Автор Тема: Кое ново возило до 10500евра?  (Прочитано 60382 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #150 на: 09 Февруари 2020, 11:33:56 am »
да не правам споредби со Тата, Спаркови, Матизи и слични ср....

А Фиестата ене ја ја вози татко ми уште. Па поголемо срање од ауто не постои. Проби вода од шоферфајбна на 2 год старост. На 30.000км му мењавме пола предњица. Се што е од пластични лајсни внатре и надвор попаѓа...Вожња катастрофално тврда и неудобна, звучна изолација тиња. Е да може има бољи мењач од 208/Ц3, ама само тоа .Форд ни на сон

Молам?

Ене ти Спарк 12 години стар без ниеден дефект. Најди ми таква Фиеста или Хонда.
На @Allexxander Fiestata e 12год стара без ниеден дефект.
На @Dimac Hondata е стара 13год без ниеден дефект.
Да набројувам уште? Spark кола ли е бе, тенекија, Yugo има подобра вожња.
ЕДИТ: Другарка имаше Spark, аир не виде, едвај се отараси.
Јас имам супер искуство со спарк..купен нов, пред 12 год, возен 10 год, сега мои пријатрли го возат, има 90000км сите низ град поминати, од дефекти - сменет акумулатор, држач на мотор и зглоб.
Додатна опрема: пепељара. За 6000 еур позахвална кола нема да најдеш. Уште го позајмуваме на ден-два ако нашите коли се зафатени
Знаат они дека е така ама тролаат од љубомора, едноставно не можат дигестија да извршат  ;D

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3473
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #151 на: 09 Февруари 2020, 11:39:54 am »
да не правам споредби со Тата, Спаркови, Матизи и слични ср....

А Фиестата ене ја ја вози татко ми уште. Па поголемо срање од ауто не постои. Проби вода од шоферфајбна на 2 год старост. На 30.000км му мењавме пола предњица. Се што е од пластични лајсни внатре и надвор попаѓа...Вожња катастрофално тврда и неудобна, звучна изолација тиња. Е да може има бољи мењач од 208/Ц3, ама само тоа .Форд ни на сон

Молам?

Ене ти Спарк 12 години стар без ниеден дефект. Најди ми таква Фиеста или Хонда.

Ене ти Фиеста од 23 години без ниеден дефект. Најди ми таков Спарк.

Ене ти Опел од 52 години без ниеден дефект. Најди ми такво Ауди  ;D


Од кои 53год стои паркиран со две тркала на тротоар, две на улица :D

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #152 на: 09 Февруари 2020, 11:46:21 am »
Имав еден комшија,фиќото на трупци го оставаше да не скапат гумите и го покриваше 😁

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #153 на: 09 Февруари 2020, 11:48:25 am »
да не правам споредби со Тата, Спаркови, Матизи и слични ср....

А Фиестата ене ја ја вози татко ми уште. Па поголемо срање од ауто не постои. Проби вода од шоферфајбна на 2 год старост. На 30.000км му мењавме пола предњица. Се што е од пластични лајсни внатре и надвор попаѓа...Вожња катастрофално тврда и неудобна, звучна изолација тиња. Е да може има бољи мењач од 208/Ц3, ама само тоа .Форд ни на сон

Молам?

Ене ти Спарк 12 години стар без ниеден дефект. Најди ми таква Фиеста или Хонда.

Ене ти Фиеста од 23 години без ниеден дефект. Најди ми таков Спарк.

Ене ти Опел од 52 години без ниеден дефект. Најди ми такво Ауди  ;D


Од кои 53год стои паркиран со две тркала на тротоар, две на улица :D

Сега е во гаража, паркиран врз перници и покриен со кебенце

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #154 на: 09 Февруари 2020, 11:54:47 am »
Тишлер треба паркинг приватен да направеш 😁

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #155 на: 09 Февруари 2020, 12:25:48 pm »
Ја ебавте темата ама вие си знаете, големи сте.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #156 на: 09 Февруари 2020, 13:03:02 pm »
Испаѓа дека за тие пари имаш мноогу оскуден избор.
Или критериумите се многу високи

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #157 на: 09 Февруари 2020, 13:24:29 pm »
Испаѓа дека за тие пари имаш мноогу оскуден избор.
Или критериумите се многу високи
Не, не. Изборот е стварно мал до 10500. Реално имаш само Јарис 1.0 со металик боја од поасалниве коли, за кои реално човек би дал пари. Другото се се глупости. 10100евра ќе фати. Можеш и бандажи да му ставиш за 10500 и да заличи малку, и задни прозори да затемниш.

