Автор Тема: Рекла Казала IV: Fury Road  (Прочитано 1798640 пати)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9947
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5130 на: 18 Ноември 2018, 20:19:07 pm »
Е Мики ја разбра поентата. Па после точка со голема бува ... :)
@Deno ќе побарам баш деновиве ќе видам што ќе биде.

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5131 на: 18 Ноември 2018, 20:22:07 pm »
Како се викаш?
- Насер.
Ами кој те настра 🤣🤣😂😂

Отсутен Dule_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2916
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5132 на: 18 Ноември 2018, 20:36:33 pm »

возилото е буквално запнато до даска (малолитражни се нели), бидејки се вози 120 одприлика

Безразлика дали е малолитражен или големолитражен мотор, ниеден мотор не е запнат до даска ако се вози 120. Обично се од 2000-3500 обртаи.

Цитат: onak
колата работи на просечни 800 обртаи, доста често и помалку заради клима уредот, толку споро што ептен недоволно да ја врти водата од ладилникот во мотор.

Болдираното е неточно од проста причина што при палење на клима уредот обртаите се зголемуваат, не се намалуваат.Безразлика на колку обртаи е моторот, разладниот систем е димензиониран за доволно да може да ја врти водата.

Цитат: onak

автоматски, инстант прегрејува целиот мотор (за 10 до 15 секунди максимум)


Со самото тоа што колата работи на лер обртаи нема оптоварување, и плус има струење на воздух бидејќи се движи возилото со 120кмх, па така нема шанси колата да прегрее.

Цитат: onak
алтернаторот исто така врти многу споро, недоволно да произведе струја за перката, климата, перката од централната вентилација (таканаречено парното) светлата и се останато, на перките делумно им се намалуваат обртаите и почнуват да влечат повеќе струја за да си ја одржи својата брзина, автоматски КАБЛИТЕ ПОЧНУВААТ ПОВЕЌЕ ДА ГРЕАТ

Колку е тоа многу споро? Алтернаторот врти со најмалку 800 обрати (лер гас) и произведува струја доволно за да ги задоволи овие потрошувачи бидејќи така е димензиониран.. Доколку се упалат многу потрошувачи наеднаш, моторот ќе зголеми обртаи со цел да ги задоволи овие потрошувачи а во никој случај нема да намали.

П.С За првиот дел од мислењето се согласувам дека со вградување најрачлични елементи со сомнително потекло може да доведе до пожар на возилото.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5133 на: 18 Ноември 2018, 21:10:34 pm »
е овај тоде не го зна да сибит.
Инаку ако се намали напонот, перката ќе влечи помалку струја, тие се обичен електромотор, немаат повратна спрега за обртаи па да компензира, така да тоа не е причината, а и треба перката да работи 24/7 без проблем, барем така треба да е дизанирана, тука може алтернаторот да грее односно примарната намотка на роторот да ја зголеми напонот и струјата како би ја компензирал разликата во ниски обртаи, мада и тоа МОРА да го издржи и тоа на 800 обртаи. Друга работа не смееш лер да возиш, по ниеден пропис, а за додатните уреди треба да се консултираш со лице кое завршило соодветна обука, а не само ај ќе редиме појачала да лупа басот, нека пишти алтернаторот и остала инсталација.
Анласер, а не алансер или алнасер ;)

заборавив да напишам запалените коли беа сите над 10 години стари... ама и тоа и небитно толку, колку што поентата ми беше дека ретко се пали кола од плин, баш од плинскиот уред... ни 1% не се од тоа... и кога е од плинскиот уред, повторно е од жиците и каблите, а не баш гасот... ;)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5134 на: 18 Ноември 2018, 21:17:11 pm »

возилото е буквално запнато до даска (малолитражни се нели), бидејки се вози 120 одприлика

Безразлика дали е малолитражен или големолитражен мотор, ниеден мотор не е запнат до даска ако се вози 120. Обично се од 2000-3500 обртаи.

Цитат: onak
колата работи на просечни 800 обртаи, доста често и помалку заради клима уредот, толку споро што ептен недоволно да ја врти водата од ладилникот во мотор.

