Автор Тема: Moose Тестови  (Прочитано 114379 пати)

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7230
Одг: Moose Тестови
« Одговори #435 на: 21 Јули 2020, 08:16:43 am »
Во случајот со VAG ратите им се за казни, а не за развој.
Осмицата на слалом не поминува заради Bridgestone лошите гуми, деветката ваљда ќе доаѓа со кинески, ама со поголем тач екран внатре.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #436 на: 21 Јули 2020, 08:29:09 am »
Значи затоа има полош резултат и од онака лошиот резултат на Golf7. Прашање е и на исти гуми дали ќе успее да го стигне, па дури и со 1.5мм пониска спортска суспензија. (работи кои можеш како корисник да ги направиш за да ја подоправиш колата на своја рака. А и да го стигне, тоа е сепак далеку од конкуренцијата:


Сепак е подобар од Мазда CX3:
« Последно менување: 21 Јули 2020, 08:36:04 am Deni »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Moose Тестови
« Одговори #437 на: 21 Јули 2020, 09:15:12 am »
Во случајот со VAG ратите им се за казни, а не за развој.

Во случајот VAG наместо да инвестираат во развој си играле Треблинка со мајмуни.
A дали казната е ситница,ќе се види во Голф 9 на мус. ;D


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Moose Тестови
« Одговори #438 на: 21 Јули 2020, 09:58:54 am »
Значи затоа има полош резултат и од онака лошиот резултат на Golf7. Прашање е и на исти гуми дали ќе успее да го стигне, па дури и со 1.5мм пониска спортска суспензија. (работи кои можеш како корисник да ги направиш за да ја подоправиш колата на своја рака. А и да го стигне, тоа е сепак далеку од конкуренцијата:

Ќе биде боље, секако....


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #439 на: 21 Јули 2020, 10:04:05 am »
Значи затоа има полош резултат и од онака лошиот резултат на Golf7. Прашање е и на исти гуми дали ќе успее да го стигне, па дури и со 1.5мм пониска спортска суспензија. (работи кои можеш како корисник да ги направиш за да ја подоправиш колата на своја рака. А и да го стигне, тоа е сепак далеку од конкуренцијата:

Ќе биде боље, секако....

Нормално. Само муабетот е дека кога компензираш за пластелин шасија со спирали ќе добиеш тврдо возење. Од друга страна ако се употреби крута шасија ќе може да се имаат истите перформанси со поудобна вожња.

Ќе видиме.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #440 на: 28 Јули 2020, 17:05:03 pm »

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4396
Одг: Moose Тестови
« Одговори #441 на: 28 Јули 2020, 23:23:07 pm »
Почнале да го носат во АутоМакедонија https://ssangyong.automakedonija.com.mk/car/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BE%D1%82-korando/
Пријател го зема, бензинец, нивото на опрема мислам дека е Style според тоа што го видов, и богами добра понуда е според мене.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #442 на: 29 Јули 2020, 07:27:48 am »
Почнале да го носат во АутоМакедонија https://ssangyong.automakedonija.com.mk/car/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BE%D1%82-korando/
Пријател го зема, бензинец, нивото на опрема мислам дека е Style според тоа што го видов, и богами добра понуда е според мене.
Еве го и тестот на Карклуб https://www.carclub.mk/2020/02/04/turbo-test-ssangyong-korando-1-6-e-xdi-elegance-awd-auto-evropeizacija-na-ssangyong/

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4768
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Moose Тестови
« Одговори #443 на: 29 Јули 2020, 08:54:53 am »
Коментарите....Jajaja better than new Golf 🤟😆



Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16756
  • Keep it 100
Одг: Moose Тестови
« Одговори #444 на: 04 Август 2020, 17:47:16 pm »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Moose Тестови
« Одговори #445 на: 04 Август 2020, 18:09:44 pm »
Не ми е баш нај јасна една работа, ние овде ќе се испокакаме на темана за гуми, каков хендлинг имале, пролизгувале или не.

Ама овие КМ77 пак не даваат никаква информација за гумите што ги има на возилата. Понатаму на некои од возилата кои не даваат очекувани резултати па не ги тестираат со други подобри гуми на пример а даваат генерална оценка. На пример, мене ми е очигледно на видеово за BMW M235i дека гумите не му чинат. Зошто не кажат кои се тие гуми? Зошто не направат тест со други гуми?

