Тоа е шемата ...што не пробува да го поправи стариот дел и покрај тоа што можеби на стариот дел му фали еден штраф или еден отпорник или можеби треба само подмачкување на нештото.Кај него нема од околу,директ у центар - нов дел и оп 20 000 денари,е јеби га скапо е.Има делови што треба да се сменат,ама има делови што можат и да се поправат.Нашиот стандард не дозволува баш се ново да заменуваме,па и возилата на најголем дел од нас ни се купени најмалку од втора рака,затоа прво консултација со два тројца,па удри му ја математиката.
Кај него во двор и пред сервис има растурени коли,се гледа дека се вадени делови од нив.Каде ги вградува тие делови?Можеби тие растурените коли му служат за тренинг,за обука.
Пескарење,замена на старите заштитни гумички со нови,малку боја и оди познај го вградениот дел дали е нов или репариран,а си го платил како нов дел!
Некој погоре го спомена Тафо...баш тој Тафо мене ми спаси 20 000 денари, да не му ги поклонам на тахир и ми заврши работа за 1500 денари.Немам лоши искуства со Тафо,напротив одличен е.Тој е мајстор стара школа - поправа делови ,а не одма замена.Башка можеш цел ден да му висиш над глава додека ти ја поправа колата.Е сега не било средено? - не е,тоа е таа стара школа.Па и он не е во најдобрите години.
Sent from my Redmi 6 using Tapatalk