1.6 моторот е од минатата генерација Астра, и е сосема добар мотор. Но, тука има едно многу битно но - и Крузот, и новата Астра (на чија што платформа е правен Крузот, со измена во задната суспензија) се прилично тешки возила, а со тежината си доаѓаат пропратните ефекти - незадоволителни перформанси и зголемена потрошувачка.
Кога на ова ќе се додаде фактот дека Крузот има односи на брзините што се завртени кон економичност, сосема е разбирлива летаргичноста на автомобилот. И уште една работа која ми е недозволива, е што автомобил кој се продава во 2011-та година, и се смета за еден од најквалитетните во класата, има мануелен менувач со 5 брзини.
Cruze 2.0 Дизел, со 163 коњски сили (одличен мотор, кој дури добро се носи и со Инсигниа) во Аутомакедонија почнува од 17.765 евра, за модел со основна опрема. Е сега, според
нивниот ценовник, има попуст од 1310 евра на сите модели со 1.8 и 2.0 мотори. Тоа значи дека почнува од 16.400 евра. Сосема добра цена, а таа цена може сигурно да се спушти надоле со добро ценкање.