Мењачот на мојата има поминато 247.000 и уште си е путер, једино што сум приметил е некогаш на угорница знае држи брзина т.е. да смени брзина на повисоки обртаи иако има доволно снага и за пониска брзина. Пред некое време правевме муабет со др членови од форумов кои имаат e39 и e60, исто е и кај нив. Читав по странски форуми дека оваа појава е поради конфљукорот на мењачот пошо учи навики/начин на возење и се прилагодува на истите, како и да е не е ништо страшно и не ми смета толку пошто не се случува често, ваљда зависи од тоа како си ги извозел претходните 100км или некој си интервал пред да си се ресетира компјутерот на мењачот.
Ланчето кај сите BMW-ња мора да се мења на одреден интервал, како и на секоја кола, не е доживотен дел како што тврди BMW, тоа е целиот проблем. Кај 2 литрашите е почеста појава да се истегне/скине јбг.
Друг проблем кај 2 литрашите е што ланчето е позади мотор па на запад покомплицирана/поскапа е процедурата за промена, кај нас мислам дека исти курац е цената.
Звукот на моторот и вибрациите се осетно потракторски кај 2 литрашите ама затоа се осетно поекономични.