Автор Тема: Hyundai  (Прочитано 392790 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Hyundai
« Одговори #645 на: 05 Јануари 2012, 13:25:55 pm »
гОЈДЕ, не купувај хјундаи ама молим те не купувај ''рејтинг'' па и од било кој бренд да е.
Никогаш не купувам рејтинг. Секогаш купувам производ според критериуми од кои повеќето се објективни. И да, би купил Хјундаи, не било какво туку онакво кое ќе ги задоволи моите критеируми.

BTW, за еден авто-бренд да изгради рејтинг треба да ги задоволи очекувањата и критериумите на клиентите во еден долг временски период. Нешто кое VW го има етаблирано пред 50 години, а Хјундаи тек сега почнува да го прави.

Цитат
Претприемање, ЏЏЏ манифактурер продјус вери гууд турбос, ЏЏЏ доби тендер, сите ставаат турбо и после турбо капут и ние сме од ебаната страна  >:(
Кај сите производители на автомобили постојат грешки, па така ни VW ни Хондаи не се совршени. Оној кој нема никакви производи неможе да има проблем со производите. Ако алудираш дека некои нови мотори на VW имаат проблем со трубото, да тоа е точно. Но точно е дека имаат мноштво докажани мотори кои секојдневно технолошки се унапредуваат, и какви што дебитантните ко Хјундаи допрва ќе ги копираат и ќе ги понудат. Дотогаш се затуцани со 2-3 атмосферски бензински мотори, ниво на кое VW биле пред 50 години. Кога не би постоеле брендови кои развиваат и измислуваат, тогаш нема да има ни напредок во автомобилската индустрија. А Хјундаи не е во листата на оние кои ги развиле денешните технологии, ниту пак во моментов и блиска иднина ќе биде дел од лидерите на тој план. Повторно ќе ги спомнам податоците претходно изнесени на темава, додека Хјуднаи планира да вложи 4,4 милијарди долари за развој на еко-мотори во 2012, VW планира да вложиу 85,5 милијарди до 2016-та.

Цитат
Општо е кажано ова, за било кој бренд, знаеме дека си купил тоа што поштуваш.
Врска нема кажаново. Никогаш не купувам бренд туку купувам производ. И тоа важи за се, од храна, техника, гардероба и тн.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Hyundai
« Одговори #646 на: 05 Јануари 2012, 13:27:13 pm »
pirat_07 монгу, ама ептен многу се лажеш ако мислиш дека секој купил тоа што поштува!
Дај боже да купам тоа што поштувам, Купуваме што е реално и што може да си го дозволиме.
Муабетот беше дека гОЈДЕ има купено шо сакал / поштувал, и дека секој така треба да купи...
Не треба вени да сечиме ако немаме пари за Ферари...

Искрено не би ферари у моментов е46 330д или C320 cdi али здравје догодина :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #647 на: 05 Јануари 2012, 13:42:45 pm »
One of the fastest growing car companies these days is the South Korean automaker Hyundai. The company began its brand revitalization a few years ago with bold designs and improved styling that also won them several awards. In 2009, the Hyundai Genesis luxury sedan was named 2009 North American Car of the Year, the first for Hyundai. The Genesis has received a number of well-recognized automobile awards worldwide.
The South Korean group continues to inject its brands with foreign designer and the latest one to join the brand is BMW’s Christopher Chapman who was appointed as the Chief Designer for the Hyundai Design Center in Irvine, California. Chapman will be directly responsible for new vehicle and concept design.

“With over 22 years of experience in the industry working on esteemed automotive brands, Chris provides a level of talent that will help further our design portfolio,” said SukGeun Oh, Head of Design, Senior Executive Vice President Hyundai Design Center. “We are thrilled to have Christopher Chapman as chief designer for Hyundai and look forward to continuing the strong momentum of our vehicle designs.”
Chapman began his career in 1989 at the Isuzu Technical Center of Americas in California. His XU-1 model won the Best Concept car at the 1993 Tokyo Motor Show. The following year Chapman joined the BMW Designworks studion in California. His first design to emerge as a production vehicle was the game changer X5 Sports Activity Vehicle, a car that took the BMW brand into new segments. Chapman also designed the X Coupe Concept. Next, Chapman penned the BMW CS1, the base of the current 1 Series Convertible. Chapman is also credited with the first-generation BMW 1 Series hatchback, known internally as the E87, which wasn’t sold in the United States.