Болдираното е неточно од проста причина што при палење на клима уредот обртаите се зголемуваат, не се намалуваат.Безразлика на колку обртаи е моторот, разладниот систем е димензиониран за доволно да може да ја врти водата.

Цитат: onak

автоматски, инстант прегрејува целиот мотор (за 10 до 15 секунди максимум)


Со самото тоа што колата работи на лер обртаи нема оптоварување, и плус има струење на воздух бидејќи се движи возилото со 120кмх, па така нема шанси колата да прегрее.

Цитат: onak
алтернаторот исто така врти многу споро, недоволно да произведе струја за перката, климата, перката од централната вентилација (таканаречено парното) светлата и се останато, на перките делумно им се намалуваат обртаите и почнуват да влечат повеќе струја за да си ја одржи својата брзина, автоматски КАБЛИТЕ ПОЧНУВААТ ПОВЕЌЕ ДА ГРЕАТ

Колку е тоа многу споро? Алтернаторот врти со најмалку 800 обрати (лер гас) и произведува струја доволно за да ги задоволи овие потрошувачи бидејќи така е димензиониран.. Доколку се упалат многу потрошувачи наеднаш, моторот ќе зголеми обртаи со цел да ги задоволи овие потрошувачи а во никој случај нема да намали.

П.С За првиот дел од мислењето се согласувам дека со вградување најрачлични елементи со сомнително потекло може да доведе до пожар на возилото.


само за првото си 50-50 во право, другите сите до едно ти се промашени логики, како и кај повеќето луѓе... ;) знаев дека џабе ке пишувам повторно, наместо да се дискутира, прво цитат анласер било а не алансер, па реплицирање само со лична теорија и тоа е тоа... наместо да поставиш прашањ од каде и како сум дошол до овие информации, па да развиеме конструктивен муабет...

пред 3 месеци реков пак ке дадам шанса за 3.. еве сега велам дека пак се гледаме за 3 месеци.. кога ке научите да дискутирате а не да се интатите, ке се развие муабетов на форумов во позитивен правец, се до тогаш, само тралала е се...

п.с. по твојов заклучок, на таа удолница, е малер место, црна магија или што год да е, што на секои 15-20  дена просечно се спалува некоја кола... ;) така е... ај позз, се гледаме за тромесечје... ;)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Dule_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2916
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5135 на: 18 Ноември 2018, 21:20:33 pm »

возилото е буквално запнато до даска (малолитражни се нели), бидејки се вози 120 одприлика

Безразлика дали е малолитражен или големолитражен мотор, ниеден мотор не е запнат до даска ако се вози 120. Обично се од 2000-3500 обртаи.

Цитат: onak
колата работи на просечни 800 обртаи, доста често и помалку заради клима уредот, толку споро што ептен недоволно да ја врти водата од ладилникот во мотор.

Болдираното е неточно од проста причина што при палење на клима уредот обртаите се зголемуваат, не се намалуваат.Безразлика на колку обртаи е моторот, разладниот систем е димензиониран за доволно да може да ја врти водата.

Цитат: onak

автоматски, инстант прегрејува целиот мотор (за 10 до 15 секунди максимум)


Со самото тоа што колата работи на лер обртаи нема оптоварување, и плус има струење на воздух бидејќи се движи возилото со 120кмх, па така нема шанси колата да прегрее.

Цитат: onak
алтернаторот исто така врти многу споро, недоволно да произведе струја за перката, климата, перката од централната вентилација (таканаречено парното) светлата и се останато, на перките делумно им се намалуваат обртаите и почнуват да влечат повеќе струја за да си ја одржи својата брзина, автоматски КАБЛИТЕ ПОЧНУВААТ ПОВЕЌЕ ДА ГРЕАТ

Колку е тоа многу споро? Алтернаторот врти со најмалку 800 обрати (лер гас) и произведува струја доволно за да ги задоволи овие потрошувачи бидејќи така е димензиониран.. Доколку се упалат многу потрошувачи наеднаш, моторот ќе зголеми обртаи со цел да ги задоволи овие потрошувачи а во никој случај нема да намали.

П.С За првиот дел од мислењето се согласувам дека со вградување најрачлични елементи со сомнително потекло може да доведе до пожар на возилото.


