Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
156-ката е полесна и полесно ќе тргне.(точка) После тоа, се` е на страна на 530-ката. Алфата има среќа што има одличен дабл вишбоун преден овес, па добро ги пренесува своите коњчиња на асфалт, ама и BMW-то не е за жалење, со однос на тежини напред-назад од (скоро) 50-50, доста добро ќе тргне Ако ставиш двајца детерминирани шофери да ги исцедат овие два дизели што ги зборите - алфата губи. Факт!
Цитат: Carrier166 на 22 Ноември 2011, 13:52:41 pm156-ката е полесна и полесно ќе тргне.(точка) После тоа, се` е на страна на 530-ката. Алфата има среќа што има одличен дабл вишбоун преден овес, па добро ги пренесува своите коњчиња на асфалт, ама и BMW-то не е за жалење, со однос на тежини напред-назад од (скоро) 50-50, доста добро ќе тргне Ако ставиш двајца детерминирани шофери да ги исцедат овие два дизели што ги зборите - алфата губи. Факт!Респект, секој збор на место кажан... И тука нека заврши споредбата на овие два бренда.
Цитат: RikiRulz на 22 Ноември 2011, 14:11:52 pmЦитат: Carrier166 на 22 Ноември 2011, 13:52:41 pm156-ката е полесна и полесно ќе тргне.(точка) После тоа, се` е на страна на 530-ката. Алфата има среќа што има одличен дабл вишбоун преден овес, па добро ги пренесува своите коњчиња на асфалт, ама и BMW-то не е за жалење, со однос на тежини напред-назад од (скоро) 50-50, доста добро ќе тргне Ако ставиш двајца детерминирани шофери да ги исцедат овие два дизели што ги зборите - алфата губи. Факт!Респект, секој збор на место кажан... И тука нека заврши споредбата на овие два бренда.Не бе Pики Само за овие два модели зборев, не се дава Алфа така лесно на било кое BMW па да изгенерализираме за цели брендови
Цитат: Carrier166 на 22 Ноември 2011, 14:23:58 pmЦитат: RikiRulz на 22 Ноември 2011, 14:11:52 pmЦитат: Carrier166 на 22 Ноември 2011, 13:52:41 pm156-ката е полесна и полесно ќе тргне.(точка) После тоа, се` е на страна на 530-ката. Алфата има среќа што има одличен дабл вишбоун преден овес, па добро ги пренесува своите коњчиња на асфалт, ама и BMW-то не е за жалење, со однос на тежини напред-назад од (скоро) 50-50, доста добро ќе тргне Ако ставиш двајца детерминирани шофери да ги исцедат овие два дизели што ги зборите - алфата губи. Факт!Респект, секој збор на место кажан... И тука нека заврши споредбата на овие два бренда.Не бе Pики Само за овие два модели зборев, не се дава Алфа така лесно на било кое BMW па да изгенерализираме за цели брендови се сложувам со клинк но коа би се споредувале со иста коњажа и кубикажа ке биде тесно
BMW 320 д 136кс 280Нм,според фабричките податоци е 9,9сек до 100км/х,и макс брзина 207км/х,што е за 0.4сек поспоро од 156-та со истата коњажа,и за 1км/х поспоро на макс.брзина,а тежината е тука некаде,БМВ-то е 1375кг...
Цитат: MecheTo на 22 Ноември 2011, 19:28:26 pmBMW 320 д 136кс 280Нм,според фабричките податоци е 9,9сек до 100км/х,и макс брзина 207км/х,што е за 0.4сек поспоро од 156-та со истата коњажа,и за 1км/х поспоро на макс.брзина,а тежината е тука некаде,БМВ-то е 1375кг...Ама 156 со 136 кс треба да е 2.4 така ?
Да Рики и е 5 цилиндри а БМВ-то е 2.0 со 4 цилиндри
Аааа к.. мој моит, имам комшија и кој сака верува кој сака не... имаше 159 дизел мислам со 150-170 кс дизел, и 320д со 150 кс, и дечково е профи шофер, и ми вика... Бмв-то повеке идело, и тоа осетно поголема разлика а иста коњажа или алфата имаше повеке не памтам...
Му ја исчртавме темата на дечкото,ке молам класниот нека префрли,и по една опомена на сите да ни стегни