Автор Тема: Совет и мислење за Ford Focus 1.6TDCI со 90 и 110кс  (Прочитано 8179 пати)

Отсутен N0naMe

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 173
Совет и мислење за Ford Focus 1.6TDCI со 90 и 110кс
« на: 13 Септември 2017, 21:17:25 pm »
Здраво дечки заинтересиран сум за купам Ford Focus 1.6 TDCI 90 или 110кс од 2005 год па нагоре па ме интересира доколку некој може да ме советува или го има истиот да ми каже нешто подетално за моторот негови предности маани, како е покажан моторот,околу одржување, редовни сервиси и на што да внимавам кога ке одам да го гледам возилото поздрав.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29936
    • CARclub.mk
Одг: Совет и мислење за Ford Focus 1.6TDCI со 90 и 110кс
« Одговори #1 на: 14 Септември 2017, 07:22:51 am »
Здраво :)

Генерално, би те советувале да не размислуваш во насока на овој-или-оној мотор, туку да бараш возило кое е позачувано. И најдоверливиот мотор може да биде проблематичен заради неквалитетно одржување, и најлошиот мотор може да биде многу доверлив бидејќи бил пазен како што треба.

Не брзај, разгледај, консултирај се со доверлив мајстор за секое возило засебно, и ќе најдеш она што ти треба. Во суштина, 1.6 TDCi моторот е развиен заедно со PSA и се вградува во еден куп модели на Peugeot, Citroen и Ford, и би требало да биде долготраен и доверлив.

Со среќа!

Отсутен N0naMe

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 173
Одг: Совет и мислење за Ford Focus 1.6TDCI со 90 и 110кс
« Одговори #2 на: 14 Септември 2017, 19:14:00 pm »
Здраво :)

Генерално, би те советувале да не размислуваш во насока на овој-или-оној мотор, туку да бараш возило кое е позачувано. И најдоверливиот мотор може да биде проблематичен заради неквалитетно одржување, и најлошиот мотор може да биде многу доверлив бидејќи бил пазен како што треба.

Не брзај, разгледај, консултирај се со доверлив мајстор за секое возило засебно, и ќе најдеш она што ти треба. Во суштина, 1.6 TDCi моторот е развиен заедно со PSA и се вградува во еден куп модели на Peugeot, Citroen и Ford, и би требало да биде долготраен и доверлив.

Со среќа!
Фала друже   :)уште некој да пишеше барем нешто  :P

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5118
Одг: Совет и мислење за Ford Focus 1.6TDCI со 90 и 110кс
« Одговори #3 на: 14 Септември 2017, 19:27:05 pm »
Добар мотор, страда турбото од нередовна замена на масло и употреба на несоодветно масло има тамо едно филтерче на доводот за масло до турбо знае да се затне...

Отсутен alekohrid

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 90
Одг: Совет и мислење за Ford Focus 1.6TDCI со 90 и 110кс
« Одговори #4 на: 15 Септември 2017, 00:18:19 am »
најголема разлика е кај турбото. тој со 110 има варијабилна турбина која почесто страда од лошо оджување. и двата се жилави и штедливи мотори. моторот како мотор супер. ама исто така имаат мака и со дизните, осетливи се на лошо гориво. и секако со дпф филтерот кој страда од лошо масло. често знаат да пропуштаат масло околу дизните, ова не е проблем ама визуелно смета се масти моторот. сеа како напишав ке се откажеш од овај мотор. но, ако е добро одржаван нема некои посебни проблеми убаво пишаа погоре зависи колку е пазен. за одржување цените се да речам нормални освен филтерот за нафта кој е околу 2000 ден. прочитав некаде дека турбината старада почесто само затоа што има мала количина масло 3.5 литри и се прави талог на картерот кој ако дојде до турбината....

Отсутен N0naMe

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 173
Одг: Совет и мислење за Ford Focus 1.6TDCI со 90 и 110кс
« Одговори #5 на: 15 Септември 2017, 10:21:21 am »
Добар мотор, страда турбото од нередовна замена на масло и употреба на несоодветно масло има тамо едно филтерче на доводот за масло до турбо знае да се затне...
Има посебно масло кое се користи за Турбото или мислиш на маслото кое се менува кога ке му дојде редот за редовен сервис какво масло користат овие 2 мотора 90, 110 кс и како да спречам да се затне тоа филтерче за турбото се користат ли некој адитиви???

