Автор Тема: Mercedes W210 E220 CDI Classic facelift  (Прочитано 64416 пати)

Отсутен Djokica

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 967
Одг: Mercedes W210 E220 CDI Classic facelift
« Одговори #105 на: 05 Јуни 2018, 16:05:45 pm »
Мечето си доби нови летни гуми, Рикен роад перформанс 205-55-16, 2400 денари од гума, тие што беа со фелните не беа како што треба, и сменете му беа задни плочки, марка Феби 1050 денари, за двете страни.

Отсутен Djokica

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 967
Одг: Mercedes W210 E220 CDI Classic facelift
« Одговори #106 на: 17 Јули 2018, 08:30:48 am »
Мечето малку на мајстор, се појави некое крцање напред, испадна дека се јабучките, па беа променети.

Отсутен Djokica

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 967
Одг: Mercedes W210 E220 CDI Classic facelift
« Одговори #107 на: 04 Август 2018, 01:32:56 am »
Денес непланиран трошок, цркна акумулаторот, баш во Сити мол на подземниот паркинг, и чаре земав од Кар Бокс акумулатор Јигит Аку 100 амперски, го платив 5300 денари, турско производство. Прв пат гледам таков акумулатор, али тоа е, ненадејно испадна.

Отсутен Djokica

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 967
Одг: Mercedes W210 E220 CDI Classic facelift
« Одговори #108 на: 04 Септември 2018, 17:48:03 pm »
Некое сликце од мечето


Клабери едно прашање, ланецот на колку километри се менува, или пак како да се провери дали треба да се менува или не?

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5915
Одг: Mercedes W210 E220 CDI Classic facelift
« Одговори #109 на: 04 Септември 2018, 23:23:27 pm »
Odsekogas sum go sakal ovoj model. Kolega imase na rabota nekolku pati se vozev so nego niz edni dupki u zelezara vektrata moja skokase tamo kako zajak meceto pominuvase kako na asvalt nikakvo mrdanje levo desno. Lagja :)

Отсутен Djokica

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 967
Одг: Mercedes W210 E220 CDI Classic facelift
« Одговори #110 на: 04 Септември 2018, 23:34:21 pm »
Odsekogas sum go sakal ovoj model. Kolega imase na rabota nekolku pati se vozev so nego niz edni dupki u zelezara vektrata moja skokase tamo kako zajak meceto pominuvase kako na asvalt nikakvo mrdanje levo desno. Lagja :)
Да друже во право си, малку е проблем шо е гломазен за у град, ама се е навика.  Особено удобноста иде до израз на отворен пат, уживанција е да патуваш со него. 😀

Отсутен Djokica

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 967
Одг: Mercedes W210 E220 CDI Classic facelift
« Одговори #111 на: 21 Септември 2018, 13:31:14 pm »
Денес на 322 000 километри, мал сервис, ставени Филтрон филтри и сменето масло Арал Блутроник 5/40.

Отсутен Djokica

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 967
Одг: Mercedes W210 E220 CDI Classic facelift
« Одговори #112 на: 17 Октомври 2018, 16:50:10 pm »
Помина една година со мечето и извозени 18 000 километри. Впечатоците одлични, солидно се држи со оглед на годините, мислам дека за тие пари подобро нешто не можев да земам. Се надевам добро ќе ме служи барем уште 2-3 години. Единствено ме нервира корозијата, некој ако може да даде совет што да правам со неа, на две места прашував ми велат демек џабе ќе фрлаш пари, пак ќе се јаве за краток период. Некој ако имал искуство нека каже. :D :D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Mercedes W210 E220 CDI Classic facelift
« Одговори #113 на: 17 Октомври 2018, 16:55:34 pm »
Помина една година со мечето и извозени 18 000 километри. Впечатоците одлични, солидно се држи со оглед на годините, мислам дека за тие пари подобро нешто не можев да земам. Се надевам добро ќе ме служи барем уште 2-3 години. Единствено ме нервира корозијата, некој ако може да даде совет што да правам со неа, на две места прашував ми велат демек џабе ќе фрлаш пари, пак ќе се јаве за краток период. Некој ако имал искуство нека каже. :D :D

Корозијата не би требало да се појави пак ако се исече парчето кое кородира и се навари ново, а притоа да се запазат сите методи на заштита, како прајмери, силери, "кобити" и слични средства наменети за заштита на шасии.