Малку да се прошири буџетот до 11500 веќе влегува Свифт Хибрид во игра и тоа е тоа.

Отсутен head

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 178
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #158 на: 09 Февруари 2020, 18:44:19 pm »
Имав еден комшија,фиќото на трупци го оставаше да не скапат гумите и го покриваше

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk
Комшија мој, ден денес Симката од 70 и некоја, секоја есен ја става на трупци и ја покрива со ќебиња и врз нив става најлони (ко за у расадник) и ги замотува со ластици.
Не сакам да помислам шо би се десило ако некој му ја изгребе Ќе јадеме пченица изгледа...

Sent from my EML-L29 using Tapatalk


Отсутен sceletone

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 15
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #159 на: 10 Февруари 2020, 09:12:14 am »
Ајде да се вратиме на темата. И мене ми изгледа Клиото подобро, прашував за моторот каков е, некој што вози клио нека каже, јас возев флуенс рено, не беше лошо, не беше ни добро до душа....онака. Газовите беа во друга држава ако треба у рикверц да влезеш негде хехе. Инаку за тие пари нема друг избор на добра или ок кола, тие се, а ако гледате од 11000 нагоре фала богу дека има, еве и цитроенот дизел елисее како се вика, ама па 12000+ ке излезе. Сузукито стварно е убаво, па е 12000 не го зборете као 11000 да е, скоро 12000 се, сосе трошоци и повеќе. Е сега некој ке рече па дај уште 1000е и ете, ама дај уште 1000 влегуваме во друг сегмент, па после дај пак уште 1000 за да биде добра и таа од тој сегмент. Инаку немам фамилија засега, па нека биде полично док не стигнат децата еве...
Риото е убоо ама не ме бендиса со вожња, некако многу фамилијарно ми дојде а супер количе изгледа, па ке треба пари за појак мотор да давам или штознам, а клиото иде и бандаши и опрема, е боја нема, што вика еден да се ценкам за металик и тоа е...
Од стари коли поло највеке ми оставило впечаток, кутрото шлајфуваше и во 3та а обично беше, фиестата е тврда ама за низ град у втора никој не те стига хахаха толку и е....
За стари 208ци и други поентата е коа излегува нов модел веќе не ги произведуваат веќе, ептен ако се најде по салон некое што останало, ама нема кај нас, бев .... а клиово фактички уште го произведуваат, ова во април што ке стигне ке стигне од фабрика, и тоа е голем плус, не е некое заостанато по салон...
И така мислам дека се решив дека ке биде клио, може сеа да зборите кој какво возел клио и какви искуства има....инаку стварно забегавте со темава :)
Поздрав и фала за советите, сепак ме оттргнавте од Спејс Старот, и со оглед на опцијата се согласувам, веројатно прво го гледав дека беше толку ефтин, а и добро го направиле однадвор сега, ама....енд оф комент

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #160 на: 10 Февруари 2020, 09:31:46 am »
Како мислеш клиото нема боја?у филер ќе ти го дадат?😁.
Ако мислеш дека е бела бојата јас би рекол дека одлично му стои белата боја,а и цената е одлична 10.800€ и воопшто не би се мислел и одма сега би бил нацртан пред салон со насмевка од километар и двеста 😁

