fast = Not Cheap

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3873
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #110 на: 30 Март 2018, 00:39:07 am »
Темата е директен пример дека 115кс (колку што е декларирана колава) на 1150кг, 9.7s до 100 и V-Max 204km/h се недоволни за просечниот Македонец оти е премногу богат и научен на брзи коли па под 150кс хеч и под 220кс лимузина не е кола.
Трескање глупости на ниво е темава. Да ја чита некој ќе си помисли којзнае што возиме низ државава.

https://www.auto-data.net/en/volkswagen-golf-vii-1.0-tsi-115hp-bluemotion-23263

Овие перформанси се подобри од 80% од возилата во државава. Настрана од тоа дали се од Голф 1.0 ТСИ или Фокус 1.0 Екобуст или пак Хонда 1.0 Турбо.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6884
  • French diamond
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #111 на: 30 Март 2018, 00:44:04 am »
Битно е како тегни ама не е најбитно  на свет. Јас и со 75-те коња во првата кола и со 140- те во сегашната, возам исто, со идентична брзина како со тој мотор така и со овој, едноставно таков ми е стилот на возење... реално не вервам дека на некој толку би му менувало дали има 115 или 150 коња за возење помеѓу 120 -150 км/х колку што и се  вози кај нас.Едина разлика ми е при претекнување и при точење на бензиска. Добро е да ги имаш коњите, за ќеф кога ќе те фати да си се израдваш  :)

Повеќе ме плаши издржливоста и состојбата на тие 3 цилиндри по поминати околу 200К километри форсирање на тоа 1.0 моторче...сепак не сме толку моќни да менуваме нова кола на секои 3-4 години.
« Последно менување: 30 Март 2018, 00:54:59 am n1kola »

Отсутен masterficx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 482
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #112 на: 30 Март 2018, 01:44:03 am »
Не менува секој НОВА кола на 3-4 години. Скоро и да се мал број сограѓани што можат да си го дозволат голфов. Ама затоа се тука сите што можат да коментираат на нешто што не го употребувале.

Моето возило е атмосверец со 118 коња и 180њм торк и има тон и триста кила. Моторот е и поише од доволен за пентарење по планини угорнини со и без друштво и тоа на плин и со клима и товарен. Да појаснам: Кај и да сум тргнал сум стигнал здрав и жив и на време. Колата ни на ѓавато, стража, велешко брдо, према молика, водно и слични угорнини, без разлика на начинот на експлоатација не тргнала да се враќа назад. Глумење ники лауда на улица е за тие што незнаат со каква намена се креирани јавните патишта. Иако јас од петни жили се трудам да го одржувам како што треба, сигурен сум дека ако го однесеме на дино мерење ќе се покаже послабо од голфот. Јас сметам дека силата што ја произведува голфот со тој мотор е и повеќе од доволна за секојдневна употреба поведен од моето искуство со возилото што го имам со слични перформанси без разлика што голфот има зафатнина упола.

Сите оние кои што сакаат да имаат помоќно возило на културен и разбирлив начин треба да ја доловат поентата што сакаат  да ја доловат. Џабе е муабетот за коњи ако возиш дизел_прскалица_против_комарци или фен_на_кец_на_плин_тури_за180денара_шефе или ќе се враќа_удоле_накај_припор_кога_ќе_се_враќаме_од_фабрика_петнајсемина се примери како не треба да изгледа  став во културен разговор. Моетое мислење е само мое и ако не се пронаоѓа некој се извинувам од позади.
Cheap + Reliable = Not Fast
Fast + Cheap = Not Reliable
Reliable + Fast = Not Cheap

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3898
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #113 на: 30 Март 2018, 07:01:39 am »
Да заклучиме вака со моторве:
  • 1.5 dci 110 KS е светиот грал на моторите што може дасе употреби за секоја прилика во најразлични возила. Нешто како „тегет чорапа“.
  • 1.0 турбо бензинец со 115 KS e тиња од мотор и нема што да бара во возила што собираат повеќе од двајца, и не се за возење на угорници. Особено не за престигање шлепер кога се оди на одмор.


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #114 на: 30 Март 2018, 07:35:49 am »
^^ избери друг мотор ти фалат најважните бројки за 4та 5та и 6та.

Конкретно со 2.0тди 140 во голф 6 како на класниот можеш да туриш една слика споредба. За да споредиме дали "не влече" овој мотор на отворено.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #115 на: 30 Март 2018, 07:37:44 am »
Ете ти пак "стручњаци" а таман ќе помислишсе искристализирала темата.
Верувам дека на тие што им е тиња моторот да им поклониш ваучер од 15000 евра за да си земат кола веднаш ќе го земат и ќе речат : тињааа? кога сум рекол такво нешто?

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6786
  • Бенве сие бенве
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #116 на: 30 Март 2018, 07:49:05 am »
Се додека не пробам ГТИ за мене ТДИ д кралот на патиштата. Дизел рулзззз форевер закон4е

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3898
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #117 на: 30 Март 2018, 07:56:53 am »
^^ избери друг мотор ти фалат најважните бројки за 4та 5та и 6та.

Конкретно со 2.0тди 140 во голф 6 како на класниот можеш да туриш една слика споредба. За да споредиме дали "не влече" овој мотор на отворено.

Ништо не ми фали мене.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #118 на: 30 Март 2018, 08:17:30 am »
Повели за да не се мачиш да кликаш:


Да, толку е добар 1.0тси.

П.С. Моторов е 1.0тси 110кс кој треба да се споредува.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #119 на: 30 Март 2018, 08:20:48 am »
Освен дени и зеро, друг го има возено? Пошто веќе го свртевте до плетвар и стража...