Автор Тема: Совет и препорака за возило до 5000еур.  (Прочитано 69932 пати)

Отсутен N0naMe

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 173
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #60 на: 25 Септември 2017, 21:14:23 pm »
Другар го видел денес бравото. Вели дека било удрено од напред. Јбг убо и евтино нема ептен некој ако не е у зорт. Другар има купено од тука Форд. фокус 1.4 бензин, нов први газди се од Мида. Досега 80000км има поминато . Копчињата кај радиото се излижани и прозорите лупаат кога ќе ги затвориш ( стискаш копче да затвори, а тоа моторот уште си врти иако е затворен прозорот. Ете такви некои мани видов за 15 минути возење. Внатре ми е глупаво и ич не ми е модерно. Незнам дали за наш пазар се вакви и дали тоа е фабричко со прозорите но мене воопшто не ми се допадна.
Друже збориме за она истото што ми прати линк од него 150кс со фулл опрема ми олесни барем фала ти на информација ич да не одам сега се прибрав бев да гледам на 2 плаца се испоразочарав се си мислам ке си останам без кола јадниот ја. :-X :-X

Да тоа го гледале денес. Убаво ама внатре лошо сочувано и удрено било. Тоа ми е кажано. Инаку без пари беше колата за опремата која ја има. Го имам каталогот од неа и гледам дека во 2007 година доплата за бандажите од стандарт на 18ки била 2100 евра. И вака не ми е лоша колата мене. Ако не е многу мавната може и вреди. Другарчево за малку што не ја земал.
На сликите како да се гледа дека двои бојата на браникот напред така е друже со увезените коли тоа ти е све мачка во вреќа и јас незнам што ке правам за моториве на Бравите незнам ама ништо инаку ќути што не ја земал за подоцна да не се јаде и да мава глава  кога некој што се разбира одпосле ке му каже што е оправано каросериски.

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3928
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #61 на: 25 Септември 2017, 22:08:38 pm »
Другар го видел денес бравото. Вели дека било удрено од напред. Јбг убо и евтино нема ептен некој ако не е у зорт. Другар има купено од тука Форд. фокус 1.4 бензин, нов први газди се од Мида. Досега 80000км има поминато . Копчињата кај радиото се излижани и прозорите лупаат кога ќе ги затвориш ( стискаш копче да затвори, а тоа моторот уште си врти иако е затворен прозорот. Ете такви некои мани видов за 15 минути возење. Внатре ми е глупаво и ич не ми е модерно. Незнам дали за наш пазар се вакви и дали тоа е фабричко со прозорите но мене воопшто не ми се допадна.
И не е толку битно дали била удрена, битно е како е направена! Ако добро е средена  нема врска што е удрена (може куче удрил па браникот само го сменил) сепак е 10 години стара кола секако мора да е негде закачена
Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен N0naMe

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 173
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #62 на: 25 Септември 2017, 22:15:43 pm »
Другар го видел денес бравото. Вели дека било удрено од напред. Јбг убо и евтино нема ептен некој ако не е у зорт. Другар има купено од тука Форд. фокус 1.4 бензин, нов први газди се од Мида. Досега 80000км има поминато . Копчињата кај радиото се излижани и прозорите лупаат кога ќе ги затвориш ( стискаш копче да затвори, а тоа моторот уште си врти иако е затворен прозорот. Ете такви некои мани видов за 15 минути возење. Внатре ми е глупаво и ич не ми е модерно. Незнам дали за наш пазар се вакви и дали тоа е фабричко со прозорите но мене воопшто не ми се допадна.
И не е толку битно дали била удрена, битно е како е направена! Ако добро е средена  нема врска што е удрена (може куче удрил па браникот само го сменил) сепак е 10 години стара кола секако мора да е негде закачена
Затоа се зима добар мајстор човек во кој имаш доверба или е твој близок кога се оди да се купува половна кола за да не си праиме ние бајрам со паметот ова и е она и е.Некој и не сака да купи удрено возило па санирано барем јас не сакам ке се изедам жив од помисли што и се има случено на колата за да биде правена секако ке си се нервираш одпосле одкако ке ја купиш доколку не отвориш очи 5 банки ::) додека ја гледаш.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9225
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #63 на: 25 Септември 2017, 22:31:47 pm »
Да бидеме реални немаме сите најдоверлив пријател кој е најдобар мајстор под што се подразбира:
Топ Механичар
Топ Електричар
Топ Лимар

