Јас не сум никаков фактор. Никогаш не сум рекол дека сум. Јас само изнесувам мој, субјективен став, изграден врз основа на некакво лично искуство и врз база на научни истражувања кои сум ги прочитал, кои пак се базирани врз емпириски податоци.
Факт е дека сообраќајот е забрзан во изминативе неколку декади. Сосема нормално - колите стануваат помоќни, побрзи, побезбедни и покомфорни. And that's what we call
A Good Thing. Како што се забрзува сообраќајот, треба инфраструктурата да ги следи тие трендови, и да може соодветно да одговори на трендовите - дали проактивно, дали реактивно.
Камиони? Џони, камиони затоа се движат во најдесна, најспора лента, за да не сметаат на остатокот од сообраќајот. Си бил на запад, си видел како се движи сообраќај. Ај сеа да не се навраќаме на истите муабети - во Германија имаат многу делници од автопат каде нема ограничување - и имаат меѓу најбезбедните патишта на светот? Зошто? Инфраструктура и култура во сообраќај.
Временски услови? Па добро бе Џони, пред 2 пораки напишавме - и јас и Луки, и се согласивме дека само заради тоа што е дозволено да се вози (измислувам) 150, не значи дека сите ќе возат 150. Ќе возат можеби и
значително помалку бидејќи толку дозволуваат условите на патот. Исто како што (како што и погоре напишав) - има делови на
македонски автопат каде јас не се чувствувам безбеден да возам повеќе од 80, па дури и на ултра-сув коловоз.
Да напишам и со големи букви, само за да разберат конечно сите, и да го надминат моментот со „АААААААААААААААА 150 ЌЕ ВОЗИТЕ ЌЕ ЛЕТАТЕ ВОЛОВИ ЕДНИ WILL SOMEONE PLEASE THINK OF THE CHILDREN“
АКО Е ДОЗВОЛЕНО 150, НЕ ЗНАЧИ ДЕКА СИТЕ ЦЕЛО ВРЕМЕ ЌЕ ВОЗАТ 150!И вака и така луѓето ја надминуваат границата. Безбедно (Германија е одличен доказ, иако ние сме далеку). Финтата е да се намалат бројот на напишани казни, за да се помогне на обичниот човек. Ете тоа е.
Искрено, не знам дали некогаш си возел на Интерстејт/автопат во Америка. Или воопшто си возел во Америка. Ќе се разочараш во најмала рака.
Не сум, признавам. Но нејсе - ете за пример да ја земеме Германија. Не се само ограничувањата на брзината фактор за безбедност. Всушност, како што гледаме и самите, over and over again - кај нас во Македонија - не се никаков фактор за безбедноста.