Автор Тема: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi  (Прочитано 60649 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #45 на: 30 Ноември 2017, 09:27:43 am »
Real talk: Колава ќе биде одлична за купување половна за 2-3 години, за 1/4 од цената.

Едино што мооооожеби побрзо ќе губи вредност е Алфа Ромео. Али тука се некаде.

Real-world reliability - Киата ќе брише под со Алфата, така да...

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #46 на: 30 Ноември 2017, 09:29:22 am »
изгледа одлично, уште ако вози добро ќе биде топ комбинација.

Не верувам дека кај нас ке ја има половна за 2-3 години, ама од увоз сигурно ќе има нешто. Иако не верувам дека надвор така драстично ќе и падне цената

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #47 на: 30 Ноември 2017, 09:29:39 am »
Вози многу добро. Тестот ќе биде на крајот на следната недела. :)

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #48 на: 30 Ноември 2017, 09:32:13 am »
Заден погон е и дизелот? Аутоматик? Знае да заигра задница? Се гаси целосно ESP?


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #49 на: 30 Ноември 2017, 09:36:32 am »
Може да се нарача со AWD и RWD. Конкретниот модел е AWD.

Знае да заигра задница, дури и во Sport. Во Sport+ се гаси ESP и убаво, контролирано лизга ( @InSides може да потврди). Хауевер, нема толку сила (и аутоматикот малку утепува) за да биде slidey-slidey цело време. Се глеа дека шасијата трпи уште најмалку 100 коња, глат.

Тестираниот модел е нешто поскап, вчера добив конкретни информации. Кошта околу 48-49.000. Цифра, али.. Ќе видиме.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #50 на: 30 Ноември 2017, 10:02:56 am »
AWD :(


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #51 на: 30 Ноември 2017, 10:04:43 am »
Rear-biased. :)

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #52 на: 30 Ноември 2017, 10:26:28 am »
Хмм ,,VREDI DA SE VIDI" значи.


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #53 на: 30 Ноември 2017, 10:35:01 am »
Хмм ,,VREDI DA SE VIDI" значи.
Скратисе илјадници евра и земи заден. Ако не си некој Snowman.

Отсутен Tesla

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • Eбач на батерии :D
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #54 на: 30 Ноември 2017, 11:03:24 am »

Real talk: Колава ќе биде одлична за купување половна за 2-3 години, за 1/4 од цената.

Едино што мооооожеби побрзо ќе губи вредност е Алфа Ромео. Али тука се некаде.

Real-world reliability - Киата ќе брише под со Алфата, така да...

@Simo - Carrier159  Упс.
Д'г ж'т в'к п'н б'и - Долг жолт волк полн болви.

Zenu dupe krasi a tortu orasi.

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1132
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #55 на: 30 Ноември 2017, 11:36:49 am »
Ова за во земја на луѓе со мали куриња не е.......овде мора да е Германска, за да биде кола. Џабе се мачиш Зеро ќе ја хејтааат а 99% од луѓево на форумов друго сем голф 4 и по некој 5 и југо не возеле.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5044
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #56 на: 30 Ноември 2017, 11:38:41 am »
Најеројатно возните карактеристики потсеќаат на БМВ е90/е60 со спортско подвозје. Кога ја напињаш има изразена нота на презавивање, ама не држи на дрифт. Кога ја возиш нормално, со нагли промени на движење во кривина се осеќа минимална нота на недозавивање да те предупреди дека правиш глупост. А кога ја возиш динамично оди како по шини во свиоци и не се осеќа нит недозавивање, нит презавивање.

 Затоа што, во основа, замислена е од шваби кои имаат работено за бмв.

пс. Шпекулација. Ја немам возено, но имам возено бмвиња.  :)
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #57 на: 30 Ноември 2017, 12:35:40 pm »
Хмм ,,VREDI DA SE VIDI" значи.
Скрати си илјадници евра и земи заден. Ако не си некој Snowman.
Никогаш не би земал AWD лимузина/купе освен ако не е како системот на AMG или ///M т.е да можеш да го направиш RWD со клик на копче. SUV/Теренец да.

Заклучок: вреди да се види :D


УУууу како добро и стои Ceramic Silver
« Последно менување: 30 Ноември 2017, 12:59:49 pm Molec »


Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6747
  • Бенве сие бенве
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #58 на: 30 Ноември 2017, 15:04:14 pm »
Ова за во земја на луѓе со мали куриња не е.......овде мора да е Германска, за да биде кола. Џабе се мачиш Зеро ќе ја хејтааат а 99% од луѓево на форумов друго сем голф 4 и по некој 5 и југо не возеле.

Не биди лут никому за твоите умрени 82кс кои што за да ги оживееш на бензиска треба да платиш како да возиш м3. Друго, не мора да значи дека сите со германски коли имаат мали куриња, можеби си имал само лоша среќа јбг...

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #59 на: 30 Ноември 2017, 15:05:35 pm »
Ова за во земја на луѓе со мали куриња не е.......овде мора да е Германска, за да биде кола. Џабе се мачиш Зеро ќе ја хејтааат а 99% од луѓево на форумов друго сем голф 4 и по некој 5 и југо не возеле.

Не биди лут луд никому за твоите умрени 82кс кои што за да ги оживееш на бензиска треба да платиш како да возиш м3. Друго, не мора да значи дека сите со германски коли имаат мали куриња, можеби си имал само лоша среќа јбг...

ова сакаше да го пишеш?