Автор Тема: Hyundai  (Прочитано 384672 пати)

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Hyundai
« Одговори #795 на: 23 Јануари 2012, 14:56:18 pm »
Абе денес сите анкети се местат со пари, си нарачуваш анкета, плаќаш и резултатот е буквално онаков каков ти сакаш да биде. Нешто слично и овде.  

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #796 на: 23 Јануари 2012, 15:00:15 pm »
Втора година по ред Hyundai застанува на прво место во извештајот на магазинот  Auto Bild. Во својот Qualitatsreport 2011 германците наведуваат дека Hyundai повторно ја заслужува титула.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Резултатите од извештајот јасно велат дека Hyundai е подобар од останатите автомобилски марки кои беа дел од истражувањето и уште еднаш ја оправдува довербата на своите клиенти.

Критериумите според кои оценува Auto Bild ги наведовме минатата година, но да се потсетиме:

1. Извештај на GFK – Gessellschaft fur Konsumforschung
Репрезентативен извештај за квалитет креиран од Германскиот завод за истражување на потреби на клиенти кој е заснован врз анкета на 9278 возачи на кои им е поставено клучното прашање: Како го оценувате квалитетот на марката на возилото што го поседувате од 1 до 10?

2. Гаранција
Кои се условите за гаранција кои ги даваат производителите и каква заштита имаат возачите доколку има проблем со технологијата. Тука се наведува дека азиските производители имаат апсолутна предност во однос на европските.  

3. Сервис
Какви проблеми имало возилото? Колку возила имале ист проблем? Дали производителот одговорил? Дали клиентот бил третиран фер? Дали производителот бил транспарентен и имал разбирање при решавањето на проблемот. Дали спровел сервисна кампања кога имало потреба?

4. Тест на издрживост
Тестот го спроведува Auto Bild на 100.000 km и на крај го расклопува возилото до последен дел и ја оценува комплетната состјба на деловите.

5. Поплаки од читатели
Број на поплаки кои ги одбива Auto Bild, (околу 11.000 писма годишно) од читатели за проблеми со возилото, а главни теми се дефекти и проблеми со сервисот.

6. Оценка на Dekra
Германската организација Dekra која врши технички прегледи и дава експертско мислење за квалитетот на работата се води според критериумите: Колку дефекти имало на возилата со што се оценува квалитетот и дали сервисниот план е спорведен во целост со што се оценува работата на сервисот.

7. Извештај на TUV
Реномираниот TUV дава извештај за техничката исправност и состојбата на возилата кој доаѓа како резултат од техничкиот преглед на 7,5 милиони возила во кого се опфатени проверка на: сопирачки, управување, подвозје, шасија, светлосни уреди.

Подолу се резултатите од извештајот на Auto Bild за најдобрите 20 марки.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)



Ti samo ja napomna tockata broj 1, kade sto se anketirani 9000 luge. Dali selektivno gi izostavi tockite pod 3,4,5,6,7? Posebno onaa pod broj 7?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Hyundai
« Одговори #797 на: 23 Јануари 2012, 15:25:57 pm »
OK, точка 7 е релевантан. TUV е репер и јас го земам здраво за готово. На темава приложив и линк од резултатите од тестирањата на TUV. Ќе ги земеме најновите резултати за 2011.
http://www.anusedcar.com/
1) Возила стари 2-3 години, oд 132 тестирани различни модели на возила Хјундаи се позиционира:
76. Hyundai Matrix
87. Hyundai Getz
94. Hyundai Tuscon
108. Hyundai Santa Fe
Просек: 91,25 место што е далеку под просек.

2) Возила стари 4-5 години, oд 120 тестирани различни модели на возила Хјундаи се позиционира:
33. Hyundai Getz
66. Hyundai Matrix
73. Hyundai Santa Fe
78. Hyundai Tuscon
83. Hyundai Atos
Просек: 66,6 место што е под просек

3) Возила стари 6-7 години, oд 98 тестирани различни модели на возила Хјундаи се позиционира:
10. Hyundai Getz
38. Hyundai Santa Fe
47. Hyundai Matrix
Просек: 31,7 место што е доста над просек

Просек од сите тестирани возила на Хјундаи во 2011 година е 56/100 што е под просек.

За 8-9 години и 10-11 години стари возила нема претставници од Хјундаи. За да влезат во статистика потребно е да се направени тестирајќи на најмалку 500 возила од секој модел.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #798 на: 23 Јануари 2012, 15:37:56 pm »
ubavo e da se vidat i poinakvi statistiki. Mojot i tvojot link ne se celosno sprotivni, tuku se odnesuvaat na poinakva era. AutoBIld go proglasuva najdobar vo 2010 i 2011 (samo za aktuelnata godina). Tvoite prilozeni informacii se za odnesuvaat za postarite modeli na H, vo podolg vremenski period.