Уше КТ и МРИ да има за коливе

Така да за старо возило тоа е, ако го знаеш човекот што ја продава супер ако не јебига и нова кола може да се заебе, само имаш гаранција

Отсутен N0naMe

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 173
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #64 на: 25 Септември 2017, 22:47:16 pm »
Да бидеме реални немаме сите најдоверлив пријател кој е најдобар мајстор под што се подразбира:
Топ Механичар
Топ Електричар
Топ Лимар

Уше КТ и МРИ да има за коливе

Така да за старо возило тоа е, ако го знаеш човекот што ја продава супер ако не јебига и нова кола може да се заебе, само имаш гаранција
Oк е да одиш и сам и не мора да си некој професионалец и да имаш бог знае какви познавања за возила али барем да ги знаеш основните работи и кај треба да гледаш и што при купување на половњак познавања со кој слабо стојам јас дефинитивно. :-X ;D

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5197
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #65 на: 25 Септември 2017, 23:45:08 pm »
И што ако одиш со добар мајстор? Он знае ли внатре што се случува во моторот може после 2рата кривина ќе почне некоја дизна да моча гориво...

Отсутен volenos

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 360
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #66 на: 26 Септември 2017, 03:09:32 am »
Другар го видел денес бравото. Вели дека било удрено од напред. Јбг убо и евтино нема ептен некој ако не е у зорт. Другар има купено од тука Форд. фокус 1.4 бензин, нов први газди се од Мида. Досега 80000км има поминато . Копчињата кај радиото се излижани и прозорите лупаат кога ќе ги затвориш ( стискаш копче да затвори, а тоа моторот уште си врти иако е затворен прозорот. Ете такви некои мани видов за 15 минути возење. Внатре ми е глупаво и ич не ми е модерно. Незнам дали за наш пазар се вакви и дали тоа е фабричко со прозорите но мене воопшто не ми се допадна.
И не е толку битно дали била удрена, битно е како е направена! Ако добро е средена  нема врска што е удрена (може куче удрил па браникот само го сменил) сепак е 10 години стара кола секако мора да е негде закачена

Се согласувам потполно. Моето прво возило беше Сузуки Марути. Имаше удрено и преправано беше кај десниот праг но беше добро средено и изгледаше супер. Некогаш и кога е фарбано е предност

Отсутен volenos

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 360
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #67 на: 26 Септември 2017, 03:20:42 am »
Да бидеме реални немаме сите најдоверлив пријател кој е најдобар мајстор под што се подразбира:
Топ Механичар
Топ Електричар
Топ Лимар

Уше КТ и МРИ да има за коливе

Така да за старо возило тоа е, ако го знаеш човекот што ја продава супер ако не јебига и нова кола може да се заебе, само имаш гаранција
Oк е да одиш и сам и не мора да си некој професионалец и да имаш бог знае какви познавања за возила али барем да ги знаеш основните работи и кај треба да гледаш и што при купување на половњак познавања со кој слабо стојам јас дефинитивно. :-X ;D

Не мора да значи дека ако одиш со мајстор дека нема да ја утнеш работата. Другар најди си кола со малку километри и која ќе е сочувана внатре( тоа е еден знак, дека е пазена и со малку километри) Инаку вака што прашуваш незнам моторот како им е погоден. На ниту една не е вечен. И голф и браво, па и фокус да е . ако има 250000-300000 км никој не може да ти гарантира што рече еден член погоре. Дизна може да откаже и на втора кривина. Кај нас се 99% враќани километражи. Јас имам возило кое што ми е купено половно и не е увезено, но знам дека ми е вратена километражата. А за странските не мора да значи. Има и увезени па добри. Работата е да не се залетуваш како она првото Браво за 3999 евра дека најевтините на оглас се секогаш со проблем. Логично да се размисли. ТОлку време стои тоа Браво на огласот. Што мислиш дека ако било добро до сега немало некој да го земе. Тие ако се добри по 5000 евра одат како алва, а овој од максима 4000 евра толку време не може да го продаде. И пак ќе кажам фарбано браник, крилце или слично не игра никаква улога во состојбата на колата.

