Автор Тема: Hyundai  (Прочитано 392867 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #495 на: 13 Декември 2011, 08:33:52 am »
Zosto se izbrisani relevantnite poraki od temava kade se objasnuva zosto se sporeduvaat motori od ista godina i ista snaga? Nema da se povtoruvame, koj procita, procita.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #496 на: 13 Декември 2011, 08:35:08 am »
Престижната лимузина на Hyundai, Equus која е намената да го освојува пред се американскиот пазар доби одлични резултати на краш тестот направен од страна на американскиот институт за осигурување.



Ова тело кое носи полно име Insurance Institute for Highway Safety – IIHS, или Институт за осигурување и безбедност во сообраќајот IIHS работи како независна институција пандан на европскиот Euro NCAP.

Неговата задача е проценка на безбедноста на автомобилите и давање на препорака според постигнатите резултати. Токму на тестот на IIHS, Hyundai Equus ги освои максималните оценки при челен, страничен и удар од зади.

Специјалност на IIHS e проверката на заштита на патниците при превртување. За да се постигне целта метална плоча притиска во аголот меѓу кровот и централниот столб на возилото со константна сила и брзина.

При овој тест кровот на Equus успеал да издржи притисок 4,87 пати поголем од својата тежина. Колку за споредба IIHS дава максимална оценка на овој тест доколку кровот може да издржи тежина 1,5 пати поголема од тежината на автомобилот.

Hyundai Equus успева да издржи повеќе од три пати од пропишаната тежина и затоа IIHS го става на списокот меѓу најбезбедните автомобили.

http://www.vozi.com.mk/vesti/equus-cvrst-kako-karpa.html

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30131
    • CARclub.mk
Одг: Hyundai
« Одговори #497 на: 13 Декември 2011, 09:31:14 am »
Избришани се затоа што комплетно ја одвлекоа темата во погрешна насока, и не се избришани само тие 2-3 поста, него 3-4 страни глупости, вклучувајќи и гз од бабун.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Hyundai
« Одговори #498 на: 13 Декември 2011, 09:36:46 am »
Престижната лимузина на Hyundai, Equus
Темава е за Хјундаи, не мешај брендови кои се во сопственост на Хјундаи. Тоа е исто ко во тема за Шкода да зборуваме за Бугати, Порше и Ауди.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #499 на: 13 Декември 2011, 09:44:38 am »
Equus ne e brand, tuku model na Hyundai ;)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #500 на: 14 Декември 2011, 02:00:00 am »
Насловот наведува дека можеби во прашање е ретка и скапа автомобилска икона од типот на Ferrari, Lamborghini, или можеби Aston Martin, која се изработува рачно и која има толку долг рок на испорака.



Сепак, не. Hyundai Solaris е сосема обичен автомобил кој кај нас е познат под името Hyundai Accent, а во Јужна Кореа, Hyundai Verna. Моделот се продава под името Solaris во Русија и таму на него се чека две години.

Испораката е толку долга заради големата побарувачка и тоа за основниот модел Base кој според статистиката на Hyundai зафаќа само 2% од вкупното производството на Solaris.

Јасно е дека малата рата на производство води кон дефицит на моделот, но русите немаат намера да се откажат од него заради високата разлика во цената меѓу основната изведба Base иследното ниво на опременост Classic.

Русите лудуват по Solaris Base без оглед на зголемувањето на цената која од 379.000 рубљи, или 9.545 евра, скокна на 399.000 рубљи, или 10.050 евра, но за нив и тоа е помалку од цената на Classic која стартува од 433.000 рубљи, или 10.905 евра.

Колку моделот е интересн за тамошниот пазар говори и фактот дека Hyundai го нуди Solaris од почетокот на годината и оттогаш до сега се продадени преку 40.000 примероци.

http://www.vozi.com.mk/vesti/2-godini-chekanje-za-hyundai-solaris.html


Prvin amerikancite luduvaa po H, sega rusite luduvaat po H, koj e sleden?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Hyundai
« Одговори #501 на: 14 Декември 2011, 02:01:42 am »
Гојдо би рекол "Сомалија"  ;D :D ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44441
  • Il Moderatore
Одг: Hyundai
« Одговори #502 на: 14 Декември 2011, 02:14:53 am »
Ех, пусто да остане... ме потсети на деновите кога за 101 се чекаше по година и повеќе.... ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #503 на: 14 Декември 2011, 02:30:12 am »
Ех, пусто да остане... ме потсети на деновите кога за 101 се чекаше по година и повеќе.... ;D
togas nemavme izbor. Amerikancite i Rusite imaat izbor, i pak kupuvaat H, makar cekale po godina dve

