Автор Тема: CARclub Тест: Toyota C-HR Hybrid  (Прочитано 8243 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
CARclub Тест: Toyota C-HR Hybrid
« на: 29 Септември 2017, 13:50:46 pm »







http://www.carclub.mk/2017/09/29/test-toyota-c-hr-hybrid-toyota-povtorno-go-pronajde-svojot-gruv/

--

Изненадувачки кул количе. Многу не-стерилно и фанки. Ептен фанки и авантгардно изгледа. Реакциите од сите беа скоро универзално позитивни.

Погонот е тој што е. Не е ракета, ама па не ни треба да биде. Замислено е да биде ептен економично градско возилце - и тоа го постигнува. Со пазење измерив 4.1 на 100 низ град, со нормално, мое возење некаде околу 5.1-5.2 литри на 100 километри.

На обиколница со 120, anywhere between 5.7 и 5.9. Со побрзо возење оди и над 6.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #1 на: 29 Септември 2017, 13:53:39 pm »
Многу кул ми изгледа, го гледав тоа што го даваа на наградна игра :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #2 на: 29 Септември 2017, 13:54:25 pm »
Баш би го возел да го добиев на наградната игра.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #3 на: 29 Септември 2017, 13:57:06 pm »
Многу кул ми изгледа, го гледав тоа што го даваа на наградна игра :)

Ова е баш тоа. Toyota Аутоцентар се трети газди на сопственото возило. :D

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: CARclub Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #4 на: 29 Септември 2017, 14:04:00 pm »
1.2 turbo petrol bi trebalo da e podobar motor za ch-r. drugoto ok si e :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #5 на: 29 Септември 2017, 14:07:13 pm »
Овој е поекономичен од 1.2т, зошто е 5тактен.
Цитат
The hybrid drivetrain consists of a 1.8L Atkinson-cycle petrol engine (assembled at the Toyota plant in Derby), a 1.31kWh nickel-metal hydride battery, and an electric motor all tied together by Toyota's familiar e-CVT transmission. That combination pumps out 120bhp/90kW of power and 142Nm of torque at 3,600 rpm. On the road that means a top speed of 105mph and a 0-62 dash time of 11 seconds, which is within a tenth of a second of the 1.2L turbo.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #6 на: 29 Септември 2017, 14:17:06 pm »
Во Америка се нуди и со 2-литарски атмо-бензинец. Има некоја најава дека ќе се нуди и GRMN верзија со 1.8-литарскиот компресорски мотор од Yaris GRMN.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: CARclub Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #7 на: 29 Септември 2017, 14:23:29 pm »
Овој е поекономичен од 1.2т, зошто е 5тактен.
Цитат
The hybrid drivetrain consists of a 1.8L Atkinson-cycle petrol engine (assembled at the Toyota plant in Derby), a 1.31kWh nickel-metal hydride battery, and an electric motor all tied together by Toyota's familiar e-CVT transmission. That combination pumps out 120bhp/90kW of power and 142Nm of torque at 3,600 rpm. On the road that means a top speed of 105mph and a 0-62 dash time of 11 seconds, which is within a tenth of a second of the 1.2L turbo.

Poekonomicen e, ama e poskap da go kupis od 1.2, pomalku Nm ima, plus na 5-6 godini se kupuva nova baterija mislam koja kosta vo momentov okolu 700 eu. Inace i jas go ocekuvav od Stobiranka ama nishto ic :DD p.s. jas nemase da go prepreprodavam povtorno na toyota, ke si go zemev :D 

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #8 на: 29 Септември 2017, 14:31:36 pm »
Вака требаше да изгледа урбан крузерот...сега можда некој ќе даде 25к


Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Одг: CARclub Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #9 на: 29 Септември 2017, 14:54:07 pm »
.... plus na 5-6 godini se kupuva nova baterija mislam koja kosta vo momentov okolu 700 eu....
Lele, tropanje "provereni" informacii duri i so cena. Bravo.
Go citam testot i eve citat "Toyota дава life-long гаранција за модулот со батерии, па ни тоа не би требало да биде некаква причина за загриженост."

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: CARclub Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #10 на: 29 Септември 2017, 15:05:17 pm »
.... plus na 5-6 godini se kupuva nova baterija mislam koja kosta vo momentov okolu 700 eu....
Lele, tropanje "provereni" informacii duri i so cena. Bravo.
Go citam testot i eve citat "Toyota дава life-long гаранција за модулот со батерии, па ни тоа не би требало да биде некаква причина за загриженост."

Bravo, aj ne tropaj ti "provereni" info isto taka. Toa mi go kaza prodavacot od Toyota Skopje koga bev da razgleduvam hibridni vozila pred nekolku meseci. Ako toj laze togas i jas tropam "provereni" informacii duri so cena, a na sajt na tojota ili reklama sto napisale za bateriite ic ne mi e gajle. Mn raboti se napisani, pa vo realnost ne se taka.
Relax.
Pozdrav
« Последно менување: 29 Септември 2017, 15:13:07 pm Inter1 »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #11 на: 29 Септември 2017, 22:03:35 pm »
Финтата е дека не можеш да знаеш колку ќе трае батеријата. Не можеш ни ти, ни во Тојота да предвидат колку полнење-празнење циклуси ќе истера, бидејќи нема цели полнење-празнење циклуси. Батеријата цело време се дополнува и цело време се празни.

Тоа што јас го знам како информација, добиена од Тојота е дека Тојота претпоставува дека батеријата ќе трае колку што е предвиден да биде животниот век на возилото. Можеби ќе се намали капацитетот на батеријата (да речеме на 80% од иницијалниот) после неколку години, но тоа и не е толку трагично бидејќи батеријата е асистент, не е примарен извор на „гориво“.

Даааааааааа-ааааааааааалеку од тоа дека за 5-6 години ќе треба да се смени.

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: CARclub Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #12 на: 02 Октомври 2017, 10:33:13 am »
Даааааааааа-ааааааааааалеку од тоа дека за 5-6 години ќе треба да се смени.
Ај отвори една тема каде ќе се сејвуваат вакви тврдења за да можеме да ги линкаме подоцна ;)

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: CARclub Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #13 на: 02 Октомври 2017, 11:08:50 am »
Super ako ne treba da se menuvaat, golema zasteda za kupuvacot ke e, makar sto jas zasega sepak nekoja rezerva imam

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #14 на: 02 Октомври 2017, 11:25:26 am »
Ова не е плагин така?

Значи компјутерот е слободен да ја менаџира батеријата правилно, ако е добро подесен се разбира. Поентата е што секоја батерија си има оптимален режим на работа. Има и некои лаптопи го нудат тоа и навистина батеријата може да трае сериозно многу долго време по 10 години и повеќе.

Идејата е да се чува батеријата во оптимална волтажа и да не се користат нејзините екстреми, барем кај Li-Ion батерија. Ако се работи за такви батерии во случајов. Бидејќи тебе рејнџот на колата не ти зависи од самата батерија како во електрични возила, па таа да мора да е полна го горе често, таа моторот ја полни само по потреба и во оној режим во кој е оптимално.

Јас мислам дека ако менаџментот на батеријата им е добар и таа своето време го поминува во низок режим на полност (а така е кај овие хибриди обично) ќе е многу трајна.

Ако се полни батеријата на 4.3 како на мобилниве (често 4.4) Таа има околу 200 полнења пред да го изгуби својот капацитет во просек. Истата батерија ако се полни до 3.9V ќе е 20 ПАТИ потрајна со 4000 полнења.


Се е до тоа како ја изменаџирале. Може да трае 3 години, а може и 15.