Toa sto nema golema ponuda na motori e pozitivno zatoa sto H nikogas ne nudi 2 klasi poslab motor od 80ks, pa da moras da doplakas za motor sto pristojno ke go dvizi voziloto. Primer Elantra e familijarno vozilo, bez sportski ambicii, najslab motor vo ponudata e 130 ks na 1200 kg, sto vo ova vozilo se sosema dovolni, dovolni se za sekoja familija, dovolni se za ova vozilo, a verojatno se najevtini 130ks na pazarot.

А најдобро е да нема ни понуда на автомобили, т.е. да има само еден бренд на автомобили кој ќе има само еден модел со едно ниво на опрема и со еден мотор. Нема што тука да му се мисли, ова било подобро, она било полошо, си сакал помоќен или си сакал поекономичен мотор, па не знам вакви седишта, такво радио. Абе едно е, сакаш земи го, сакаш не и точка! Абе не времето во СФРЈ златно Југо за сите беше закон. Додуша и тогаш правеа глупости ко Фичо, 101, 128, па некој пикап, ама не ко ова денес.
Затоа што Љ никогаш не нуди повеќе од 1 или 2 мотори, а карактеристиките напишани на хартија за тие мотори не се одсликуваат во реланоста. 
Затоа што не научи што е моќност, што е единечна величина, што е функција, а што е единица мерка.
Затоа што до вчера не отече како твојата Корса со (трубо) дизел со 66КС (максимална) моќност наводно била поагилна и помоќна од (2-3 класи поголеми автомобили) со (атмосферски) бензин со 120КС (максимална) моќност, а денес возиш Косилица со фиктивни 109КС (максимална моќност) која при урбано возење на 3000 вртежи реално нема повеќе од 40КС.
Ах, сега разбирам, тоа што Љунда нема ништо во понуда значи дека немораш да доплаќаш затоа што нема за што да доплатиш. А ти си среќен и горд на тоа. 

Твоја љубена треба уште 50 години да произведува автомобили и да се докажува за да го достигне нивото и рејтингот на VW. 
Затоа остави ги за на психијатар малоумните монолози дека понуда на еден или два атмосферски бензински мотори е подобра од понуда од палета на мноштво турбо и атмосферски бензински и дизел мотори.