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Sarach

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
Одг: Hyundai
« Одговори #504 на: 14 Декември 2011, 02:53:45 am »
Yeah right! Site luduvaat po Hyundai, pagjale na kolena!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44441
  • Il Moderatore
Одг: Hyundai
« Одговори #505 на: 14 Декември 2011, 03:09:34 am »
http://blogs.cars.com/kickingtires/2011/09/reader-review-of-the-week-2011-hyundai-equus.html

“Bottom line: If you want to save money and don't mind a few inconveniences, this car is for you. If you are expecting world-class materials and service, the saying goes, ‘You get what you pay for.’”

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55128
  • Махер
Одг: Hyundai
« Одговори #506 на: 14 Декември 2011, 08:34:39 am »
http://blogs.cars.com/kickingtires/2011/09/reader-review-of-the-week-2011-hyundai-equus.html

“Bottom line: If you want to save money and don't mind a few inconveniences, this car is for you. If you are expecting world-class materials and service, the saying goes, ‘You get what you pay for.’”
Ако не ти е битна колата кога купуваш кола, ова е колата за тебе.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #507 на: 14 Декември 2011, 08:44:12 am »
Цитат
“First off, this car is a superb value for the money. I love the way it drives and handles. However, Hyundai needs to step up its service if it wants to be truly considered luxury.


Цитат
Yet every good student begins by mimicking his masters. The Lexus’s 4.6-liter V-8 produces 380 horsepower and 367 pound-feet of torque. The Hyundai’s 4.6-liter V-8 makes 385 horsepower and 333 pound-feet.

According to Car and Driver, the Lexus and Hyundai ran neck-and-neck in a quarter-mile sprint, at 14.5 seconds. The Lexus reached 60 m.p.h. in 6.0 seconds, the Equus in 6.1. Stopping distance from 70 m.p.h.? It was 171 feet for the Lexus, 170 for the Equus.

Did Hyundai engineers, dressed as ninjas, infiltrate Lexus headquarters?



Цитат
The Hyundai scores again with first-rate interfaces, including its central control knob and sharp-looking display screen for navigation, iPods and other functions. You’ll barely need to consult the manual installed on the iPad that comes free with the car.


Цитат
The thing we like best about the Equus' interior is that it isn't as overwhelming as some of its competitors. There's no second-guessing of buttons, there's no scanning for control knobs and there aren't so many different levels of functionality that the whole setup needs to come with an instruction manual. Take the infotainment system, for example – it is controlled by a single knob on the center console, sort of like BMW's iDrive or COMAND from Mercedes-Benz, but because of the added layer of buttons around the large dial, it's easy to operate.



Цитат
The adjustable air-assisted suspension is one of the best parts about the Equus experience – not only because it does things like automatically tweak the suspension damping based on road condition or lowers the car when cruising over 70 mph, but that you don't have to push any buttons for the adjustments to happen.




Цитат
What's more, we can't overlook the benefits of Hyundai's exclusive dealership (or lack thereof) experience for Equus owners. When routine maintenance is needed, reach for the included Apple iPad in your glove box, queue up the service app and wait for technicians to collect your Equus from your home or office, leaving you a different Equus or Genesis sedan as a loaner car. When the work is done, the dealership will swap the cars back again. None of the competitors – German or Japanese – offer that.




Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #508 на: 14 Декември 2011, 08:53:34 am »
http://blogs.cars.com/kickingtires/2011/09/reader-review-of-the-week-2011-hyundai-equus.html

“Bottom line: If you want to save money and don't mind a few inconveniences, this car is for you. If you are expecting world-class materials and service, the saying goes, ‘You get what you pay for.’”
Ако не ти е битна колата кога купуваш кола, ова е колата за тебе.

Tie na kogo ne im e bitna kolata kupuvaat znacka zad koja se krijat mnogu kvarovi.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44441
  • Il Moderatore
Одг: Hyundai
« Одговори #509 на: 14 Декември 2011, 09:33:38 am »
Поентата беше во сосема логичниот заклучок кој во последно време го врти целиот свет - а и не верувам дека наскоро ќе се промени нешто во обратна насока. ”You get what you pay for.’”

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.