EDIT: Сега приметив дека пишувало, се работи за Turanza T005, истите гуми поради кои и Golf 8 покажува мизерни резултати, ама на други видеа па не пишува какви гуми се возеле
« Последно менување: 04 Август 2020, 18:14:57 pm Tischläufer »

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4021
Одг: Moose Тестови
« Одговори #446 на: 04 Август 2020, 18:25:47 pm »
На сите видеа пишува какви гуми има возилото
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Moose Тестови
« Одговори #447 на: 04 Август 2020, 20:07:19 pm »
На сите видеа пишува какви гуми има возилото

Каде бе брат пишува, еве каде што отварам на пример случајно кај видеата за Supra, Peugeot 208, Insignia не пишува какви гуми има.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #448 на: 04 Август 2020, 20:48:09 pm »
На сите видеа пишува какви гуми има возилото

Каде бе брат пишува, еве каде што отварам на пример случајно кај видеата за Supra, Peugeot 208, Insignia не пишува какви гуми има.
Ги тестираат со онакви какви што доаѓа колата од фабрика. Таква каква што ќе ја купиш во најчест случај. И тоа игра улога, нова кола може да доаѓа со разни гуми. А писменоста на производителот тоа треба да го долови.

Пример. Тојота королата нова доаѓа со Фалкен. Гумата е НЕНОРМАЛНО бучна и не се трпеше колата од Маврово до Скопје. Едвај главата ни пукна. Значи кај има малку изолација па и наместо да одат на Кинерџи Еко или БФ Гудрич, отишле со фалкен. Јас им реков одма... Ако сакаш колава да вреди ЈАКИ 1000 евра повеќе однеси ја до комшијава Стоп&Го и шибни и Кинерџи Еко. Тотален трошок 250евра. Фалкенот искини ги со нож и дај ги на роми да се греат. И продај ја колата 1000евра плус. 750 чист ќар. Ја убија колата, во поим ја убија со гумите.

Ама производителот така смислил. И ти така ќе ја возиш првите 4-5 години колата. Освен ако не си манга да ги смениш. Јас на полото Фаерстоун идеа... бог да чува. 165ки... Бог да чува. А зимски што ми дојдоа со колата 185ки мишелин. Инстантно мењање со 195ки летни. И колата заличе, и не урлаше АБС постојано. После ја симнав со 15мм пониски спирали за да може да се управува како што треба. И да изгледа како што треба итн. Тоа е проблемот со некои одлуки на производителите.

Гуми знаат тиња. Суспензија тиња. Шасија тиња. Ама тачот да грми.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Moose Тестови
« Одговори #449 на: 05 Август 2020, 00:21:36 am »
На сите видеа пишува какви гуми има возилото

Каде бе брат пишува, еве каде што отварам на пример случајно кај видеата за Supra, Peugeot 208, Insignia не пишува какви гуми има.
Ги тестираат со онакви какви што доаѓа колата од фабрика. Таква каква што ќе ја купиш во најчест случај. И тоа игра улога, нова кола може да доаѓа со разни гуми. А писменоста на производителот тоа треба да го долови.

Пример. Тојота королата нова доаѓа со Фалкен. Гумата е НЕНОРМАЛНО бучна и не се трпеше колата од Маврово до Скопје. Едвај главата ни пукна. Значи кај има малку изолација па и наместо да одат на Кинерџи Еко или БФ Гудрич, отишле со фалкен. Јас им реков одма... Ако сакаш колава да вреди ЈАКИ 1000 евра повеќе однеси ја до комшијава Стоп&Го и шибни и Кинерџи Еко. Тотален трошок 250евра. Фалкенот искини ги со нож и дај ги на роми да се греат. И продај ја колата 1000евра плус. 750 чист ќар. Ја убија колата, во поим ја убија со гумите.

Ама производителот така смислил. И ти така ќе ја возиш првите 4-5 години колата. Освен ако не си манга да ги смениш. Јас на полото Фаерстоун идеа... бог да чува. 165ки... Бог да чува. А зимски што ми дојдоа со колата 185ки мишелин. Инстантно мењање со 195ки летни. И колата заличе, и не урлаше АБС постојано. После ја симнав со 15мм пониски спирали за да може да се управува како што треба. И да изгледа како што треба итн. Тоа е проблемот со некои одлуки на производителите.

Гуми знаат тиња. Суспензија тиња. Шасија тиња. Ама тачот да грми.
Не памтам дали сум пишал, во 2000-та купивме со Братучед ми нова Лада Рива 1500 2107. Фабрички дојде со некои руски гуми 165-ки мислам беа. Колава дрифташе без никакви проблеми на места каде што не очекуваш да дрифта. После некое време на враќање од пат некаде меѓу Велес и Скопје на братучед ми му зализга задниот дел неочекувано и тогаш решивме да си смениме. Ставивме БФГудрич Туринг некои гуми, како ли да им беше моделот, од тогаш колава беше залепена за асфалт. На местата каде што ја дрифтав со пола гас повеќе не можев ни со полна.

Друг случај кога го купив Спаркот, дојде со Кумхо фабрички гуми, си го дрифтав под ручна како од шала. Ставање нови мишелинки, кај Борис Т дигање ручна и одма одлепување тркалата од земја, ќе се превртев УПМ за малце.

Така изгледа и оние Turanza T005 како да не ги бива за ништо, повеќе штета прават на возилава одошто корист.