Автор Тема: Chevrolet Spark II  (Прочитано 35859 пати)

Отсутен masterficx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 482
Одг: Chevrolet Spark II
« Одговори #60 на: 20 Април 2018, 09:04:48 am »



Идеата за магленките ја поддржувам 100% зошто ќе му го смени муцето а и плус ќе добиеш функционалност. Ако ти се прави кејф да пробаш има во автољидер кај браќата, жолтеникава провидна фолија за да ја залепиш од надворешна страна на магленките. Добро е дека е слична нијанса со жмигавците и интересно озгледа без кичерај.

Нема више од тие убавите универзални магленки за жал. Најдов едни со Angel Eyes ама ми се ту мач некако....Ќе почекам или ке порачам на крај од e-bay оригинални. Барем нема утка со оригинални делови :D

За оригинални магленки зборував и јас.

Требаше ли да бушиш негде или да правиш/преправаш држачи за тој универзалниот мотор што си го ставил во возачка врата да улегне ?
Cheap + Reliable = Not Fast
Fast + Cheap = Not Reliable
Reliable + Fast = Not Cheap

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: Chevrolet Spark II
« Одговори #61 на: 20 Април 2018, 09:16:26 am »
Прашав, да не има друг начин покрај овој со шипче(лост), од моторче до микропрекинувач(така го нарекоа) во бравата. Да не ти ја оптеретувам темата ќе пишам за проблемчето во мојата, за i10  :)

Друг начин има ако се набави оригинален мотор со комплетните микропрекидачи внатре, па на постоечката инсталација да се накачи универзален безжичен модул, или пак да се земе и таков оригинален со фабрички далечински итн...Само тоа има да фати Свети Петар и кајгана. А не 700 денари :)
Сепак е битно да направиш како што треба полека и ке функционира одлично се и овака.

@masterficx
Да, морав да избушам две дупчиња за да го стегнам моторот. Затоа што и покрај тоа што имаш многу простор, мора да најдеш идеална позиција. Прво заради механичко поврзување, а второ за да не пречи на прозорот.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: Chevrolet Spark II
« Одговори #62 на: 21 Април 2018, 19:10:41 pm »
Утре здравје сите оние кои ке дојдат на собир ке видат уште еден апгрејд :D
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Chevrolet Spark II
« Одговори #63 на: 21 Април 2018, 19:31:45 pm »
Го смени за VW up? Честито! :D

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: Chevrolet Spark II
« Одговори #64 на: 05 Мај 2018, 16:44:49 pm »
Како затоплува времето, така си доаѓа едно па друго за чепкање на количето. Приметив во топлите денови, кога нели треба да возиш со клима, дека климата работи но со намален капацитет, поточно не ласи доволно. Бидејќи веќе ги направив основните проверки, корекции и замени што може да се направат по дома, а тоа се чистење хладњак со вап, замена на филтер за кабина, решив да отидам на проверка на системот за ладење. Сите ние си имаме по некој кому му ја даваме нашата доверба кога станува збор за било каква интервенција која се извршува на нашето возило, така јас си имам екипа која не ја менувам, односно Интерфриго, комплекс Лепенец.
Колата ставена на проверка, на апарат и установдено дека недостига 40% фреон, односно од вкупните 330 грама колку што собира Маслкаров, му фалат 130  ;D
Фреон надополнет, но со вадењето на цревата се покажа каде лежи зајко. Поточно дефектна ѕиванка, која пушташе по малкуцка на конекцијата.



Повторно вадење на фреон, замена на ѕиванчето, вакумирање и полнење со фреон.



Во меѓувреме уште еднаш испран хладњакот, проверено се и сега за сега спие. Контрола за 10-тина дена  ;D



Уште еднаш голем поздрав до екипажот на Интерфриго и благодарност за сработеното.
Моја топла препорака за сите оние кои имаат било каков проблем со климите во своите автомобили.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7066
  • хаУс мајстор
Одг: Chevrolet Spark II
« Одговори #65 на: 05 Мај 2018, 16:53:00 pm »
Чепкaaт електрoникa?
Мене нештo перкaтa пoчнa дa не ми уклучувa, oсигурaчите ги прoверив, a зa пoдетaлнo немaм време дa се зaебaвaм.
Пa aкo чепкaaт дa им јa нoсaм?