2010:
In 2007, Hyundai placed 11th in the same report. In 2008, it placed 5th and in 2009 the report was not conducted. Now sitting in top place, Hyundai has been consistently progressing up through the ranks.

*Update: 2010 Quality Report, translated as best as CarAdvice could do from Autobild magazine
(Lower the score, the better)

1. Hyundai 2.3
2. Honda 2.4
3. Audi 2.6
=4. Mazda 2.6
=4. Toyota 2.6
6. Mitsubishi 2.6
7. Suzuki 2.7
8. BMW 2.7
9. Mercedes-Benz 2.7
10. Nissan 3.0
11. Seat 3.0
12. Skoda 3.0
13. Ford 3.1
14. Kia 3.1
15. Opel (Holden) 3.1
16. VW 3.1
17. Renault 3.6
18. Citroen 3.7
19. Fiat 3.7
20. Peugeot 3.9
http://www.caradvice.com.au/76335/hyundai-wins-germanys-autobild-quality-report-2010/




2011:
German auto magazine Autobild has ranked Hyundai first place in its acclaimed annual Quality Report for the second year in a row.

Autobild's 2011 report checked 20 car brands such as BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen and Toyota before tapping Hyundai for having the best Winterkorn-scaring, overall quality and offering excellent customer satisfaction. AutoBild compiles the list, which is widely used to determine brand quality in the automotive industry, by examining feedback from car owners, maintenance requirements, warranties, recall information and detailed tests of the car and its durability.

The latest top rating is expected to further raise the company's global brand image as Hyundai plans to redouble its efforts to analyze the driving environments facing drivers, the company said, adding such measures can help the company improve its competitive edge.
http://www.thecarblogger.net/2011/12/autobild-ranks-hyundai-first-in-annual.html

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Hyundai
« Одговори #799 на: 23 Јануари 2012, 19:00:34 pm »
На Гојдо му дреме тамбурата за Сомалиски пират кој симиња малдивски сервери од мегааплоуд, додека љупи ф'стак пред компјутер.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Hyundai
« Одговори #800 на: 23 Јануари 2012, 19:46:48 pm »
LP што е за тебе по релевантно? Списание чии критериуми се фабрикувана збирштина од шести извори и субјективни мислења од десетина илјади сопственици или врвна институција која со децении професионално се бави со тестирања и детални испитувања на детални испитувања од десетина милиони возила?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #801 на: 23 Јануари 2012, 19:51:30 pm »
Se iskazav jas, tockite pod broj 3 (servis),4 (test na izdrzlivost posle 100.000km), 5(poplaki od citateli), 6 (dekra), 7(TUV) mi se relevantni. Posebno TUV.
ADAC e relevanten, isto kolku i TUV pretpostavuvam. VO narednite godini ocekuvam i tamu  da se smenat brojkite, da pocnat da gi trkalaat novite modeli na H.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Hyundai
« Одговори #802 на: 23 Јануари 2012, 22:44:18 pm »
Да, во иднина. Ќе биде. Ама сега тоа не е така, па затоа не треба тоа така да се презентира. Хјундаи прво треба да си го одработи своето па по дестина години докажување ќе го стекне имиџот кој го имаат останатите брендови. Дотогаш колку и да биде добар нема да биде најпосакуван и најпродаван бренд. А потоа, може да си дозволи да си игра со понудите и да живее на стара слава.

А купувачите, едноставно не се замараат со тоа колку напредувал Хјундаи и што ќе бил по 5 или 10 години. Ќе купат она кое мислат дека е добро и баш ги заболе уво што некој на форуми и портали пишува дека она кое го купиле не е најдобар избор. Ситуацијата најпластично ја долови GASTON со примерот за вињакот и снегот во Сомалија. Буквално тоа е логиката на потрошувачот, а потрошувачот има право на избор и секогаш е во право.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34297
  • Таков е животот... јебига
Одг: Hyundai
« Одговори #803 на: 23 Јануари 2012, 22:50:28 pm »
Да, може така да се каже.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #804 на: 25 Јануари 2012, 08:31:50 am »
SEOUL, Jan. 25 (Yonhap) -- South Korea's top carmaker Hyundai Motor Co. became the best-selling Asian car brand in the competitive German market last year, edging out Japan's Toyota Motor Corp., industry data showed Wednesday.

   Hyundai Motor sold 86,866 vehicles in Germany in 2011, while Toyota sold 83,204 cars, according to the German international manufacturing group VDIK.

