Друже, значи нека не те паничат.
Имаш мал милион YouTube Клипчиња со PD мотори кај што го покажуваат истото. Дали 1.6, дали 2.0.
Овие дијагностиката ти ја даваат од Југо, кога уберлауфот (така се вика тоа цревцето) го вадеа од карбуратор и го оставаа надвор кога ќе се заебеше моторот.
Иначе, до 1970-ите овие гасовите што ги гледаш се враќаа во карбуратор за догорување

ама после со смената на правилата за заштита на животна средина го забранија тоа.
Застава нормално си продолжи да ги следи старите правила

Long story short.
Не се замарај, ако ти е толку шубе, следи си го нивото на масло во моторот почесто (на 1000км да речеме) и бичи машко.
Јас мислам дека немаш никаков дефект кога вќее е пријавен како „проблем“ на илијадници други мотори.