Автор Тема: Фиат Браво 1.9MultiJet  (Прочитано 74992 пати)

Присутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #285 на: 15 Ноември 2020, 19:05:24 pm »
^
Да го имам чистено,проблемот пак постои.

Sent from my M2007J20CG using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #286 на: 15 Ноември 2020, 19:11:38 pm »
Со турбината се е во ред,со проверка на вакум црева никој не сака да се замара,мислам не би требало да е вакумот,ако е вакум во прашање на високи обратај би требало да изгуби снага,кај мене на високи обратај се враќа снагата,но секако не ја исклучувам и таа можност

Sent from my M2007J20CG using Tapatalk



Охооо, грешка си друже :) Ако е вакуум, баш при ниски ја нема снагата. Па си добива некаде накај 2.500рпм.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2213
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #287 на: 15 Ноември 2020, 19:13:43 pm »
Сензор за притисок, црево ненаместено или скинато, вакуум, црева за вакуум, ЕГР или хладњак за ЕГР, нешто од овие работи ќе да е, моја претпоставка.

ЕГР-от.
Го дава секогаш и на скен (VCDS, Bosch...).
Друга грешка се нема појавено во Engine делот (пу, пу).

Цитат
3 Faults Found:
9120 - EGR Sensor 1
          P046C 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

4891 - EGR Valve (N18)
          P0403 00 [175] - Malfunction
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 15
                    Mileage: 188490 km
                    Date: 2020.10.11
                    Time: 22:05:07

                    Engine speed: 1336.00 /min
                    Normed load value: 25.9 %
                    Vehicle speed: 23 km/h
                    Coolant temperature: 36 °C
                    Intake air temperature: 22 °C
                    Ambient air pressure: 970 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.220 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Air mass: actual value (mg/stroke): 470.2 mg/stroke
                    EGR Vacuum Regulator Solen.val.: activation: 100.00 %
                    EGR Solen.val.: actual value: 83.65 %
                    EGR valve: offset closed: 7.30 %
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 0
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 55
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 7
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 0
                    High press EGR actuator: actual unconditioned volt val: 1271.6 mV

4892 - EGR Valve (N18)
          P0403 00 [175] - Malfunction
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 16
                    Mileage: 188490 km
                    Date: 2020.10.11
                    Time: 22:05:07

                    Engine speed: 1346.50 /min
                    Normed load value: 20.4 %
                    Vehicle speed: 23 km/h
                    Coolant temperature: 36 °C
                    Intake air temperature: 22 °C
                    Ambient air pressure: 970 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.200 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Air mass: actual value (mg/stroke): 356.1 mg/stroke
                    EGR Vacuum Regulator Solen.val.: activation: 15.00 %
                    EGR Solen.val.: actual value: 61.07 %
                    EGR valve: offset closed: 7.30 %
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 0
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 55
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 7
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 4
                    High press EGR actuator: actual unconditioned volt val: 1949.0 mV


Присутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #288 на: 15 Ноември 2020, 19:33:17 pm »
Со турбината се е во ред,со проверка на вакум црева никој не сака да се замара,мислам не би требало да е вакумот,ако е вакум во прашање на високи обратај би требало да изгуби снага,кај мене на високи обратај се враќа снагата,но секако не ја исклучувам и таа можност

Sent from my M2007J20CG using Tapatalk



Охооо, грешка си друже :) Ако е вакуум, баш при ниски ја нема снагата. Па си добива некаде накај 2.500рпм.
Значии има повеќе шанси да е вакумот во мојот случај бидејќи никој пат тоа не е проверувано,реално незнам кои црева се и со што да ги проверам (освен цревото за турбото)

Sent from my M2007J20CG using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #289 на: 15 Ноември 2020, 19:39:17 pm »
Почни од вакуум пумпа, па до вакуум резервоар, па од него до вентилот за регулација, па од него до турбото..
Ако се симтомите „мртва“ до 2200-2300 и после наеднаш полудуе торк-от, многу веројатно дека регулацијата на вариабилните перки не е ок. Освен вакуум цревата, може да е и вакуум регулаторот на турбото и самите вариабилни перки. 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #290 на: 15 Ноември 2020, 20:22:36 pm »
Мртва е до некој 2700-2800.
Тие ствари јас неможам да ги проверам,ќе ми треба некој стручен шо се бафта со вакум,незнам дали обичен автомеханичар дали може да ги провери.

