Автор Тема: Hyundai  (Прочитано 384619 пати)

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Hyundai
« Одговори #750 на: 18 Јануари 2012, 17:22:34 pm »
Dosadno e celo vreme  da tupis edno te isto, neli :)

Поправено!

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Hyundai
« Одговори #751 на: 19 Јануари 2012, 21:02:37 pm »
Аиии.... форд вице шампиони

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #752 на: 19 Јануари 2012, 22:03:30 pm »
Аиии.... форд вице шампиони

i pokraj losite benzinci.... No, Ford so noviot FOcus go voveduva kineskiot dizajn, pa ocekuvam da zaglavi povtorno, kako vo 90te.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3960
Одг: Hyundai
« Одговори #753 на: 19 Јануари 2012, 22:58:16 pm »
Кога ќе стават Хјундаи мотор од +200кс во И30 и +300кс во И40 и ќе успеат да ги продаваат тогаш ќе бидат права марка за автомобили. Овака не гледам поента во правење коли со под 120кс во И30 и под 150кс во И40 и нарекување на себе најдобар во што и да е.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #754 на: 19 Јануари 2012, 23:22:54 pm »
I toa ke bidi. 2.0 turbo e veke najaven za noviot Ceed i I30.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14721
  • Пудингот на шоферството
Одг: Hyundai
« Одговори #755 на: 20 Јануари 2012, 02:06:30 am »
Кога ќе стават Хјундаи мотор од +200кс во И30 и +300кс во И40 и ќе успеат да ги продаваат тогаш ќе бидат права марка за автомобили. Овака не гледам поента во правење коли со под 120кс во И30 и под 150кс во И40 и нарекување на себе најдобар во што и да е.
Факт е дека VW ги продава овие мотори(во своите модели),само колкава е бројката...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Hyundai
« Одговори #756 на: 20 Јануари 2012, 02:14:39 am »
Предниците на новава генерација Киа колку се грди, просто да не ти се верува.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #757 на: 20 Јануари 2012, 08:10:23 am »
Кога ќе стават Хјундаи мотор од +200кс во И30 и +300кс во И40 и ќе успеат да ги продаваат тогаш ќе бидат права марка за автомобили. Овака не гледам поента во правење коли со под 120кс во И30 и под 150кс во И40 и нарекување на себе најдобар во што и да е.
Факт е дека VW ги продава овие мотори(во своите модели),само колкава е бројката...

Mnogu mala. Kaj golf statistikite kazuvaa deka ~80% od benzincite se 1.4, ~80% vozilata se so osnovna oprema, koja vo mnogu evropski zemji seuste ne vklucuva klima.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3960
Одг: Hyundai
« Одговори #758 на: 20 Јануари 2012, 09:01:55 am »
Што ве прашувам што одговарате. Што одма за VW сте се фанале незнам. Не продаваат само VW модели со 200+кс во таа класа, секој озбилен произведувач има. Рено Меган РС, Мазда 3 МПС, Сеат Леон ФР/Купра, Голф ГТИ/Р, Ауди С3, БМЊ 130и, Пежо 308 1.6ТХП, Митцу ЕВО, Импреза ВРХ СТИ, Фокус РС...... јасна е поентата? А инаку за возилата со опрема што се продавале смешен е муабетот. Голф 6 2.0ТДИ хајлајн во Македонија се имаат продадено повеќе одколку сите Хјундаи И30ки заедно доста зборува тоа мислам. А и и30ка освен со 1.4 109кс и 1.6д не сум видел друг мотор затоа излишно е да се споредува тоа.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #759 на: 20 Јануари 2012, 09:09:37 am »
vidi odgovor #754.

