Автор Тема: Moose Тестови  (Прочитано 114848 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #30 на: 11 Јануари 2018, 15:14:53 pm »
Тој кеш што го вложија за да ги опраат SUVојне да се возливи коклу-толку да го вложеа во лимузини и каравани до сега мислам дека со F1 ќе се рамњаа колите.

Присутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Moose Тестови
« Одговори #31 на: 11 Јануари 2018, 15:18:46 pm »
Тој кеш што го вложија за да ги опраат SUVојне да се возливи коклу-толку да го вложеа во лимузини и каравани до сега мислам дека со F1 ќе се рамњаа колите.

Ауди сериозно работи на воведување на електро-механичко потпирање во пониските класи на возила. Самиот концепт е фантастичен и мислам дека е применет само во новата А8-ца моментално.

И на производителите не им е лесно. Треба да изберат помеѓу развивање на совршено возило кое е фантастично за возење и СУВ кое носи пари.

До сега сите се вртат кон СУВ.

Кај што пара, дупи, бургија влага ич.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Moose Тестови
« Одговори #32 на: 11 Јануари 2018, 15:35:43 pm »
Спирали меки, какви тежишта какве пи*ке материне...

Присутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Moose Тестови
« Одговори #33 на: 11 Јануари 2018, 15:54:14 pm »
Спирали меки, какви тежишта какве пи*ке материне...

А зашто се крева задниот дел?

Магија, а?

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6580
Одг: Moose Тестови
« Одговори #34 на: 11 Јануари 2018, 15:55:20 pm »
Ма ово је автомобилски форум професионаљни какви спираали какви пичке материне

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Moose Тестови
« Одговори #35 на: 11 Јануари 2018, 16:03:14 pm »
Многу лошо сетран front-brake bias и погрешно димензионирано подвозје.

Џабе  patc-уваат возилото е осакатено, тежиштето му е сконцентрирано високо и многу напред.

Лоша распределба на инертна маса, и при нагло запирање секогаш ќе има тенденција да изгуби тракција на задните тркала.

Ова не треба да се продава...

Се знаеше порано, ако имаш "тристаќ" две вреќи цемент во гепек ако ти се оди во Маврово на зимување. Сега исто овде, да држи тракција едно 150 кг у багажник.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #36 на: 11 Јануари 2018, 16:08:00 pm »
Спирали меки, какви тежишта какве пи*ке материне...
Па џип е. Треба да се меки. А не зуби да кршиш ко у сите сувои што проаѓаат на мус-тест.

Нема лек за високо тежиште. Може само да се замаскира со спирали, со воздушна суспензија, со активни swaybar и со што се не десетици илјади евра скапо. Само за да може да вози нормално сувот. Истото стави го во Фокус или 308 и ќе гинат возачите од скршен врат... цимнеш волан на 100кмч отиде вратчето.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Moose Тестови
« Одговори #37 на: 11 Јануари 2018, 17:03:49 pm »
Спирали меки, какви тежишта какве пи*ке материне...
Па џип е. Треба да се меки. А не зуби да кршиш ко у сите сувои што проаѓаат на мус-тест.

Нема лек за високо тежиште. Може само да се замаскира со спирали, со воздушна суспензија, со активни swaybar и со што се не десетици илјади евра скапо. Само за да може да вози нормално сувот. Истото стави го во Фокус или 308 и ќе гинат возачите од скршен врат... цимнеш волан на 100кмч отиде вратчето.
Тачно, ако стават цврста сериозна суспензија напред, колата ќе биде неудобна, никој нема да ја купи, Вака, ЛАЃА :)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Moose Тестови
« Одговори #38 на: 11 Јануари 2018, 17:21:15 pm »
Него експертиве за поодвоје, геометрија и распределба на маса да ми објаснат зошто клиово мое не се крева на предни (напред има 2.0 мотор, позади нема ништо? зошто едно скапано УНО со 2.0 турбо мотор уграден, со распределба на маса 80-20 не се крева? Или миниво што може човек да го крене?

Присутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Moose Тестови
« Одговори #39 на: 11 Јануари 2018, 17:46:59 pm »
Него експертиве за поодвоје, геометрија и распределба на маса да ми објаснат зошто клиово мое не се крева на предни (напред има 2.0 мотор, позади нема ништо? зошто едно скапано УНО со 2.0 турбо мотор уграден, со распределба на маса 80-20 не се крева? Или миниво што може човек да го крене?


Распределба на маса 80/20 по оски, со поставеност на тежиште на возило нема допирна точка при пресметка на подвозје. Ама тотално две различни работи се.

Подвозје кај клио и подвозје кај СУВ се небо и земја разлика, почнувајќи одот на амортизер, крутост на спирали, па се до караткеристика на пропратни елементи од подвозје.

Почетните прараметри при пресметка на подвозје кај овие две возила како пример се различни до ниво на екстреми.




Ама за да ти ги олеснам маките, и да ти го напраам денот подобар, ќе заокружиме на "меки амортизери", како што веќе кажа претходно и ќе глумиме дека е до тоа.






Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Moose Тестови
« Одговори #40 на: 11 Јануари 2018, 19:15:48 pm »

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Moose Тестови
« Одговори #41 на: 11 Јануари 2018, 23:16:00 pm »
Него експертиве за поодвоје, геометрија и распределба на маса да ми објаснат зошто клиово мое не се крева на предни (напред има 2.0 мотор, позади нема ништо? зошто едно скапано УНО со 2.0 турбо мотор уграден, со распределба на маса 80-20 не се крева? Или миниво што може човек да го крене?


Распределба на маса 80/20 по оски, со поставеност на тежиште на возило нема допирна точка при пресметка на подвозје. Ама тотално две различни работи се.

Подвозје кај клио и подвозје кај СУВ се небо и земја разлика, почнувајќи одот на амортизер, крутост на спирали, па се до караткеристика на пропратни елементи од подвозје.

Почетните прараметри при пресметка на подвозје кај овие две возила како пример се различни до ниво на екстреми.




Ама за да ти ги олеснам маките, и да ти го напраам денот подобар, ќе заокружиме на "меки амортизери", како што веќе кажа претходно и ќе глумиме дека е до тоа.






Ништо не си разбрал чим мешаш амортизер со спирала.

Отсутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1411
Одг: Moose Тестови
« Одговори #42 на: 11 Јануари 2018, 23:32:54 pm »
убав точак малце треба да му ги олабават предните кочници  ;D ;D

Присутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Moose Тестови
« Одговори #43 на: 11 Јануари 2018, 23:41:41 pm »
Него експертиве за поодвоје, геометрија и распределба на маса да ми објаснат зошто клиово мое не се крева на предни (напред има 2.0 мотор, позади нема ништо? зошто едно скапано УНО со 2.0 турбо мотор уграден, со распределба на маса 80-20 не се крева? Или миниво што може човек да го крене?


Распределба на маса 80/20 по оски, со поставеност на тежиште на возило нема допирна точка при пресметка на подвозје. Ама тотално две различни работи се.

Подвозје кај клио и подвозје кај СУВ се небо и земја разлика, почнувајќи одот на амортизер, крутост на спирали, па се до караткеристика на пропратни елементи од подвозје.

Почетните прараметри при пресметка на подвозје кај овие две возила како пример се различни до ниво на екстреми.




Ама за да ти ги олеснам маките, и да ти го напраам денот подобар, ќе заокружиме на "меки амортизери", како што веќе кажа претходно и ќе глумиме дека е до тоа.






Ништо не си разбрал чим мешаш амортизер со спирала.

Ок.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Moose Тестови
« Одговори #44 на: 12 Јануари 2018, 01:51:51 am »

Се погоди платформава на Пежо.