Sent from my M2007J20CG using Tapatalk


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #291 на: 16 Ноември 2020, 15:49:08 pm »
Ќе лупнам нешто, ама мислам дека е related.

Мене на BMW-то ми се скина еднаш вакуум црево на турбото. Колата влезе во limp mode и не креваше повеќе од 100км/ч и некои 3000 обртаи ако не се лажам. Оддамна беше. Беше мртва во цел дијапозон на тие обртаи не само одреден дел.

Point is, нели ако има проблем со вакуум-от воопшто нема да работи турбината or something.

Присутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #292 на: 16 Ноември 2020, 16:57:07 pm »
Постои секаква можност,треба да видам со мојот мајстор шо ја сервисира у Струмица,ако не се нафати тој треба некој специјалист да барам за вакуми 😁

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #293 на: 16 Ноември 2020, 20:07:32 pm »
Ќе лупнам нешто, ама мислам дека е related.

Мене на BMW-то ми се скина еднаш вакуум црево на турбото. Колата влезе во limp mode и не креваше повеќе од 100км/ч и некои 3000 обртаи ако не се лажам. Оддамна беше. Беше мртва во цел дијапозон на тие обртаи не само одреден дел.

Point is, нели ако има проблем со вакуум-от воопшто нема да работи турбината or something.
Овде не е така. Лабаво си возиш без чек енџин дури и со дупнато црево. Само ти фали буст на ниски, бидејќи VNT-то е наместено во мод на понизок притисок (кој е вообичаен за високи обртаи), и нема турбината ни овербуст ни контрола дека е притисокот понизок од бараното, па за ECU-то, све е у граници на нормала. Само си фали буст, што турбото во тој момент не го дава.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #294 на: 16 Ноември 2020, 20:30:27 pm »
Така е,лабаво возам рецимо на темпомат 80км/ч у 4-та на 2000грм и ми доаѓа да претекнам некој по пат,давам лев жмигавец давам гас и ништо не се случува и си се враќам во лента 😁.
Тука шо правам,сместа у 3-та и натепувам гас до патос и полетувам 😁.
Досега 2 пати ми се има случено да иде во лимп мод,и во лер и натепувам гас и оди само до 3500 грм.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен Само да прашам

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 2
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #295 на: 12 Декември 2020, 04:13:50 am »
Здраво друштво. Нов сум тука, па како што носи редот, прво да ве поздравам.
Bravo-то го имам 5-6 месеци и почна да си јавува по некој проблем, па викам кој да го прашам ако не искусни дечки како вас, а гледам ве има доста.
За почеток, имам проблем со парното, си викам не е некој голем проблем али не сум го имал претходно. Кога ќе го уклучам парното, левата страна дува цело време ладно, десната страна е ОК. Не знам дали има врска, ама пред една недела менував акумулатор и мислам дека од тогаш ми се јави овој проблем, претходно си беше во ред.
Ваши искуства, совет или предлог се добредојдени.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #296 на: 12 Декември 2020, 08:15:15 am »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Само да прашам

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 2
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #297 на: 14 Декември 2020, 09:06:12 am »
Оптрилика ова: https://www.fiatforum.com/bravo/419051-left-side-vents-blowing-cold-air.html#post4023977
Фала многу за помошта, сум имал среќа поминав со најбезболната варијанта, проблемот се реши со рестартирање на климата.

Присутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #298 на: 21 Јануари 2021, 11:03:27 am »
Точно 1 месец фиато не се вози,арч 0 денара овај месец,ја немам ни запалено 😁.
Сега ми текна да го надополнам акумулаторот,така да затоа хаубата е дигната 😃.


Sent from my M2007J20CG using Tapatalk


Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #299 на: 21 Јануари 2021, 11:15:19 am »
Plug In Fiat Bravo
;D