   The sale of Hyundai Motor jumped 16.9 percent last year from 74,287 vehicles a year ago to surpass Toyota for the first time since it made inroads into the German market in 1999.

   The South Korean brand's market share in the European country also went up 0.2 percentage point to 2.7 percent last year, ranking 10th overall in the German market after U.S. and European carmakers, the VDIK showed.

   Hyundai Motor's smaller affiliate Kia Motors Corp. sold 42,065 vehicles last year, up 14.9 percent from the previous year, it said.

   The company had set up exclusive sales distributors in Germany late last year to expand its market presence, with new vehicle models such as the i30 and i40 gaining popularity in the country.

   The German automobile market, meanwhile, grew 8.8 percent last year, with 3.17 million vehicles sold, according to the VDIK.


http://english.yonhapnews.co.kr/business/2012/01/25/56/0501000000AEN20120125001200320F.HTML

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Hyundai
« Одговори #805 на: 25 Јануари 2012, 08:58:56 am »
Not a valid youtube URL

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Hyundai
« Одговори #806 на: 25 Јануари 2012, 09:12:13 am »
Леле каков оток...

Во Германија во 2011 се продадени 3.5 милиони возила од кои пола се на VAG. Хјундаи продала 86 илјади...леле каков успех...БРАВО! па па па! Па згора на тоа продале 3 илјади возила повеќе од Тојота, леле леле леле...Во 2011 се продале 260 илјади Голф 6 што е 3 пати повеќе од сите продадени воизла на Хјундаи. Браво за Хјундаи, стварно се многу успешни во Германија! Ако продолжат со ова темпо за катаљарда години може ќе успеат да продадат вкупно коли колку што се продаваат Голфови за пола година! Алал да им е!

Браво за информациите ЛП, стварно се многу информативни! Воедно сакам да се надополнам на тебе со дополнителни информации за неверојатните успеси на Хјундаи. Во Сомалија Хјундаи продале 4 возила за 2011 година, што е дупло повеќе од Тојота која продала 2! Управниот одобор на Хјундаи Сомалија сеуште размислува како да ги инвестира големите приходи од 2011.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #807 на: 25 Јануари 2012, 09:16:58 am »
H stana najprodavana istocna marka vo Germanija, pred Toyota, Honda, Mazda i Suzuki. Germanija e najvazniot pazar vo Evropa.


Don't hate the messenger.
« Последно менување: 25 Јануари 2012, 09:31:54 am LosiPatista »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Hyundai
« Одговори #808 на: 25 Јануари 2012, 09:19:42 am »
Веќе долго време е најпродавана корејска марка во Германија.



Hyundai ги објави цените на новата генерација на i30, но само за пазарот во Велика Британија. Пребирливиот пазар на островот е местото каде новиот i30 ќе го крши мразот пред купувачите.



Корејците не сокриваат дека новиот i30 како модел има исклучително големо значение за марката, посебно на пазарите во Европа. Hyundai со него сака да украде голем дел од пазарниот колач на модели како VW Golf и Ford Focus.
Цената во Велика Британија стартува од 14.495 фунти, или околу 17.400 евра. Оваа цена важи за основното ниво на опременост Classic со 1.4 литарскиот бензинец со 100 КС под хауба.
Во Британија во понудата се уште три нивоа на опременост Active, Style и Style Nav кои се комбинираат со два бензински и три дизел мотори и со автоматски или мануелен менувач со шест степени на пренос.
Најскапиот модел Style Nav со ултраефикасниот 1.6 литарски дизел CRDi Blue Drive од најновта генерација кој испорачува 128 КС и е спарен со автоматски менувач. Цената на овој модел изнесува 20.795 фунти, или околу 25.000 евра.
Сериски, основниот модел Classic доаѓа опремен со LED светла за возење дење, електрика на стакла и ретровизори, Bluetooth конекција со гласовно активирање, клима уред, аудио,…
Active има и темпомат, сензори за паркирање и леснометални бандажи од 15 инчи. Кај Style леснометалните бандажи мерат 16 инчи, а во игра е и двозонски клима уред, сензори за паркирање напред, сензори за дожд,... Style Nav има и навигација.
Пристигнувањето на новиот Hyundai i30 во продажните салони е закажно за во месец март. Се очекува и најавата за стартот на продажбата на останатите пазари во Европа.
http://www.time.mk/read/NONE/833308b6fd/index.html
« Последно менување: 25 Јануари 2012, 10:35:26 am Deni »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #809 на: 25 Јануари 2012, 13:26:35 pm »
Da vidime so kolku ke startuva kaj nas.

My guess: 13990

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need