In 2002, Chapman becomes the Director of Automotive Design at DesignworksUSA. He has been in charge of recent models like the Z4 sports car and the redesigned X3 crossover. More recently, he has been head of the transportation department at DesignworksUSA, which also serves clients in areas outside the car industry, since 2008. The department designs aircraft interiors, yachts and metro trains, among other projects.
“Christopher Chapman is an outstanding addition to the design team at HATCI,” said John Krafcik, president and CEO of Hyundai Motor America. “We are proud to add such a talented individual to lead the team of dedicated designers at HATCI that will continue to develop innovative vehicles for both the United States and global auto markets.”



http://www.bmwblog.com/2011/12/26/hyundai-hires-bmw-designer-christopher-chapman/

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9287
Одг: Hyundai
« Одговори #648 на: 05 Јануари 2012, 13:52:34 pm »
сега да очекуваме Х да личи на БМВ, како Киата Просид, што удри копи пасте на задницата  на А3

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Hyundai
« Одговори #649 на: 05 Јануари 2012, 13:53:36 pm »
Мислиш дека гојдо немаше да земе јака А4 тди да му се пружеше добра прилика како Маздата? Или некој стегнат Акорд? Еве нека каже тој.
Согласно планираниот буџет и критериум ќе земев половен Акорд, Авенсис, Мазда 6, Mondeo, Focus Sedan, Mazda 3 Sedan, Corolla и секако А4, BMW 3, Mercedes C кои не може да се најдат за планираниот буџет и поставените критериуми. Немаше да земам Лагуна или било кое Рено, ниту Пасат. За Рено сум напишал повеќепати зошто ќе го прескокнувам, а Пасат бидејќи кај нас е преценет и за истите пари се купува доста подобар половен автомобил.

Цитат
А за блиску пари можеше да земе кореец нов... Но, тој очигледно се разбира од возила барем малку, па ги прескокна тие возила.
Немам проблем со потеклото на авотомобилот, значи нема да ми пречи да е Кореец. Проблем е што не најдов кореец кој ги исполнува моите критериуми.
One of the fastest growing car companies these days is the South Korean automaker Hyundai.
Повторно проблем со перцепција на работите... или можеби со предвод...
Најбрзо растечка авотмоиблска компанија не значи и најголема.

Компаративно Индија, Кина и Парагвај имаат најголем пораст на БДП, но населението живее бедно и мизерно, а човечкиот живот е практично безвреден.

Или математички: +10% од 10 е 11, а +1% од 1000 е 1010. 10 е 10 пати поголем од 1. Хјундаи има за јадење многу фурни леб.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #650 на: 05 Јануари 2012, 14:00:32 pm »
sekoj den jadi furni leb, i taka ke bidi uste 4 godini.

interesno sepak, kako ne go citira ovoj del:
In 2009, the Hyundai Genesis luxury sedan was named 2009 North American Car of the Year, the first for Hyundai. The Genesis has received a number of well-recognized automobile awards worldwide.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55128
  • Махер
Одг: Hyundai
« Одговори #651 на: 05 Јануари 2012, 14:04:39 pm »
Мислиш дека гојдо немаше да земе јака А4 тди да му се пружеше добра прилика како Маздата? Или некој стегнат Акорд? Еве нека каже тој.
Согласно планираниот буџет и критериум ќе земев половен Акорд, Авенсис, Мазда 6, Mondeo, Focus Sedan, Mazda 3 Sedan, Corolla и секако А4, BMW 3, Mercedes C кои не може да се најдат за планираниот буџет и поставените критериуми. Немаше да земам Лагуна или било кое Рено, ниту Пасат. За Рено сум напишал повеќепати зошто ќе го прескокнувам, а Пасат бидејќи кај нас е преценет и за истите пари се купува доста подобар половен автомобил.

Цитат
А за блиску пари можеше да земе кореец нов... Но, тој очигледно се разбира од возила барем малку, па ги прескокна тие возила.
Немам проблем со потеклото на авотомобилот, значи нема да ми пречи да е Кореец. Проблем е што не најдов кореец кој ги исполнува моите критериуми.
One of the fastest growing car companies these days is the South Korean automaker Hyundai.
Повторно проблем со перцепција на работите... или можеби со предвод...
Најбрзо растечка авотмоиблска компанија не значи и најголема.

Компаративно Индија, Кина и Парагвај имаат најголем пораст на БДП, но населението живее бедно и мизерно, а човечкиот живот е практично безвреден.

Или математички: +10% од 10 е 11, а +1% од 1000 е 1010. 10 е 10 пати поголем од 1. Хјундаи има за јадење многу фурни леб.
Точно! Ако почнат да ги исполнуваат критериумите на потрошувачите, а не да прават хартијашки коли, јас ќе бидам меѓу првите кои ќе го прифатат вистинското Хондаи.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Hyundai
« Одговори #652 на: 05 Јануари 2012, 14:07:48 pm »
sekoj den jadi furni leb, i taka ke bidi uste 4 godini.
После ако сеуште имаат амбиции да бидат бренд како оние докажаните ќе треба да се префрлат на јадење фабрики.