само за првото си 50-50 во право, другите сите до едно ти се промашени логики, како и кај повеќето луѓе... ;) знаев дека џабе ке пишувам повторно, наместо да се дискутира, прво цитат анласер било а не алансер, па реплицирање само со лична теорија и тоа е тоа... наместо да поставиш прашањ од каде и како сум дошол до овие информации, па да развиеме конструктивен муабет...

пред 3 месеци реков пак ке дадам шанса за 3.. еве сега велам дека пак се гледаме за 3 месеци.. кога ке научите да дискутирате а не да се интатите, ке се развие муабетов на форумов во позитивен правец, се до тогаш, само тралала е се...

п.с. по твојов заклучок, на таа удолница, е малер место, црна магија или што год да е, што на секои 15-20  дена просечно се спалува некоја кола... ;) така е... ај позз, се гледаме за тромесечје... ;)

Е ако де објасни за што не сум во право, баш за тоа е форумов.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5136 на: 18 Ноември 2018, 21:23:59 pm »
Би ти објаснил ако ме прашаше, а не од сам старт негираше... Ај за 3 месеци можда... Позз
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6383
  • Бенве сие бенве
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5137 на: 18 Ноември 2018, 21:24:36 pm »
Конан, кој става кола у лер бе?

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43407
  • Il Moderatore
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5138 на: 18 Ноември 2018, 21:26:17 pm »
А што се дешава ако стаи у лер на 120 на удолница?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Dule_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2916
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5139 на: 18 Ноември 2018, 21:26:59 pm »
Би ти објаснил ако ме прашаше, а не од сам старт негираше... Ај за 3 месеци можда... Позз

Не функционира така форум, ако сите чекаа да бидат прашани немаше да има ни упола мислења од сега.

Ако сакаш да објасниш супер, ако не да сме живи и здрави. :)

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1052
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5140 на: 18 Ноември 2018, 21:27:39 pm »
Онак, не е до црна магија сигурно. И побогу зошто возење кола во лер??? Кој е тој идиот. Па јас немам во живот кола во лер возено на удолница. Чисто инфо еден ан Буково од Ресен накај Охрид пред некој 10 години едвај жива глава спаси, му се блокираа кочниците на  предни тркала, колата закочување во место и го извртила.. Јас лично имав и два мотори, и со нив никогаш не ми паднало на памет да возам во лер,малку заебана ствар е. Моторното кочење во лер е 0.
Инаку да јас цело време летно време погледот ми е залепен за температурата на моторот, летово на патиштава видов некој 7-10 изгорени возила, меѓу другото и голф 6 стар 5 години во албанија, на угорницата пред граница, кога се качуваш пред ќафасан.  Исто дел од возилава им тече и уље кое исто така може да предизвика пожар. Неисправна инсталација за гориво исто така предизвикува проблем.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7306
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5141 на: 18 Ноември 2018, 21:37:19 pm »
Инаку да јас цело време летно време погледот ми е залепен за температурата на моторот


Да не гледаш нонстоп во сказалката за температура, да ти ја дадам мојата кола да ја возиш... нема инструмент за покажување температура на мотор/вода/уље. ;D  Инжинерите што ја правеле изгледа се сигурни дека не може да прегрее. :D

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3580
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5142 на: 18 Ноември 2018, 21:41:14 pm »
А што се дешава ако стаи у лер на 120 на удолница?

Ништо.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43407
  • Il Moderatore
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5143 на: 18 Ноември 2018, 21:47:01 pm »
А што се дешава ако стаи у лер на 120 на удолница?

Ништо.

За другар прашував...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9947
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #5144 на: 18 Ноември 2018, 23:19:17 pm »
Има луѓе си тераат лер... ама не верувам дека е тоа причината. Нити плинот сам по себе. И да истече плинот, нема да се запали од ништо. Или перо ја зезнал инсталацијата или некој друг си преврзувал жици по тамина или е стра инсталација и шмелца некаде нешто или од опаљач.
Инску сепак е анласер не е алансер.
А перо ако не ја наместил инсталацијата за плин како шт треба, наместо мерална цефка ставил гумена оти така требало, на угорницата кога ќе се загрее моторот може да попушти цревцето. Ако е атестиран тогаш не би требало да има било какви утки и е побезбедно од нафта/бензин.