Автор Тема: Alfa 156 2.4JTD 100kw  (Прочитано 48099 пати)

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: Alfa 156 2.4JTD 100kw
« Одговори #195 на: 05 Декември 2011, 17:29:20 pm »
Чим е специален механичар за алфа, значи мора да е опасен тип :))))))

Опасно е да си опасен во опасна ситуација  ;D ;D

Ви продава муда за бубрези, специален механичар :))

А по специален за Алфи од кизо нема :))))

А јас знам, што направил... со тоа вакумчето на турбото... има некоја фора, мислам ако сакаат да ви објаснат 2фаст4ју, или мрки... нека ви објаснат... дека повеке знаат...

PS : Alfata nema vakum na turboto ovie modeli nemat :)
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: Alfa 156 2.4JTD 100kw
« Одговори #196 на: 05 Декември 2011, 17:40:44 pm »
Inace Coure se si biva ;)))
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Alfa 156 2.4JTD 100kw
« Одговори #197 на: 05 Декември 2011, 17:53:34 pm »
Сузукито на Рики дури и без мењач е побрз од било која Алфа  ;D

На коцката твоја и со едно трклао ќе и се трка Свифтот, Јапанaц је то није заебанција! ;D

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Alfa 156 2.4JTD 100kw
« Одговори #198 на: 06 Декември 2011, 00:03:34 am »
Од ова турбо полесно за чепкање нема, само цревцето прекршиго на средина да не оди притисок во вентилот за растоварување и одма имаш многу поголем буст ;) инаку со ова турбо до 2000 обртаи е трома.


Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: Alfa 156 2.4JTD 100kw
« Одговори #199 на: 06 Декември 2011, 14:02:24 pm »
Од ова турбо полесно за чепкање нема, само цревцето прекршиго на средина да не оди притисок во вентилот за растоварување и одма имаш многу поголем буст ;) инаку со ова турбо до 2000 обртаи е трома.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

 Точно до 2000 обртаи е трома како да мислас оти неможе ни да тргне ама после 2.000 е луда ;)
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Alfa 156 2.4JTD 100kw
« Одговори #200 на: 06 Декември 2011, 19:33:46 pm »
Тоа се должи на немањето на варијабилна геометрија на лопатките на турбината, доколку ја има истата тој ефект на немање снага до 2000 вртежи ќе е многу помал  ;)

Отсутен ALFISTA__Alfa 156 2.4 jtd 10v

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 15
Одг: Alfa 156 2.4JTD 100kw
« Одговори #201 на: 22 Декември 2011, 19:21:40 pm »
Aj za gumive sovet posto denes gi mestev zimskite kako e najdobro da se cuvaat,bidejki imam sega dva kompleti zimski i letni ,dali da gi izdisam ili da gi ostam kako sto se i vo kakva polozba.......sovet?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Alfa 156 2.4JTD 100kw
« Одговори #202 на: 22 Декември 2011, 20:13:25 pm »
напумпани, една врз друга, и секои две недели најдолната стави ја најгоре

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Alfa 156 2.4JTD 100kw
« Одговори #203 на: 23 Декември 2011, 09:46:44 am »
Јас ги чувам напумпани, една до друга, не една над друга
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: Alfa 156 2.4JTD 100kw
« Одговори #204 на: 23 Декември 2011, 09:50:07 am »
Јас ги чувам напумпани, една до друга, не една над друга
и јас исто, ама ако нема место една врз друга ова ако ти се на бандаж

Ако ти е само гумата исправена се става

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Alfa 156 2.4JTD 100kw
« Одговори #205 на: 23 Декември 2011, 10:14:15 am »
Повеќе информации на темата „чување гуми“ тука.

Веќе е правен муабетов, па да не се повторуваме.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.