Некои луѓе гледаат стаклата да се исти бројките, и се согласувам дека ако се исти дека мали се шансите колата да имала судар. Но ако не се исти не значи дека колата имала судар. Братучедот што толку го пази џипот несакајки го испрал стаклото на топло и пукнало. Па го менуваше. Па тоа не игра улога дека колата чини или не чини. Но ако веќе сите се исти може да се каже дека ептен е пазена. и немала удари

Не се летај по евтино на оглас, туку само од пријатели или познаници. Јас барем до сега иако сум купувал од оглас сум имал среќа, па сум немал некои поголеми дефекти.

« Последно менување: 26 Септември 2017, 03:26:36 am volenos »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #68 на: 26 Септември 2017, 08:18:49 am »
Гледање бројки на стакла ми е некако безвезна работа... Не е никаков релевантен показател. Чисто сумњам дека има некој тука, на кој у некој даден момент не му разбиле стакло на кола, чисто за да видат што има внатре. И? Колата е ударана, крпена, сечена, лепена, монтирана? Не, туку била жртва на малоумник некој.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3928
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #69 на: 26 Септември 2017, 09:09:02 am »
Бившото клио тумбано направено тоталка сменети стакла
Прав е веле
Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4768
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #70 на: 26 Септември 2017, 09:29:01 am »
Благодарение на телефониве што сите ги имаме во џеб, доволно е една слика/видео да се направи и ете доказ дека не е тумбано, кога мењав шофершајбна си сликнав и готово.


Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5930
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #71 на: 26 Септември 2017, 09:30:22 am »
Сепак колку и да пазиш секогаш е мачка во вреќа,  пред неколку месеци запалија бмв 7ца 2008 на бугарски таблички презачувана беше колата на лик,  сум се возел, се супер плус сите стакла на број, од ко се изгасна еден куп кит беше на покривот,  плус парчиња лим хефтани на секој ќош и на покривот и прагот и стубот цел на совозачката страна.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9225
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #72 на: 26 Септември 2017, 10:27:33 am »
Благодарение на телефониве што сите ги имаме во џеб, доволно е една слика/видео да се направи и ете доказ дека не е тумбано, кога мењав шофершајбна си сликнав и готово.

немам намера да сликам за да му докажувам на некој да не треба и архива да направам

Отсутен N0naMe

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 173
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #73 на: 26 Септември 2017, 11:07:33 am »
И што ако одиш со добар мајстор? Он знае ли внатре што се случува во моторот може после 2рата кривина ќе почне некоја дизна да моча гориво...
Поплукај брате пу пу пу не дај боже немој вака ке ме разочараш на крај да си купам бицикла. ::)

Отсутен N0naMe

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 173
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #74 на: 26 Септември 2017, 11:10:03 am »
Другар го видел денес бравото. Вели дека било удрено од напред. Јбг убо и евтино нема ептен некој ако не е у зорт. Другар има купено од тука Форд. фокус 1.4 бензин, нов први газди се од Мида. Досега 80000км има поминато . Копчињата кај радиото се излижани и прозорите лупаат кога ќе ги затвориш ( стискаш копче да затвори, а тоа моторот уште си врти иако е затворен прозорот. Ете такви некои мани видов за 15 минути возење. Внатре ми е глупаво и ич не ми е модерно. Незнам дали за наш пазар се вакви и дали тоа е фабричко со прозорите но мене воопшто не ми се допадна.
И не е толку битно дали била удрена, битно е како е направена! Ако добро е средена  нема врска што е удрена (може куче удрил па браникот само го сменил) сепак е 10 години стара кола секако мора да е негде закачена

Се согласувам потполно. Моето прво возило беше Сузуки Марути. Имаше удрено и преправано беше кај десниот праг но беше добро средено и изгледаше супер. Некогаш и кога е фарбано е предност
Што знам незнам ја не би ептен ке ми боде во очи ако се приметува кога и да го видам и само ке си се нервирам. :(  подобро цела со гребаници не фарбана одколку цела фарбана и шминкана.