Отсутен Gabau

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 489
Одг: Совет и мислење за Ford Focus 1.6TDCI со 90 и 110кс
« Одговори #6 на: 15 Септември 2017, 11:53:34 am »
На запад сервисниот интервал бил на 30.000Км што е многу за уљето што се става во фордовите (Formula F 5-30) и тоа доведува до затнување на ситото и можни проблеми. Мада ако налеташ на добар примерок кога ќе направиш мал сервис пожелно ќе биде да го извадиш картерот и да го прочистш заедно со ситото и после ќе си раат. Уље се става по спецификации за Форд, можеш и Формула Ф мада за мала доплата подобро ти е Liqui moly special tec F 5-30.

Отсутен N0naMe

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 173
Одг: Совет и мислење за Ford Focus 1.6TDCI со 90 и 110кс
« Одговори #7 на: 15 Септември 2017, 12:25:54 pm »
На запад сервисниот интервал бил на 30.000Км што е многу за уљето што се става во фордовите (Formula F 5-30) и тоа доведува до затнување на ситото и можни проблеми. Мада ако налеташ на добар примерок кога ќе направиш мал сервис пожелно ќе биде да го извадиш картерот и да го прочистш заедно со ситото и после ќе си раат. Уље се става по спецификации за Форд, можеш и Формула Ф мада за мала доплата подобро ти е Liqui moly special tec F 5-30.
Дали е претпорачливо на секој редовен сервис да се прочистува и ситото и каде стои баш поточно колку би коштал еден сервис по купување на едно вакво возило мислам на филтри, уље, каиши, ролер, затегач, водна пумпа.Доколку начекам некој добро сочувам и одржуван Focus како да го продолжам животниот век на Турбината и Дизните затоа што ми е јасно дека тие највеќе би страдале дали да одам на солуција со Адитиви што ми предлагаш поздрав

Отсутен Gabau

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 489
Одг: Совет и мислење за Ford Focus 1.6TDCI со 90 и 110кс
« Одговори #8 на: 15 Септември 2017, 13:02:53 pm »
Немаш потреба на секој сервис да го чистиш доволно е само кога ќе го купиш и после мењај уље на мах. 10.000Км (или еднаш годишно). За делови прашај по продавничкиве или ако имаш некој во СРБ или БГ може да ти набави делови за голем сервис поевтино.

Отсутен alekohrid

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 90
Одг: Совет и мислење за Ford Focus 1.6TDCI со 90 и 110кс
« Одговори #9 на: 15 Септември 2017, 21:23:48 pm »
голем сервис сет ребрасти пк 2 затегачи водна пумпа од SKF е околу 8000. мал сервис 4 филтри и масло ти е околу 6000 (зависи какво масло филтри итн) сите ама сите кажуваат дека мал сервис се прави на макс 10000 (не мора да менуваш пример за клима филтер ама тој за нафта е скап а БИ требало да го менуваш), ако не сакаш да има си имаш покасно други проблеми со турбо дпф дизни. и нафта само од макпетрол или евентуално лукоил

Отсутен N0naMe

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 173
Одг: Совет и мислење за Ford Focus 1.6TDCI со 90 и 110кс
« Одговори #10 на: 15 Септември 2017, 22:33:14 pm »
голем сервис сет ребрасти пк 2 затегачи водна пумпа од SKF е околу 8000. мал сервис 4 филтри и масло ти е околу 6000 (зависи какво масло филтри итн) сите ама сите кажуваат дека мал сервис се прави на макс 10000 (не мора да менуваш пример за клима филтер ама тој за нафта е скап а БИ требало да го менуваш), ако не сакаш да има си имаш покасно други проблеми со турбо дпф дизни. и нафта само од макпетрол или евентуално лукоил
Me интересира какво моторно масло користи овој мотор??