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3478
Одг: Chevrolet Spark II
« Одговори #66 на: 06 Мај 2018, 10:16:20 am »
Браво Сале за посветеноста!
@зоки-златен земи шипка некоја, пушти клима, и разлупај кај роторот на перката најверојатно има ѓубре, ја така уштедив летоска, до ден денес нема гајле.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: Chevrolet Spark II
« Одговори #67 на: 15 Август 2018, 08:52:15 am »
Еден мал апдејт на темава. Да има муабет да се врти.  ;D
Во понеделникот количето е регистрирано, изваден зелен картон за година дена. Воедно направен е сервис, промена на масло и филтри комплет на 44044км.
Ставив Shell Helix Ultra II 5w-40, па ке видиме како ке се однесува  ;)
Количето е спремно за на пат и за на одморче.
Воедно имаше едно прегорено сијаличе на инструмент таблата, па ме нервираше и решив да го сменам. Уствари по обичај ги менувам сите, зошто од извади стави знае некое да прегори од нив. Еве на кратко како се одвиваше процедурата на замена низ неколку фотографии. Прво набавени 4 комада W5W сијалички по цена од 60 денари за сите :D

Најпрво мора да се извади маската за да се дојде до инструмент таблата. Едноставно е со извлекување:





Потоа се отштрафуваат 4-рите штрафчиња кои ја држат инструмент таблата и таа излегува. Се одштекува конекторот и таблата ни е слободна





Ги вадиме сијаличките, ги вадиме силиконските капици, ги монтираме новите сијалички и ги враќаме капиците. Тука има можност да си играме и со бојата на инструмент таблата, во бела, портокалова итн итн, но јас одлучив да остане зелена. Има можност да се монтираат и лед но во моментот немав време да експериментирам и да пробувам да видам како ке изгледа, па ги оставив вака, класичните сијалички. И онака ми свети многу свежо и убаво во зелена боја.



Постапката за враќање е по обратна процедура од горе опишаната.
Крајниот ефект е за мерак  ;D ;D ;D

Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: Chevrolet Spark II
« Одговори #68 на: 02 Декември 2018, 02:21:37 am »
Да беше некое актуелно возило со ледови, навигации и пичке матерне на него, имаше 50 страни да се изнапишат. Вака ништо за возачкиот ентузијазам кон спарклингов :D Тапа сте.
Него да си ги пишам и јас маките.
Некња сменет летниот сет со зимски. Зафатот направен пред гаража строго според сите европски регулативи и нормативи.  ;D



Гумите монтирани на зимскиот сет челични фелни заменети и стегнати со момент кључ и 100 Nm, вредност која е дадена во техничкот упатство од производителот  ;D ;D ;D



Новиот сексуљав изглед е одприлика овака:



И спремни сме за на снег и планина.
 ::)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Chevrolet Spark II
« Одговори #69 на: 02 Декември 2018, 09:04:54 am »
Убаво е спаркчево во бела боја.
Дури се мислам дали воопшто сум видел бел по градов, како сите да се црвени :)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Chevrolet Spark II
« Одговори #70 на: 02 Декември 2018, 20:52:22 pm »
Екстра количе е спаркот за во град, возев службен и плус зачудувачки е колку добро се ебе во спаркот.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Chevrolet Spark II
« Одговори #71 на: 04 Декември 2018, 02:07:12 am »
:D

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: Chevrolet Spark II
« Одговори #72 на: 04 Декември 2018, 08:15:46 am »
Екстра количе е спаркот за во град, возев службен и плус зачудувачки е колку добро се ебе во спаркот.

Најбитно е само редовен сервис да се прави. Прво нешто за да имаш одлично парно е чист полен филтер. После тоа не ти треба предигра, зошто кога ке пуштиш греење, работите сами си го фаќаат текот....А башка задното седиште е флет, за мераци. :D
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: Chevrolet Spark II
« Одговори #73 на: 04 Декември 2018, 08:18:24 am »
Шо дупите во спарк позади? Гумени куклички?

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Chevrolet Spark II
« Одговори #74 на: 04 Декември 2018, 09:29:27 am »
Шо дупите во спарк позади? Гумени куклички?
Во спарк се ебе одлично, пушташ двете седишта предни, легнуваш меѓу нив и има јако скокање зашто е висок плафонот. Исто ако ја натртиш, ќе и ја залепиш главата на задна шофершајбна и нема кај да бега така стисната.