Автор Тема: Практичност кај возилата - хеч vs останати  (Прочитано 17240 пати)

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3241
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #30 на: 13 Јуни 2017, 23:00:47 pm »
Мое мислење е дека city car ги покрива моите потреби за 90% од случаите за експлоатација на возило.

Со Цитроен Ц2 се моткам по цел ден низ Скопје, на кратки излети и одмори до Грција идам со Фиестата. За 3 члено семејство е оптимално. Сигурно дека може и подобро, но реално тоа подобро ќе ме чини огромно колиште кое ќе мора некој да го вози низ Скопје.

Во оваа ситуација, јас има убер ситен city car Цитроен Ц2, сопругата доколку има потреба низ Скопје ја вози Фиестата.

4 пати имав потреба за поголемо возило на подолги дестинации, и сите 4 пати си изнајмив рент а кар од Авис (Пасат, Октавија). Цената е отприлика 50-60 евра од ден зависи од бројот на денови кои што го имаш закупено возилото.

Значи да не го тупам, поентата ми е ако 90% од потребите ти се да се моткаш низ град со кола, за мене по практично е да имам две City Car возила, и кога ќе имам потреба од поголемо возило да си изнајмам поголемо.
« Последно менување: 13 Јуни 2017, 23:24:24 pm zlatkoa »

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3845
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #31 на: 13 Јуни 2017, 23:12:44 pm »
Јас децата мои ги изнавозев во хеч со три врати. Малиот од нецела година. Имав количка за бебе најголема, со 13" тркала. Со оглед дека имав можност по неколку години да возам лимузина, B-MPV возило, караван и неколку хеча, мислам дека ако треба да се одбере едно возило секако е хеч најпрактичен избор. Сето друго е правење изговр зошто да купиш нешто што не е така практично.

BTW, поздрав од Халкидики.

  Шведска комбинација -Лето 2017. Шибаме на Халкидики.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Монтирање Thule на кров - 15 мин. Намалување внес на песок во кола 60% мин.

Едит: Се извинувам за исцепканиов пост, се обидов прво со тапаток на андроид. Ептен тапа.

« Последно менување: 13 Јуни 2017, 23:26:11 pm bramovsk »

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10282
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #32 на: 13 Јуни 2017, 23:23:53 pm »
@zlatkoa 50-60 денари на ден ??? Или еу...,? За 1000-че (еу) ќе најдеш караван 95-6та кој после и 500 да го продадеш пак ти испаѓа поефтино :)
Јас по слабо се маткам низ град т.е. кога има услови ( не врне ) почесто пешадија/точак... секако зависи од дестинацината, потребата, а и работата која ја бркаш...
Ако работиш некоја канцелариска работа на пример 2 пати дневно ќе го возиш аутото до работа и назад и не би требало да ти менува многу дали е хеџ или караван... Сега секој си има различни потреби, различни примципи, различни погледи...

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4986
  • The Spartan General
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #33 на: 13 Јуни 2017, 23:24:08 pm »
Меѓудругото од воспитна перспектива, подобро е на деца да им се даде некаков облик на неудобност и компромис, за да не мислат дека се што лета се јаде.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3241
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #34 на: 13 Јуни 2017, 23:27:27 pm »
@zlatkoa 50-60 денари на ден ??? Или еу...,? За 1000-че (еу) ќе најдеш караван 95-6та кој после и 500 да го продадеш пак ти испаѓа поефтино :)
Јас по слабо се маткам низ град т.е. кога има услови ( не врне ) почесто пешадија/точак... секако зависи од дестинацината, потребата, а и работата која ја бркаш...
Ако работиш некоја канцелариска работа на пример 2 пати дневно ќе го возиш аутото до работа и назад и не би требало да ти менува многу дали е хеџ или караван... Сега секој си има различни потреби, различни примципи, различни погледи...

Во евра се цените ги поправив.

Ако годишно одам еднаш во перод од 10 дена на дестинација која ќе ми треба голема кола, ќе платам 500-600 евра и ќе возам нов пасат, или октавија. После 10 дена ја враќам назад и не му ја мислам.

10 години да го правам истово, секоја година, ќе потрошам 5000-6000 евра и цело време ќе возам нов Пасат или Октавија, и не се замарам околу гаража, паркинг, регистрација, сервис, одржување, гуми, перење.

