Не менува секој НОВА кола на 3-4 години. Скоро и да се мал број сограѓани што можат да си го дозволат голфов. Ама затоа се тука сите што можат да коментираат на нешто што не го употребувале.
Моето возило е атмосверец со 118 коња и 180њм торк и има тон и триста кила. Моторот е и поише од доволен за пентарење по планини угорнини со и без друштво и тоа на плин и со клима и товарен. Да појаснам: Кај и да сум тргнал сум стигнал здрав и жив и на време. Колата ни на ѓавато, стража, велешко брдо, према молика, водно и слични угорнини, без разлика на начинот на експлоатација не тргнала да се враќа назад. Глумење ники лауда на улица е за тие што незнаат со каква намена се креирани јавните патишта. Иако јас од петни жили се трудам да го одржувам како што треба, сигурен сум дека ако го однесеме на дино мерење ќе се покаже послабо од голфот. Јас сметам дека силата што ја произведува голфот со тој мотор е и повеќе од доволна за секојдневна употреба поведен од моето искуство со возилото што го имам со слични перформанси без разлика што голфот има зафатнина упола.
Сите оние кои што сакаат да имаат помоќно возило на културен и разбирлив начин треба да ја доловат поентата што сакаат да ја доловат. Џабе е муабетот за коњи ако возиш дизел_прскалица_против_комарци или фен_на_кец_на_плин_тури_за180денара_шефе или ќе се враќа_удоле_накај_припор_кога_ќе_се_враќаме_од_фабрика_петнајсемина се примери како не треба да изгледа став во културен разговор. Моетое мислење е само мое и ако не се пронаоѓа некој се извинувам од позади.