Цитат
interesno sepak, kako ne go citira ovoj del:
In 2009, the Hyundai Genesis luxury sedan was named 2009 North American Car of the Year, the first for Hyundai. The Genesis has received a number of well-recognized automobile awards worldwide.
Уште поинтересно:

http://www.egmcartech.com/2008/11/13/first-hyundai-genesis-coupe-crash-airbags-fail/
Цитат
As you can see from the images, the 2.0T Genesis Coupe you see here was the only car involved in the accident leading us to believe that the driver lost control and the Brembo brakes of the Genesis weren’t strong enough to slow him down.

What’s more interesting is that the airbags failed to deploy.

TI be ne tuku dremi na forumi, odi pomogni vo servisot na Porsche, ne mozat da stasaat od rabota
Хахаха. Ги заболе во Порше за работата. Гарант до сега имаат кршено лепче со паричка и се имаат направено патос. Работата не е зајак да побегне, и Понеделник е ден за работа. :D

А ЛП, ти пикни се под хауба на i30-ката и појачај ја да има неверојатни 110 коњи. :D

Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9287
Одг: Hyundai
« Одговори #653 на: 05 Јануари 2012, 14:08:35 pm »
TI be ne tuku dremi na forumi, odi pomogni vo servisot na Porsche, ne mozat da stasaat od rabota

па неможат продадоа еден куп коли а капацитетот на сервис не го зголемија и сега гужва е јебига треба редовен сервис да се направи

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55128
  • Махер
Одг: Hyundai
« Одговори #654 на: 05 Јануари 2012, 14:10:44 pm »
TI be ne tuku dremi na forumi, odi pomogni vo servisot na Porsche, ne mozat da stasaat od rabota

па неможат продадоа еден куп коли а капацитетот на сервис не го зголемија и сега гужва е јебига треба редовен сервис да се направи
58 голфчиња лани во Јануар се шитнаа, да видиме како ќе оди овој Јануар. Дали пак ќе има колку сите други коли заедно... :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #655 на: 05 Јануари 2012, 14:12:17 pm »
TI be ne tuku dremi na forumi, odi pomogni vo servisot na Porsche, ne mozat da stasaat od rabota

па неможат продадоа еден куп коли а капацитетот на сервис не го зголемија и сега гужва е јебига треба редовен сервис да се направи
58 голфчиња лани во Јануар се шитнаа, да видиме како ќе оди овој Јануар. Дали пак ќе има колку сите други коли заедно... :)

GI zaklavte firmite, mu utrapivte rasipani proizvodi.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9287
Одг: Hyundai
« Одговори #656 на: 05 Јануари 2012, 14:14:09 pm »
LP јас дома имам 2 возила од VW групација 1.4 бензинец и 1.9TDI ни едното ни другото ми висат по сервиси, од кај го вадиш податокот за расипливоста?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20821
Одг: Hyundai
« Одговори #657 на: 05 Јануари 2012, 14:30:30 pm »
Го тресе од рукав, пошто нема нешто порелевантно да каже... Ја моментално имам 3 VW (2х 2.0 SDI, 1х 2.0 TDI) возила, и претходно уште 2 од VAG (1.9 TDI & 1.9 D), па ниедно нити киснело по сервиси ни бутур...

Само се надевам дека ЛП не е ангажиран од Хјундаи да шири „позитивен“ муабет за нив, пошто на овој начин се постигнува исклучително само аверзија кон брендот. Мене лично, до вчера Хјундаи не ми играле било каква улога у животов. Го почитувам тоа што го прават и напредокот кој го постигнуваат. Арно ама, сега коа ќе видам Хјундаи, или нешто во врска со нив, црева почињаат да ми се превртуваат, и тоа БАШ поради муабетиве и квази-муабетиве кои се вртат во било која тема каде што се спомнати Корејциве. Жално.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9287
Одг: Hyundai
« Одговори #658 на: 05 Јануари 2012, 14:32:16 pm »

Мене лично, до вчера Хјундаи не ми играле било каква улога у животов. Го почитувам тоа што го прават и напредокот кој го постигнуваат. Арно ама, сега коа ќе видам Хјундаи, или нешто во врска со нив, црева почињаат да ми се превртуваат, и тоа БАШ поради муабетиве и квази-муабетиве кои се вртат во било која тема каде што се спомнати Корејциве. Жално.

исто и мене

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #659 на: 05 Јануари 2012, 14:34:14 pm »
LP јас дома имам 2 возила од VW групација 1.4 бензинец и 1.9TDI ни едното ни другото ми висат по сервиси, од кај го вадиш податокот за расипливоста?

na celiov forum ima tragi za rasiplivosta, duri i svedocenja od clenovi.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need