Ако денес купам, макар и половен Пасат ќе фукнам 15000 евра, ќе го мислам за горе наведените моменти, и за 10 години ќе го продадам за 3000 евра. Загуба 12000 евра.

Мене да рентам кола кога ќе ми треба ми е посиплатливо, отколку да ја имам во гаража за недај боже ќе затреба.

За останатото време ќе возам микро градски возила и ич не ми чуе.

Тоа е мое размислување и не мора да се согласи секој со тоа.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10282
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #35 на: 13 Јуни 2017, 23:29:35 pm »
Па може ќе го продадеш по скапо караванот, ќе го извадиш одморот :) Се зеза, ти држи вода муабетот.

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1624
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #36 на: 13 Јуни 2017, 23:36:14 pm »
@zlatkoa 50-60 денари на ден ??? Или еу...,? За 1000-че (еу) ќе најдеш караван 95-6та кој после и 500 да го продадеш пак ти испаѓа поефтино :)
Јас по слабо се маткам низ град т.е. кога има услови ( не врне ) почесто пешадија/точак... секако зависи од дестинацината, потребата, а и работата која ја бркаш...
Ако работиш некоја канцелариска работа на пример 2 пати дневно ќе го возиш аутото до работа и назад и не би требало да ти менува многу дали е хеџ или караван... Сега секој си има различни потреби, различни примципи, различни погледи...

Во евра се цените ги поправив.

Ако годишно одам еднаш во перод од 10 дена на дестинација која ќе ми треба голема кола, ќе платам 500-600 евра и ќе возам нов пасат, или октавија. После 10 дена ја враќам назад и не му ја мислам.

10 години да го правам истово, секоја година, ќе потрошам 5000-6000 евра и цело време ќе возам нов Пасат или Октавија, и не се замарам околу гаража, паркинг, регистрација, сервис, одржување, гуми, перење.

Ако денес купам, макар и половен Пасат ќе фукнам 15000 евра, ќе го мислам за горе наведените моменти, и за 10 години ќе го продадам за 3000 евра. Загуба 12000 евра.

Мене да рентам кола кога ќе ми треба ми е посиплатливо, отколку да ја имам во гаража за недај боже ќе затреба.

За останатото време ќе возам микро градски возила и ич не ми чуе.

Тоа е мое размислување и не мора да се согласи секој со тоа.

Не ми е јасно како ти е логикава издржана, но сите имаме своја, нели. Барем коа се работи за кола.

Сеа, да речеме дека фиеста, поло, корса, сеедно, кошта ново околу 10 илјади еу. Даваш уште 6000 на кредит или лизинг и цело време возиш октавија. Не само 100 дена ( под услов да ја експлоатираш 10 години што е реално).

А ако даваш 600 еу за рентакар за одмор, иди со авион ко човек. Ма да знам дека е кеиф да се вози пасат, макар и 10 дена.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4986
  • The Spartan General
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #37 на: 13 Јуни 2017, 23:38:03 pm »
Мислам дека не напиша за рент-а-кар за одмор, туку за потреба, која претпоставувам е службена.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1624
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #38 на: 13 Јуни 2017, 23:39:21 pm »
Ако е службена потреба, ондак е друг муабет. Друг плаќа у тој случај. Ја коа идам било каде за службени потреби, сите цени ми се небитни. Глеам да завршам работа.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #39 на: 13 Јуни 2017, 23:42:11 pm »
Ummm..bas gitara vo kufer I bas pojacalo za pocetok? :)
So spustena zadna klupa imam stavano kontrabas, dijagonalno postaven.

Vo hatch...tesko ova.


VW Caddy Life таманка

Eе у томе је штос... Да се пренесеш ко човек и во овој случај, а да не возиш Кеди, Партнер, Берлинго, Пикаса ко секој втор тезгар.  ;D
Кога сум со триото, кај мене во гепек иде куфер од бас, бас појачало, сет чинели, сет палици добош, сајзер и 2-3 торбици со кабли....со спуштена задна клупа секако и скоцкано ала тетрис.

Иначе во темава апсолутен шампион е Шкода Суперб хеч...