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #161 на: 10 Февруари 2020, 09:47:29 am »
Ајде да се вратиме на темата. И мене ми изгледа Клиото подобро, прашував за моторот каков е, некој што вози клио нека каже, јас возев флуенс рено, не беше лошо, не беше ни добро до душа....онака. Газовите беа во друга држава ако треба у рикверц да влезеш негде хехе. Инаку за тие пари нема друг избор на добра или ок кола, тие се, а ако гледате од 11000 нагоре фала богу дека има, еве и цитроенот дизел елисее како се вика, ама па 12000+ ке излезе. Сузукито стварно е убаво, па е 12000 не го зборете као 11000 да е, скоро 12000 се, сосе трошоци и повеќе. Е сега некој ке рече па дај уште 1000е и ете, ама дај уште 1000 влегуваме во друг сегмент, па после дај пак уште 1000 за да биде добра и таа од тој сегмент. Инаку немам фамилија засега, па нека биде полично док не стигнат децата еве...
Риото е убоо ама не ме бендиса со вожња, некако многу фамилијарно ми дојде а супер количе изгледа, па ке треба пари за појак мотор да давам или штознам, а клиото иде и бандаши и опрема, е боја нема, што вика еден да се ценкам за металик и тоа е...
Од стари коли поло највеке ми оставило впечаток, кутрото шлајфуваше и во 3та а обично беше, фиестата е тврда ама за низ град у втора никој не те стига хахаха толку и е....
За стари 208ци и други поентата е коа излегува нов модел веќе не ги произведуваат веќе, ептен ако се најде по салон некое што останало, ама нема кај нас, бев .... а клиово фактички уште го произведуваат, ова во април што ке стигне ке стигне од фабрика, и тоа е голем плус, не е некое заостанато по салон...
И така мислам дека се решив дека ке биде клио, може сеа да зборите кој какво возел клио и какви искуства има....инаку стварно забегавте со темава :)
Поздрав и фала за советите, сепак ме оттргнавте од Спејс Старот, и со оглед на опцијата се согласувам, веројатно прво го гледав дека беше толку ефтин, а и добро го направиле однадвор сега, ама....енд оф комент

Пред неколку години возев Клио со 0.9 ТСе мотор, со некои 90ина КС (на хартија), или што знам колку имаше... Не знам дали нешто смениле или реконфигурирале у меѓувреме, ама тоа возило јас што го возев, со тој мотор, беше толку гревнато, толку безживотно, тоа чудо некое... Турбото имаше кањон, а не „дупка“, па додека да заврти, гените ќе ти измутираат. Многу, многу лошо. Најискрено се надевам дека го смениле тоа, пошто иначе, Клиото е сосема солидно (релативно) мало возило. Во споредба со СпејсСтар, и за лик, и за филинг, и за понуда, и за мноооогу други работи (освен можеби долготрајност и доверливост), Клиото го става СпејсСтарот у зуб.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #162 на: 10 Февруари 2020, 11:07:46 am »

Во кратки црти го купил на старо, не е многу задоволен од завршната обработка, објаснува дека во рено се сконцентрирале повеќе на ефикасност во естеттиката.
Забележува крцкање пластики, послаба изолација од меган3 кој што го возел претходно.
Не успевал да симне под 6.5 литри во комбинирана вожња во тек на 3.500км, као не е лошо но очекувал помалку, потоа соомнува да не се очекуваат спортски карактеристики, сепак е 0.9 :)
Му се допаѓа вожњата, добар комфор позади волан, добро позициониран мењач, тивок мотор, му се допаѓа режењето кога ќе нагази на гас.

Би додал дека за тие пари Клиото е најдобра опција ако има централен потпирач за рака ;D

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7071
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #163 на: 10 Февруари 2020, 12:28:31 pm »
Клио за 10.500 само на старо....