Ако мајстор само ги завари дупките, ништо не сме направиле :)

Идеално решение е да се отстрани целосно заштитата што ја има од фабрика, да се санираат сите проблематични места со нови парчиња метал и потоа да се заштити се од почеток.

Сервиси не знам да ти препорачам, ама ако одиш некаде да се консултираш, верувам дека од прилика вака треба да ти ја објаснат постапката пред да им довериш кола на поправка.

Отсутен Djokica

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 967
Одг: Mercedes W210 E220 CDI Classic facelift
« Одговори #114 на: 17 Октомври 2018, 17:01:13 pm »
Помина една година со мечето и извозени 18 000 километри. Впечатоците одлични, солидно се држи со оглед на годините, мислам дека за тие пари подобро нешто не можев да земам. Се надевам добро ќе ме служи барем уште 2-3 години. Единствено ме нервира корозијата, некој ако може да даде совет што да правам со неа, на две места прашував ми велат демек џабе ќе фрлаш пари, пак ќе се јаве за краток период. Некој ако имал искуство нека каже. :D :D

Корозијата не би требало да се појави пак ако се исече парчето кое кородира и се навари ново, а притоа да се запазат сите методи на заштита, како прајмери, силери, "кобити" и слични средства наменети за заштита на шасии.

Ако мајстор само ги завари дупките, ништо не сме направиле :)

Идеално решение е да се отстрани целосно заштитата што ја има од фабрика, да се санираат сите проблематични места со нови парчиња метал и потоа да се заштити се од почеток.

Сервиси не знам да ти препорачам, ама ако одиш некаде да се консултираш, верувам дека од прилика вака треба да ти ја објаснат постапката пред да им довериш кола на поправка.
Кај мене уште не е така драстично, како што имам гледано на други Е класи, ама забележувам дека почнува да покажува знаци. Бев кај еден, кај друг со цел со време да се спречи и да се санира, ама ме разочараа.

Отсутен Djokica

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 967
Одг: Mercedes W210 E220 CDI Classic facelift
« Одговори #115 на: 12 Ноември 2018, 12:03:24 pm »
Мал апдејт на темата, мечето си доби ново радио, чисто заради подобар изглед на ентериерот. Инаку се работи за Бекер аудио 30, со праисториска навигација, (која бара ЦД за да функционира), веројатно било опција за овој модел. Инаку командите од воланот пак си функционираат. Еве слики како изгледа сега:




Отсутен Djokica

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 967
Одг: Mercedes W210 E220 CDI Classic facelift
« Одговори #116 на: 19 Ноември 2018, 09:00:35 am »
Го разгазивме првиот снег :D

Отсутен Djokica

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 967
Одг: Mercedes W210 E220 CDI Classic facelift
« Одговори #117 на: 24 Ноември 2018, 15:25:43 pm »
Денес монтирани зимски пневматици Кели Винтер ХП 205 55 16

Отсутен Djokica

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 967
Одг: Mercedes W210 E220 CDI Classic facelift
« Одговори #118 на: 08 Декември 2018, 12:44:31 pm »
Апдејт на темата, случајно видов на огласите евтини алуминиумски фелни од Е класа, 16ки, па ги земав за 8500 денари, сега ќе биде полесна промената од зимски на летни и обратно.


Отсутен Djokica

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 967
Одг: Mercedes W210 E220 CDI Classic facelift
« Одговори #119 на: 13 Јануари 2019, 15:00:50 pm »
Кој вели дека мечето не оди на снег? :D
П.С. Очајно му треба перење :D :D