Штета што има задни врати. ;D


 
« Последно менување: 13 Јуни 2017, 23:49:14 pm Stratro »

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4986
  • The Spartan General
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #40 на: 13 Јуни 2017, 23:45:29 pm »
Eе у томе је штос... Да се пренесеш ко човек и во овој случај, а да не возиш Кеди, Партнер, Берлинго, Пикаса ко секој втор тезгар.  ;D

Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #41 на: 13 Јуни 2017, 23:47:21 pm »
Луки..ова Стонси кога ќе ме викнат или Пинк Флојд ако се соберат пак.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3241
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #42 на: 13 Јуни 2017, 23:47:49 pm »
@zlatkoa 50-60 денари на ден ??? Или еу...,? За 1000-че (еу) ќе најдеш караван 95-6та кој после и 500 да го продадеш пак ти испаѓа поефтино :)
Јас по слабо се маткам низ град т.е. кога има услови ( не врне ) почесто пешадија/точак... секако зависи од дестинацината, потребата, а и работата која ја бркаш...
Ако работиш некоја канцелариска работа на пример 2 пати дневно ќе го возиш аутото до работа и назад и не би требало да ти менува многу дали е хеџ или караван... Сега секој си има различни потреби, различни примципи, различни погледи...

Во евра се цените ги поправив.

Ако годишно одам еднаш во перод од 10 дена на дестинација која ќе ми треба голема кола, ќе платам 500-600 евра и ќе возам нов пасат, или октавија. После 10 дена ја враќам назад и не му ја мислам.

10 години да го правам истово, секоја година, ќе потрошам 5000-6000 евра и цело време ќе возам нов Пасат или Октавија, и не се замарам околу гаража, паркинг, регистрација, сервис, одржување, гуми, перење.

Ако денес купам, макар и половен Пасат ќе фукнам 15000 евра, ќе го мислам за горе наведените моменти, и за 10 години ќе го продадам за 3000 евра. Загуба 12000 евра.

Мене да рентам кола кога ќе ми треба ми е посиплатливо, отколку да ја имам во гаража за недај боже ќе затреба.

За останатото време ќе возам микро градски возила и ич не ми чуе.

Тоа е мое размислување и не мора да се согласи секој со тоа.

Не ми е јасно како ти е логикава издржана, но сите имаме своја, нели. Барем коа се работи за кола.

Сеа, да речеме дека фиеста, поло, корса, сеедно, кошта ново околу 10 илјади еу. Даваш уште 6000 на кредит или лизинг и цело време возиш октавија. Не само 100 дена ( под услов да ја експлоатираш 10 години што е реално).

А ако даваш 600 еу за рентакар за одмор, иди со авион ко човек. Ма да знам дека е кеиф да се вози пасат, макар и 10 дена.

На одмор до Грција идам со Фиестата, ако е подалеку нормално идам со авион.

Да речеме идам кај пријатели или на road trip низ Европа. Зашто да идам со авион? Зашто да идам со Фиеста? Рентам, шетам ја враќам.

Од 365 денови во годината 30 денови идам на некаков "одмор" во или надвор од Македонија. Да речеме 10-тина дена ќе отидеш некаде со авион, другите 20 дена ги поминувам или со Фиеста или со рент-а-кар.

Трошокот ми е фиксен, предвидлив. 500 евра за 10 дена.

Ако земам "големо" возило на лизинг, трошокот ми е повеќе од 500 евра годишно. После 10 години возилот не вреди ни 30% од цената која сум ја платил. Плус камати за кредитот, лизингот. Возилото ќе мора да го моткам секој ден низ Скопје, и да го "хранам" како член од семејство.

Мене ми е сосема логично да го правам тоа што го правам, секогаш кога ми треба голема кола рентам, возам нова кола, а за реалните 90% од потребите имам две градски возила кои не сум ги купил нови и за кои не сум платил лизинг или кредит.

Немам мерак да возам Пасат го возам затоа што ми треба гепекот, можеби и комоцијата за подолги патувања.

За истите пари за изнајмување Пасат во Македонија, во Германија имам рентано Е класа, Голф ГТИ. Кога веќе рентам кола, бирам тоа што ми прави ќеиф во моментот и тоа што ми ги задоволува потребите.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3241
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #43 на: 13 Јуни 2017, 23:50:25 pm »
Мислам дека не напиша за рент-а-кар за одмор, туку за потреба, која претпоставувам е службена.

Службените потреби се башка. Не ги ставам тие во оваа математика. Зборам за рентање кое го плаќам од џеб и кое ми е влезено во семеен буџет.