Отсутен alekohrid

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 90
Одг: Совет и мислење за Ford Focus 1.6TDCI со 90 и 110кс
« Одговори #11 на: 15 Септември 2017, 22:42:00 pm »
голем сервис сет ребрасти пк 2 затегачи водна пумпа од SKF е околу 8000. мал сервис 4 филтри и масло ти е околу 6000 (зависи какво масло филтри итн) сите ама сите кажуваат дека мал сервис се прави на макс 10000 (не мора да менуваш пример за клима филтер ама тој за нафта е скап а БИ требало да го менуваш), ако не сакаш да има си имаш покасно други проблеми со турбо дпф дизни. и нафта само од макпетрол или евентуално лукоил
Me интересира какво моторно масло користи овој мотор??
acea C2

Отсутен N0naMe

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 173
Одг: Совет и мислење за Ford Focus 1.6TDCI со 90 и 110кс
« Одговори #12 на: 15 Септември 2017, 23:08:13 pm »
голем сервис сет ребрасти пк 2 затегачи водна пумпа од SKF е околу 8000. мал сервис 4 филтри и масло ти е околу 6000 (зависи какво масло филтри итн) сите ама сите кажуваат дека мал сервис се прави на макс 10000 (не мора да менуваш пример за клима филтер ама тој за нафта е скап а БИ требало да го менуваш), ако не сакаш да има си имаш покасно други проблеми со турбо дпф дизни. и нафта само од макпетрол или евентуално лукоил
Me интересира какво моторно масло користи овој мотор??
acea C2
Тоа му е според фабрички спецификации пошто се распрашував сите различно ми кажуваат.

Отсутен sashko.pp

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 12
Одг: Совет и мислење за Ford Focus 1.6TDCI со 90 и 110кс
« Одговори #13 на: 07 Октомври 2017, 12:48:19 pm »
Малку касно но нека стои како информација. Ако разгледаш на реклама5 или било која страница за купо продажба, доволно е да искуцаш турбо, турбина и во првите 5 огласи ќе ти излезе 1.6hdi, tdci. Значи најголем проблем има со турбото така да ако купуваш таква кола пази го турбото и не се замарај ама ич. Со оглед на тоа што истиот мотор се вградува во Пежо, Цитроен појди си во еуроимпекс и купи си масло од таму барем ќе знаеш дека ти е документирано на фактура и колку толку знаеш дека е оригинал. Имаат тие мотори некои ситници, (пр. на 1.4 на секои 100к паѓа ременица на радилица, околу 4.000 (не-оригинал) ама ете да речам ништо пострашно и никогаш нема да те остави на пат. Во глобала тој мотор го бие лош глас заради турбото, па ако начекаш добро сочувана кола со добар мотор а со лоша турбина, крај краева за 200евра имаш нова турбина во СК да не рекламирам каде, и гаранција на истата, па и не е нешто страшно. :)

Отсутен N0naMe

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 173
Одг: Совет и мислење за Ford Focus 1.6TDCI со 90 и 110кс
« Одговори #14 на: 09 Октомври 2017, 07:19:39 am »
Малку касно но нека стои како информација. Ако разгледаш на реклама5 или било која страница за купо продажба, доволно е да искуцаш турбо, турбина и во првите 5 огласи ќе ти излезе 1.6hdi, tdci. Значи најголем проблем има со турбото така да ако купуваш таква кола пази го турбото и не се замарај ама ич. Со оглед на тоа што истиот мотор се вградува во Пежо, Цитроен појди си во еуроимпекс и купи си масло од таму барем ќе знаеш дека ти е документирано на фактура и колку толку знаеш дека е оригинал. Имаат тие мотори некои ситници, (пр. на 1.4 на секои 100к паѓа ременица на радилица, околу 4.000 (не-оригинал) ама ете да речам ништо пострашно и никогаш нема да те остави на пат. Во глобала тој мотор го бие лош глас заради турбото, па ако начекаш добро сочувана кола со добар мотор а со лоша турбина, крај краева за 200евра имаш нова турбина во СК да не рекламирам каде, и гаранција на истата, па и не е нешто страшно. :)
И јас нешто слично слушнав за турбините генерално за моторот кој и да прашам сите го кажуваат истото лесен за одржување и нема утка со него.