Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline  (Прочитано 52422 пати)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #45 на: 28 Март 2018, 16:10:21 pm »
Имам тестирано 1.2 tsi на ибица пред 2 години.
Милина за возење: 3000rpm на 130 км на час, нема дерење како атмосферци од тој сегмент.
На угорницата од обиколницата кон сарај си прима одлично можеби не како 1.5 DCI кој што возев до тогаш ама воодушевен бев.
Градска без напор, еластичен, тивок,милина.
Потрошувачка 5.5 литри на моето тестирање.
А овој 1.0 може само да замислам колку е доусовршен во однос на 1.2.
Страв ми е да го пробам ,ќе ме тера да го продавам "дизлото".

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9029
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #46 на: 28 Март 2018, 16:16:19 pm »
Баш би го купил со овој мотор. Многу подобра варијантата од атмосферец.

Голф ко голф добар е не дека не ама прилично скап.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14050
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #47 на: 28 Март 2018, 16:17:33 pm »

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3262
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #48 на: 28 Март 2018, 16:18:48 pm »
1.0 TSI го има и во Октавија.



Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #49 на: 28 Март 2018, 16:21:55 pm »
Не го имаше и у Сеат Атека?

Башка, чим го има у Голф, зашо не би го имало во Октавија?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3262
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #50 на: 28 Март 2018, 16:24:16 pm »
Не го имаше и у Сеат Атека?

Башка, чим го има у Голф, зашо не би го имало во Октавија?

Го има и во Атека, ама хајпот е кај Октавија и Голф.

Тоа е шитот.

Голф.

И каква Октавија се зима за тие пари.

Ќе се сврти сега, муабетот за некоја страна натаму...

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #51 на: 28 Март 2018, 16:27:32 pm »
Каков половен фокус се зема за тие пари на запад. СТ со 250кс.  ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6787
  • Бенве сие бенве
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #52 на: 28 Март 2018, 18:18:57 pm »
4ца на одмор... Ти ебам одморот

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3075
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #53 на: 28 Март 2018, 18:32:51 pm »
Во петокот се возев у колава, за низ град е ок, на обиколница со тројца во кола ок иде до 130, над тоа не неше газен.

Да раткапни има, паркинг сензори нема.

Јас лично би или со 1.6 дизел или со 1.4 метан (да носеа таква варијанта).

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #54 на: 28 Март 2018, 19:57:29 pm »
Во петокот се возев у колава, за низ град е ок, на обиколница со тројца во кола ок иде до 130, над тоа не неше газен.

Да раткапни има, паркинг сензори нема.

Јас лично би или со 1.6 дизел или со 1.4 метан (да носеа таква варијанта).
Дали забележа на колку вртежи се вртеше моторот на таа брзина , претпоставувам во 6та си бил?

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3075
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #55 на: 28 Март 2018, 21:28:43 pm »
Во петокот се возев у колава, за низ град е ок, на обиколница со тројца во кола ок иде до 130, над тоа не неше газен.

Да раткапни има, паркинг сензори нема.

Јас лично би или со 1.6 дизел или со 1.4 метан (да носеа таква варијанта).
Дали забележа на колку вртежи се вртеше моторот на таа брзина , претпоставувам во 6та си бил?
Не баш, побитна ми беше суспензијата од моторот.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #56 на: 29 Март 2018, 10:18:47 am »
сеуште незнам кој нормален би ја купил колава за да планира идење на одмор со 4ца и товарен ко дрвокрадец на китка... второ возило да, примарно возило со моторов...никад... едноставно е преоптоварен за оваа шасија без разлика на тоа какви бројки има на папир или возење на обиколница. ме интересира возење секој ден, тргни застани, претицање камион на стража итн итн.

мој избор би бил 1.5.


Мој избор би бил GTI Club sport, ама ете немам 40.000евра. Него не те разбрав што сакаш да кажеш, освен дека субјективно ти смета што е 1.0. Спор е? Неекономичен е? Вибрира повеќе од 4 цилиндри? Кварлив е?

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #57 на: 29 Март 2018, 10:26:26 am »
Што читам... мајко мила.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #58 на: 29 Март 2018, 10:27:55 am »
Year: 2027.
CarClub test: Golf IX 0.7 biturbo.
Коментари: "Oдличен, повлеквит, многу подобар од 1.0 TSI"..;D

Не го можам downsizing-ов до оваа мера.
Разбирам V8 атмо да замениш со V6 турбо, али да тркалам мотор помал од Југо во Голф, не могу бре.



Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #59 на: 29 Март 2018, 10:28:24 am »
сеуште незнам кој нормален би ја купил колава за да планира идење на одмор со 4ца и товарен ко дрвокрадец на китка... второ возило да, примарно возило со моторов...никад... едноставно е преоптоварен за оваа шасија без разлика на тоа какви бројки има на папир или возење на обиколница. ме интересира возење секој ден, тргни застани, претицање камион на стража итн итн.

мој избор би бил 1.5.


Мој избор би бил GTI Club sport, ама ете немам 40.000евра. Него не те разбрав што сакаш да кажеш, освен дека субјективно ти смета што е 1.0. Спор е? Неекономичен е? Вибрира повеќе од 4 цилиндри? Кварлив е?
Што читам... мајко мила.

Вака му доаѓа дека не ти се верува сам што си напишал :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.