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1624
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #44 на: 13 Јуни 2017, 23:54:23 pm »
@zlatkoa 50-60 денари на ден ??? Или еу...,? За 1000-че (еу) ќе најдеш караван 95-6та кој после и 500 да го продадеш пак ти испаѓа поефтино :)
Јас по слабо се маткам низ град т.е. кога има услови ( не врне ) почесто пешадија/точак... секако зависи од дестинацината, потребата, а и работата која ја бркаш...
Ако работиш некоја канцелариска работа на пример 2 пати дневно ќе го возиш аутото до работа и назад и не би требало да ти менува многу дали е хеџ или караван... Сега секој си има различни потреби, различни примципи, различни погледи...

Во евра се цените ги поправив.

Ако годишно одам еднаш во перод од 10 дена на дестинација која ќе ми треба голема кола, ќе платам 500-600 евра и ќе возам нов пасат, или октавија. После 10 дена ја враќам назад и не му ја мислам.

10 години да го правам истово, секоја година, ќе потрошам 5000-6000 евра и цело време ќе возам нов Пасат или Октавија, и не се замарам околу гаража, паркинг, регистрација, сервис, одржување, гуми, перење.

Ако денес купам, макар и половен Пасат ќе фукнам 15000 евра, ќе го мислам за горе наведените моменти, и за 10 години ќе го продадам за 3000 евра. Загуба 12000 евра.

Мене да рентам кола кога ќе ми треба ми е посиплатливо, отколку да ја имам во гаража за недај боже ќе затреба.

За останатото време ќе возам микро градски возила и ич не ми чуе.

Тоа е мое размислување и не мора да се согласи секој со тоа.

Не ми е јасно како ти е логикава издржана, но сите имаме своја, нели. Барем коа се работи за кола.

Сеа, да речеме дека фиеста, поло, корса, сеедно, кошта ново околу 10 илјади еу. Даваш уште 6000 на кредит или лизинг и цело време возиш октавија. Не само 100 дена ( под услов да ја експлоатираш 10 години што е реално).

А ако даваш 600 еу за рентакар за одмор, иди со авион ко човек. Ма да знам дека е кеиф да се вози пасат, макар и 10 дена.

На одмор до Грција идам со Фиестата, ако е подалеку нормално идам со авион.

Да речеме идам кај пријатели или на road trip низ Европа. Зашто да идам со авион? Зашто да идам со Фиеста? Рентам, шетам ја враќам.

Од 365 денови во годината 30 денови идам на некаков "одмор" во или надвор од Македонија. Да речеме 10-тина дена ќе отидеш некаде со авион, другите 20 дена ги поминувам или со Фиеста или со рент-а-кар.

Трошокот ми е фиксен, предвидлив. 500 евра за 10 дена.

Ако земам "големо" возило на лизинг, трошокот ми е повеќе од 500 евра годишно. После 10 години возилот не вреди ни 30% од цената која сум ја платил. Плус камати за кредитот, лизингот. Возилото ќе мора да го моткам секој ден низ Скопје, и да го "хранам" како член од семејство.

Мене ми е сосема логично да го правам тоа што го правам, секогаш кога ми треба голема кола рентам, возам нова кола, а за реалните 90% од потребите имам две градски возила кои не сум ги купил нови и за кои не сум платил лизинг или кредит.

Немам мерак да возам Пасат го возам затоа што ми треба гепекот, можеби и комоцијата за подолги патувања.

За истите пари за изнајмување Пасат во Македонија, во Германија имам рентано Е класа, Голф ГТИ. Кога веќе рентам кола, бирам тоа што ми прави ќеиф во моментот и тоа што ми ги задоволува потребите.

Ако е инцидентно и ти треба за роад трип, донекаде држи вода. А и те разбирам за врткањето у Скопје. И ја кружам у 3-4км секој ден и многу е подобро коа имаш градско возило и не се замараш со брод низ скопскиве улици.
Јас, лично, би ги дал тие 6000 у старт и би се мачел со октавијата пре него да ја рентам. А дека после 10 години ќе ги имаш тие 6000 евра потрошено на амортизација, точно е.

Ќе ја купиш октавијата 15800 рецимо, ако е 1.4 тси :), и ќе ја шитнеш 6000 после 10 години.

Шо знам.