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #164 на: 10 Февруари 2020, 12:29:29 pm »
Ајде да се вратиме на темата. И мене ми изгледа Клиото подобро, прашував за моторот каков е, некој што вози клио нека каже, јас возев флуенс рено, не беше лошо, не беше ни добро до душа....онака. Газовите беа во друга држава ако треба у рикверц да влезеш негде хехе. Инаку за тие пари нема друг избор на добра или ок кола, тие се, а ако гледате од 11000 нагоре фала богу дека има, еве и цитроенот дизел елисее како се вика, ама па 12000+ ке излезе. Сузукито стварно е убаво, па е 12000 не го зборете као 11000 да е, скоро 12000 се, сосе трошоци и повеќе. Е сега некој ке рече па дај уште 1000е и ете, ама дај уште 1000 влегуваме во друг сегмент, па после дај пак уште 1000 за да биде добра и таа од тој сегмент. Инаку немам фамилија засега, па нека биде полично док не стигнат децата еве...
Риото е убоо ама не ме бендиса со вожња, некако многу фамилијарно ми дојде а супер количе изгледа, па ке треба пари за појак мотор да давам или штознам, а клиото иде и бандаши и опрема, е боја нема, што вика еден да се ценкам за металик и тоа е...
Од стари коли поло највеке ми оставило впечаток, кутрото шлајфуваше и во 3та а обично беше, фиестата е тврда ама за низ град у втора никој не те стига хахаха толку и е....
За стари 208ци и други поентата е коа излегува нов модел веќе не ги произведуваат веќе, ептен ако се најде по салон некое што останало, ама нема кај нас, бев .... а клиово фактички уште го произведуваат, ова во април што ке стигне ке стигне од фабрика, и тоа е голем плус, не е некое заостанато по салон...
И така мислам дека се решив дека ке биде клио, може сеа да зборите кој какво возел клио и какви искуства има....инаку стварно забегавте со темава :)
Поздрав и фала за советите, сепак ме оттргнавте од Спејс Старот, и со оглед на опцијата се согласувам, веројатно прво го гледав дека беше толку ефтин, а и добро го направиле однадвор сега, ама....енд оф комент

Пред неколку години возев Клио со 0.9 ТСе мотор, со некои 90ина КС (на хартија), или што знам колку имаше... Не знам дали нешто смениле или реконфигурирале у меѓувреме, ама тоа возило јас што го возев, со тој мотор, беше толку гревнато, толку безживотно, тоа чудо некое... Турбото имаше кањон, а не „дупка“, па додека да заврти, гените ќе ти измутираат. Многу, многу лошо. Најискрено се надевам дека го смениле тоа, пошто иначе, Клиото е сосема солидно (релативно) мало возило. Во споредба со СпејсСтар, и за лик, и за филинг, и за понуда, и за мноооогу други работи (освен можеби долготрајност и доверливост), Клиото го става СпејсСтарот у зуб.
Морам да се сложам дека премалите турбо мотори имаат премногу малку сила во турбо кратерот. А тој дел ти е потребен за тргање на угорница на семафор, за употреба на клима низ град и слично. Затоа и треба да се бира нешто што е пристојно и кога нема турбо, а згора на тоа да се вметне турбо за перформанси. А реално мотори со под 110Nm како што се сега новиве со 80-90Nm и одозгора ќе им наштрафат турбо за да го крене на 160Nm. Но во турбо кратерот не само што моторот не ги развива ни тие 80-90Nm кои би ги развивал кога би немал турбо. Затоа што воздухот треба да го извлече низ сите тие усисни делови за турбо, па потоа да го избутка низ турбото и тие 80-90 убитачно мали Nm да спаднат на 70-75Nm. Со клима летно време која ќе ти одземе 2KW, а моторот едвај развива 4-5KW на лер и за да тргне ти ја преполовува моќноста на половина.

Согласно тоа и продлогот за Свифтот хибрид, има 1.2 атмосферски мотор со 120Nm кои си ги постигнува и во лер, има 90 коњчиња кои лесно вртат зошто се со 4 цилиндри и помали клипови. Потоа има мало електромоторче/стартер/генератор со 3KW и 50Nm за да ти надополни тоа во тргнување, клима, и слично. И всушност во реален живот има екстремно големи перформанси во споредба со конкурентите. Згора на сето тоа 11секунди до 100Кмч ако сакаш да го искорнеш, така да и тоа како бројка е многу солидно. Особено што е на возило кое има одлично управување, и една од најниските потрошувачки на планетава.

Затоа се зборува. Не е за џабе кажано.

Клио за 10.500 само на старо....
Дизел.