Автор Тема: Hyundai  (Прочитано 392789 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #600 на: 03 Јануари 2012, 00:01:57 am »
Како што гледаш и со повисока цена од Елантра, Корола е повеќе продавана. Зошто мислиш дека преку ноќ ќе се смени нешто во менталитетот на купувачите?
1% razlika vo prodazba, zar veke ne e smenet?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Hyundai
« Одговори #601 на: 03 Јануари 2012, 00:15:08 am »
Во однос на Тојота не. Во однос на Хјундаи да, но како што гледаме тоа не е доволно. Бај д веј, ѕирни ги и останатите најпродавани возила. Освен Елантра не гледам друго Хондаи, а види колку добро им иде со Џетата, таа преценетата што кошта 5+ иљадарки повеќе од Елантра со исто ниво на опрема. И не заборавај на фактот дека Тојота, како и останатите производители Јапонија претрпеа огромни загуби поради неможноста да произведат/испорачаат автомобили по катастрофите кои ги задесија. Ако годинава не им се повторат ланските трагедии, очекувај подобри продажби на сите јапанци.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен audiofil

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 87
Одг: Hyundai
« Одговори #602 на: 03 Јануари 2012, 00:40:28 am »
Zatoa sto razlikata pomegu Elantra i Corolla e pomala od 1%. Zatoa sto H e ona sto bese Toyota do 2000 godina, kvalitetno i evtino vozilo, a Toyota veke ne e evtino vozilo.

Da te popravam nesto.Toyota Corolla pocnuvajki od modelot koj go uveze pokojniot Nikola Kljusev po osamostojuvanjeto na Makedonija pa se do denesniov nikogas ne bila evtina za kupuvanje.Se sekavam eden komsija kupi model na Corolla nekade 1994 ili 1995 model posle onoj koj go donese Nikola Kljusev i kolku sto me drzi pamtenjeto ja plati okolu 27000 DM vo toa vreme.Ako izvrsis konverzija vo evra ke ti dojde okolu 13500 evra no treba da zemes vo predvid deka tie 27000 DM mnogu pogolema kupovna vrednost imaa togas otkolku denesnite 13500 evra vo momentov.Mislam deka bese so motor 1.3 ili 1.4 ne me fakajte za zbor.Kolku za sporedba prvite Hyundai Pony koga se uvezoa vo Makedonija so motor 1.3 licenca na Mitsubishi cinea okolu 12000 DM.Karoseriite veke im se pred raspad no motorite i pomatamu besprekorno rabotat taka sto retko ke slusnete nekoj da otvoril motor pred 400000 pominati.

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Hyundai
« Одговори #603 на: 03 Јануари 2012, 08:38:46 am »
Zatoa sto razlikata pomegu Elantra i Corolla e pomala od 1%. Zatoa sto H e ona sto bese Toyota do 2000 godina, kvalitetno i evtino vozilo, a Toyota veke ne e evtino vozilo.

Da te popravam nesto.Toyota Corolla pocnuvajki od modelot koj go uveze pokojniot Nikola Kljusev po osamostojuvanjeto na Makedonija pa se do denesniov nikogas ne bila evtina za kupuvanje.Se sekavam eden komsija kupi model na Corolla nekade 1994 ili 1995 model posle onoj koj go donese Nikola Kljusev i kolku sto me drzi pamtenjeto ja plati okolu 27000 DM vo toa vreme.Ako izvrsis konverzija vo evra ke ti dojde okolu 13500 evra no treba da zemes vo predvid deka tie 27000 DM mnogu pogolema kupovna vrednost imaa togas otkolku denesnite 13500 evra vo momentov.Mislam deka bese so motor 1.3 ili 1.4 ne me fakajte za zbor.Kolku za sporedba prvite Hyundai Pony koga se uvezoa vo Makedonija so motor 1.3 licenca na Mitsubishi cinea okolu 12000 DM.Karoseriite veke im se pred raspad no motorite i pomatamu besprekorno rabotat taka sto retko ke slusnete nekoj da otvoril motor pred 400000 pominati.

Ги отвараа бе друже на 80 тина илјади за да ги освежат со карики па после тераа некако.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9287
Одг: Hyundai
« Одговори #604 на: 03 Јануари 2012, 08:54:28 am »
мои роднини имаат такво пони коњче ;D

има околу 150к поминато се држи добро ама си ја пази и башка не ја вози многу доста е стара

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4079
Одг: Hyundai
« Одговори #605 на: 03 Јануари 2012, 12:25:55 pm »
Во однос на Тојота не. Во однос на Хјундаи да, но како што гледаме тоа не е доволно. Бај д веј, ѕирни ги и останатите најпродавани возила. Освен Елантра не гледам друго Хондаи, а види колку добро им иде со Џетата, таа преценетата што кошта 5+ иљадарки повеќе од Елантра со исто ниво на опрема. И не заборавај на фактот дека Тојота, како и останатите производители Јапонија претрпеа огромни загуби поради неможноста да произведат/испорачаат автомобили по катастрофите кои ги задесија. Ако годинава не им се повторат ланските трагедии, очекувај подобри продажби на сите јапанци.