so si se fanal za 200+ ks koga nitu 0.001% od prodadenite vozila od toj segment go nemaat toj motor. Prosekot na ovaa klasa e 120ks.
Stariot I30 ima 3 benzinski i 2 dizel motori.  Najslabiot benzinec e dobar za 11.7s 187kmh.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3960
Одг: Hyundai
« Одговори #760 на: 20 Јануари 2012, 09:47:07 am »
Кога колата има 200+кс, и шасијата може да ги издржи тие 200+кс. Значи целата кола е направена со поголеми маргини и со поголем опсег на снага која таа шасија може да ја издржи. Секако дека топ моделите се малце подобрени во подвозјето но структурата на шасијата останува иста. А и секој произведувач ги произведува тие модели за да покаже што и како може. Освен ако неможе секако:D Примери има безброј, заради тоа и цела таа класа има подобри возни својства од сегашниот И30. Најизразен пример ти е Мицубиши кое користи иста шасија и на 109кс моторот и на Ево Х.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14721
  • Пудингот на шоферството
Одг: Hyundai
« Одговори #761 на: 20 Јануари 2012, 10:04:17 am »
Кога колата има 200+кс, и шасијата може да ги издржи тие 200+кс. Значи целата кола е направена со поголеми маргини и со поголем опсег на снага која таа шасија може да ја издржи. Секако дека топ моделите се малце подобрени во подвозјето но структурата на шасијата останува иста. А и секој произведувач ги произведува тие модели за да покаже што и како може. Освен ако неможе секако:D Примери има безброј, заради тоа и цела таа класа има подобри возни својства од сегашниот И30. Најизразен пример ти е Мицубиши кое користи иста шасија и на 109кс моторот и на Ево Х.
Мора и шасијата да е зацврстена дополнително....има да ја искине,голема разлика е 109кс со 300кс
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Hyundai
« Одговори #762 на: 20 Јануари 2012, 10:06:04 am »
Кога колата има 200+кс, и шасијата може да ги издржи тие 200+кс. Значи целата кола е направена со поголеми маргини и со поголем опсег на снага која таа шасија може да ја издржи. Секако дека топ моделите се малце подобрени во подвозјето но структурата на шасијата останува иста. А и секој произведувач ги произведува тие модели за да покаже што и како може. Освен ако неможе секако:D Примери има безброј, заради тоа и цела таа класа има подобри возни својства од сегашниот И30. Најизразен пример ти е Мицубиши кое користи иста шасија и на 109кс моторот и на Ево Х.
Мора и шасијата да е зацврстена дополнително....има да ја искине,голема разлика е 109кс со 300кс
Едно мерење на „300“кс, па ќе видиме колкава е разликата. :) И дали ја има.

Присутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3960
Одг: Hyundai
« Одговори #763 на: 20 Јануари 2012, 10:13:16 am »
Кога колата има 200+кс, и шасијата може да ги издржи тие 200+кс. Значи целата кола е направена со поголеми маргини и со поголем опсег на снага која таа шасија може да ја издржи. Секако дека топ моделите се малце подобрени во подвозјето но структурата на шасијата останува иста. А и секој произведувач ги произведува тие модели за да покаже што и како може. Освен ако неможе секако:D Примери има безброј, заради тоа и цела таа класа има подобри возни својства од сегашниот И30. Најизразен пример ти е Мицубиши кое користи иста шасија и на 109кс моторот и на Ево Х.


Мора и шасијата да е зацврстена дополнително....има да ја искине,голема разлика е 109кс со 300кс

До Ево 9 се користеа различни шасии, сега се користи истата. Сигурно дека е нешто додатно зајакната но 90% е истата. Читав на едне тест за Мицуто дека во подот на багажникот има шипки во X кој би му дале додатна цврстина, и дека е зајакната на додатни места токму заради тоа за да се користи истата шасија во сиот опсег на мотори или пак со многу мали дополнувања за Ево то. А и митсуто секаде е доста скапо во однос на конкуренцијата и во секој странски тест го зборуваат токму тоа, дека шасијата е побрза од моторот. Најпрост пример за тоа што го зборам, секако во екстремни мерки е Нисан ГТР кој фабрички има 550кс но шасијата без проблем му издржува до 1000 без наикакво додатни структурални зајакнувања.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Hyundai
« Одговори #764 на: 20 Јануари 2012, 10:16:41 am »
Кога колата има 200+кс, и шасијата може да ги издржи тие 200+кс. Значи целата кола е направена со поголеми маргини и со поголем опсег на снага која таа шасија може да ја издржи. Секако дека топ моделите се малце подобрени во подвозјето но структурата на шасијата останува иста. А и секој произведувач ги произведува тие модели за да покаже што и како може. Освен ако неможе секако:D Примери има безброј, заради тоа и цела таа класа има подобри возни својства од сегашниот И30. Најизразен пример ти е Мицубиши кое користи иста шасија и на 109кс моторот и на Ево Х.


Мора и шасијата да е зацврстена дополнително....има да ја искине,голема разлика е 109кс со 300кс

До Ево 9 се користеа различни шасии, сега се користи истата. Сигурно дека е нешто додатно зајакната но 90% е истата. Читав на едне тест за Мицуто дека во подот на багажникот има шипки во X кој би му дале додатна цврстина, и дека е зајакната на додатни места токму заради тоа за да се користи истата шасија во сиот опсег на мотори или пак со многу мали дополнувања за Ево то. А и митсуто секаде е доста скапо во однос на конкуренцијата и во секој странски тест го зборуваат токму тоа, дека шасијата е побрза од моторот. Најпрост пример за тоа што го зборам, секако во екстремни мерки е Нисан ГТР кој фабрички има 550кс но шасијата без проблем му издржува до 1000 без наикакво додатни структурални зајакнувања.
Изгледа затоа повеќето мислат дека возат ЕВО.