Бројките за Џетата не се реални бидејки VW продава три различни генерации од тој модел.
Оваа е Џетата шо се продава во кина и е модел од 80-тите години сонови фарови.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Hyundai
« Одговори #606 на: 03 Јануари 2012, 12:43:01 pm »
Бројките се баш за најновата Џета.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4079
Одг: Hyundai
« Одговори #607 на: 03 Јануари 2012, 12:46:35 pm »
Jetta has become the best seller for VW,But also this is made up of Jetta 2 in China,Jetta 4/Bora in China and Mexico,and Jetta 6 everywhere else,with the Sportwagon sales added from the USA.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #608 на: 04 Јануари 2012, 09:02:53 am »
Автомобилскиот концерн Hyundai во текот на 2012 година планира да инвестира 12,2 милијарди долари на развој. Сериозна сума на пари со која ќе се надминат инвестициите од минатата година за 15,6%.



Одговорните во Hyundai наведуваат дека годинава ќе се исполни најголемата инвестициска програма во историјата на корејскиот производител на автомобили.

Дури една третина, или 4,4 милијарди долари, ќе бидат инвестирани во развој на нови технологии и на автомобили со цел да се забрза создавањето на високо економични и ултраеколошки модели.

За проширување и модернизирање на производствените капацитети Hyundai ќе одвои 7,8 милијарди долари, од кои дел ќе отиде и на развој на дилерската мрежа и подобрување на постпродажните активности и маркетингот.

Покрај развој, производство и услуги Hyundai дел од средствата ќе инвестира и за други потреби од кои најголема е набавка на високолегиран челик за што ќе бидат одвоени 1,9 милијарди долари.

Hyundai уверува дека обемните инвестиции се економски оправдани и ќе се вратат во следните неколку години.

http://www.vozi.com.mk/vesti/hyundai-investira-12-2-milijardi-dolari.html
-----------------------------------------------------------------------


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Hyundai
« Одговори #609 на: 04 Јануари 2012, 09:27:11 am »
Инвестициите на Хјундаи се мачкина кашлица во однос на инвестициите на гигантите. На пример Хјундаи ќе инвестира 4,4 милијарди доалри во развој на нови технологии за создавање на високо економични и ултраеколошкки модели. За истото VW ќе инвестира 85 милијарди долари во наредните 5 години, т.е. по 17 милијарди долари годишно во просек.

http://www.green.autoblog.com/2011/09/21/vw-to-invest-85-billion-by-2016-to-increase-production-develop/
Цитат
Volkswagen AG says it will invest €62 billion ($85.5 billion U.S. at the current exchange rate) in innovation and technology projects, primarily in Germany, within five years as it eyes becoming the world's leading automaker.

The German automaker announced on Friday that much of its investment between 2012 and 2016 will focus on the development of eco-friendly vehicles, including hybrid, diesel and electric automobiles.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9287
Одг: Hyundai
« Одговори #610 на: 04 Јануари 2012, 10:33:48 am »
никој ништо не инвестира само лажат... ;D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #611 на: 04 Јануари 2012, 13:24:47 pm »
pa vreme e da ja smenat golf 5 platformata, a so toa i da isperat desetici milijardi evra vo danok.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Hyundai
« Одговори #612 на: 04 Јануари 2012, 13:42:33 pm »
А зошто мислиш дека ќе ја сменат Голф 5 платформата и нејзните варијанти?
И кога веќе потекуваш со неа, дај кажи зошто мислиш дека треба да ја сменат? Имаш ли некоја негативна забелешка?

Патем, тие 85.5 милијарди долари ќе се вложат во наредните 4-5 години само во развој на еко-мотори, т.е. 17 до 20 милијарди долари годишно, нешто за што Хјундаи издвоило дури 4.4 за 2012.

Податоков мислам дека треба појасно да ти долови кој е кој во авто индустрија, кој прави иновации, а кој копира.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #613 на: 04 Јануари 2012, 16:24:59 pm »
I treba da vlozuvaat najmnogu pari, dosta nazaduvaat:
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,2237.msg129265.html#msg129265

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3978
Одг: Hyundai
« Одговори #614 на: 04 Јануари 2012, 17:24:16 pm »
Да да доста назадуваат. Голф 5 кој е излезен 2003год  сеуште има супериорно подвозје во однос на Хјундаи И30 а веројатно и сите други Хјунди модели,  потивок е внатре и завршната изработка му е неколку класи над Хјундаи(посебно И30), и можеш во Македонија да го купиш со 5-6  различни мотори за разлика од Хјундаи кој носат 2-3 мотори.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA