Автор Тема: Рекла Казала IV: Fury Road  (Прочитано 2381921 пати)

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4768
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #4200 на: 18 Септември 2018, 15:14:21 pm »
Не ќе да беше џандар ликот на моторчето....без разлика кој и да е, греота...ова стокава насилна одма на нива да копа, доживотно.


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44368
  • Il Moderatore
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #4201 на: 18 Септември 2018, 15:15:14 pm »
Не ќе да беше џандар ликот на моторчето....без разлика кој и да е, греота...ова стокава насилна одма на нива да копа, доживотно.

Мислам дека беше од Градски Паркинг или од ПОЦ, понекад заслужуваат... 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Dodo

  • Бемвекријачко Пе*ерче
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2810
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #4202 на: 18 Септември 2018, 15:19:42 pm »
Не е полицаец, затоа и нема оружје со себе. Лепи казни. Не, сигурно не го заслужил ова, ако не па му го земаат моторчето. Класично насилство врз некој што спроведува правила. Како што беше посочено погоре, се тоа треба да се прати на нива доживотоно да копа.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #4203 на: 18 Септември 2018, 15:21:27 pm »
Не ќе да беше џандар ликот на моторчето....без разлика кој и да е, греота...ова стокава насилна одма на нива да копа, доживотно.

Се знаело ред порано. https://en.wikipedia.org/wiki/Gulag


Не е полицаец, затоа и нема оружје со себе. Лепи казни. Не, сигурно не го заслужил ова, ако не па му го земаат моторчето. Класично насилство врз некој што спроведува правила. Како што беше посочено погоре, се тоа треба да се прати на нива доживотоно да копа.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5934
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #4204 на: 18 Септември 2018, 15:22:57 pm »
L таблица има моторчето ништо чудно и да му го крадат, секојдневие е низ лондон кражба на мотори на сред возење од вакви бараби.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1880
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #4205 на: 18 Септември 2018, 15:23:39 pm »
Ако се овие од тие што им дојдоа за мулти културно општество не ги жалам, доста ни продаваа нас лекции колку е убаво тоа еве нека искусат сега они.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #4206 на: 18 Септември 2018, 15:27:48 pm »
А кај нас вакви живеат? Мислам дај луѓе малце разум. Јас може веројатно 100 клипови да најдам со слична прикаска и тоа е доказ дека мулти културно не функционира? Кога постојат илјадници клипови и докази дека тоа уствари функционира. Ама кој како сака :)

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5934
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #4207 на: 18 Септември 2018, 15:30:51 pm »
После веспите за ова ги користат
https://youtu.be/_2-xzMIGJwY
Среќа батецов се погоди поспремен се одбрани.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #4208 на: 18 Септември 2018, 15:34:52 pm »

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7514
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #4209 на: 18 Септември 2018, 15:39:28 pm »
Не ќе да беше џандар ликот на моторчето....без разлика кој и да е, греота...ова стокава насилна одма на нива да копа, доживотно.

Шо греота, нели рефигуес велкоме ?

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #4210 на: 18 Септември 2018, 15:58:01 pm »
Метан се замозапалува? Ајде просветли ме малку хемија, што е CH4, специфична густина, агрегатна состојба, самозапалливост итн :)

добро бе пријателе.. што е со тебе и толкувањето на речениците? од каде извади сега термин “самозапалување“? каде јас тоа го спомнав? и дали сериозно мислеше да ме наведеш на загадување со метанот? нај чистиот гас, кој има нај малку загадување при согорување?

а по прашањето за опасно... треба ли да ја појаснувам разликата од корисна експанзија на 3 бари кај ЛПГ (8 до 20 бари на полнење) наспроти ЦНГ кој е на работен притисок од 200 бари (околу 300 на полнење), и дека тоа го возиш во кола, на 2 метри од твојот грб, односно 30 сантими од грбот на твоите деца што седат позади? да дискутираме ли за опасноста од запалливоста на метанот која е поголема од класинчниот пропан-бутан микс т.е. плин? знаеш ли за каква експанзија на ширење збориме доколку се појави процеп на било кој дел од системот на метан, цевка нека е на холендер?

а за немањето искуство со тие уреди кај нас? затоа што во гетеборг видов единствено добар и квалитетен метански уред како се монтира... со дебелозидни челични цевки, што ни нај големиот “јунак“ неможе со раце да ги свитка. тоа кај нас никогаш и никој не монтирал до сега, наспроти бакарни што тураат, па нека се и нај дебелозидните.. единствено плимонт има какво такво некакво искуство со метан, се друго е доста опасно. ЈСП автобусите што ги направија на метан, станаа уште по не еколошки.. мерењата така покажаа, дека загадуваат повеќе со метан одошто само на дизел да си работат, затоа што дизелските агрегати неможе да работат само на метан. притисокот во цилиндар и температурата нема да го запали метанот во цилиндар. треба искра или друг извор на пламен-согорување... ;) но кај јсп беше друг проблемот т.е. истиот од погоре... немање стручен кадар да го тоа намонтира како што треба и наштелова...

1. Не ми објаснувај работи кои ни самиот не ги знаеш, а особено гледај да не се објаснуваш со луѓе за кои не знаеш што и какво познавање (образование, стручност, интелект) имаат од областа за која дискутираш (ќе ти се смеат).
2. Ваков глуп одговор не сум видел со години, особено во делот каде што споредуваш и дали сериозно мислеше да ме наведеш на загадување со метанот? нај чистиот гас, кој има нај малку загадување при согорување? гас во својата природна агрегатна состојба (CH4) и состојба за време те. после согорување (CH4 + O2 = CO2 + H2O).
Или во превод едно ОБИЧНО стебло ако го оставиш да гние на земја, нема да ја загади околината, но ако го запалиш и те како ќе ослободи се и сешто во атмосферата.
3. Во делот на загадување на метанот во својата природна агрегатна состојба CH4, и те како се смета за СТАКЛЕНИЧКИ гас. До таа мера што на светско ниво е кренат аларм од ова загадување кое се ПРОИЗВЕДУВА директно (човек), индиректно (животни, производство на говедско месо) и природен пат (природни извори на метан кој се ослободува директно во атмосферата).
4. Спомнуваш ризик од истекување, каде повторно лупеташ и кажуваш работи кои се АПСОУТНО не точни, односно во реалноста се сосема спротивни. Метанот е ПОЛЕСЕН од воздухот кој не опкружува и како таков ВЕДНАШ оди нагоре (бега) од местото на "злосторот", додека LPG како СОЕДИНЕНИЕ кое е потешко (самиот број на атоми во соединението ти го покажува тоа) не оди нагоре туку паѓа на подот и се задржува. Па заради тоа својство на овие два гаса, LPG се одорира со исклучително тежок и препознатлив мирис, додека метанот НЕ. Дополнително лупеташ да дискутираме ли за опасноста од запалливоста на метанот која е поголема од класинчниот пропан-бутан микс т.е. плин? метанот е поотпорен од самозапалување од LPG како и од многу други соединенија и има многу висок октански број (околу 120). https://www.engineeringtoolbox.com/fuels-ignition-temperatures-d_171.html
5. Во врска со ситемот од 200-300 бари наспроти ЦНГ кој е на работен притисок од 200 бари (околу 300 на полнење), и дека тоа го возиш во кола, на 2 метри од твојот грб, повторно мешаш баби и жаби. Притисок во боца (до 200 бари), и работен притисок на системот (2-9 бари), не е исто. https://campaign.stssensors.com/blog/compressed-natural-gas-cng-pressure-measurement

Не се љути, немам намера да те омаловажувам или било што, ама дајте ве молам малку од малку посериозно (иако темата е рекла казала). Не мора сите да бидеме сезналици и да шириме дезинформации.

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1880
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #4211 на: 18 Септември 2018, 16:05:26 pm »
А кај нас вакви живеат? Мислам дај луѓе малце разум. Јас може веројатно 100 клипови да најдам со слична прикаска и тоа е доказ дека мулти културно не функционира? Кога постојат илјадници клипови и докази дека тоа уствари функционира. Ама кој како сака :)

Не секој народ може да се измеша со друг, незнам дали живееш во Македонија или не јас живеам и тоа живеам во место со мешан народ и моето лично искуство е дека не функционира, живееме како два посебни света кои не се сакаат. Не го оспорувам фактот дека има места каде што функционира, ама општо правило е дека ако работи за тебе може нема да работи за мене така да не можеме да тврдиме дека секаде ќе функционира. Дополнително од тоа што го следам што се случува во одредени европски држави, зборам од следење на вистинската состојба не на медиумските известувања, интеграцијата не оди баш, него баш спротивно почнуваат да се формираат поделби.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #4212 на: 18 Септември 2018, 16:12:35 pm »
И овие да не се муслимани избеглици?


Сигурно и овие се мешавина од арап и црнец побегнати од терористичка Сирија само да прават проблеми во Англија:

http://news.met.police.uk/news/two-jailed-for-moped-enabled-robbery-252379

Не викам дека арапите во нивните гета не се проблематични, исто како што во англиските гета проблематични се самите енглези или срби/бугари/пољаци. Што помалце пари, тоа повеќе проблеми.
Секој настан каде некој арап/црнец е замешан, причина е нивното населување, иако често тој арап е трета генерација во Англија, не ни знае нешто за неговата земја на потекло.
Ако енглези тепаат енглез, тогаш е само пијана работа, или се работи за некои криминогени типови, јебига секаде ги има.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #4213 на: 18 Септември 2018, 16:12:44 pm »
1. Не ми објаснувај работи кои ни самиот не ги знаеш, а особено гледај да не се објаснуваш со луѓе за кои не знаеш што и какво познавање (образование, стручност, интелект) имаат од областа за која дискутираш (ќе ти се смеат).
2. Ваков глуп одговор не сум видел со години, особено во делот каде што споредуваш и дали сериозно мислеше да ме наведеш на загадување со метанот? нај чистиот гас, кој има нај малку загадување при согорување? гас во својата природна агрегатна состојба (CH4) и состојба за време те. после согорување (CH4 + O2 = CO2 + H2O).
Или во превод едно ОБИЧНО стебло ако го оставиш да гние на земја, нема да ја загади околината, но ако го запалиш и те како ќе ослободи се и сешто во атмосферата.
3. Во делот на загадување на метанот во својата природна агрегатна состојба CH4, и те како се смета за СТАКЛЕНИЧКИ гас. До таа мера што на светско ниво е кренат аларм од ова загадување кое се ПРОИЗВЕДУВА директно (човек), индиректно (животни, производство на говедско месо) и природен пат (природни извори на метан кој се ослободува директно во атмосферата).
4. Спомнуваш ризик од истекување, каде повторно лупеташ и кажуваш работи кои се АПСОУТНО не точни, односно во реалноста се сосема спротивни. Метанот е ПОЛЕСЕН од воздухот кој не опкружува и како таков ВЕДНАШ оди нагоре (бега) од местото на "злосторот", додека LPG како СОЕДИНЕНИЕ кое е потешко (самиот број на атоми во соединението ти го покажува тоа) не оди нагоре туку паѓа на подот и се задржува. Па заради тоа својство на овие два гаса, LPG се одорира со исклучително тежок и препознатлив мирис, додека метанот НЕ. Дополнително лупеташ да дискутираме ли за опасноста од запалливоста на метанот која е поголема од класинчниот пропан-бутан микс т.е. плин? метанот е поотпорен од самозапалување од LPG како и од многу други соединенија и има многу висок октански број (околу 120). https://www.engineeringtoolbox.com/fuels-ignition-temperatures-d_171.html
5. Во врска со ситемот од 200-300 бари наспроти ЦНГ кој е на работен притисок од 200 бари (околу 300 на полнење), и дека тоа го возиш во кола, на 2 метри од твојот грб, повторно мешаш баби и жаби. Притисок во боца (до 200 бари), и работен притисок на системот (2-9 бари), не е исто. https://campaign.stssensors.com/blog/compressed-natural-gas-cng-pressure-measurement

Не се љути, немам намера да те омаловажувам или било што, ама дајте ве молам малку од малку посериозно (иако темата е рекла казала). Не мора сите да бидеме сезналици и да шириме дезинформации.

Ај пријател, пошто си ичигледно "стручен" провери на кои притисоци се "складира" било кој од овие гасови, па после ќе продолжиме да дискутираме... И исто како и претходните ева твои цитати, така и сега ми додаваш зборови што не ги реков... НИКАДЕ не спомнав работен притисок, туку ти го додаде тоа... Исто така дискутиравме за нај чистиот гас при согорување за возила, а не за цел свет какви гасови постојат и кој е нај чист... За возила.. За коли... Заклучок, читаш и селектираш она што сакаш, а не ина што го пишува... И тука више умира секоја дискусија... ;) поготово што на крај сведуваш со црта за дезинформација било... Ок, така нека ти биде...

Инаку да.. Еве во право си... И за одговорот на ова прашање пак си во право и за коментарот одпосле што ќе го пишеш, пак си во право... За се си во право и сите на форумов сте во право... Стварно незнам што си го губам времето пишувајки, кога се знаете и сите сте во право...

Ај позз
« Последно менување: 18 Септември 2018, 16:20:09 pm onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #4214 на: 18 Септември 2018, 16:40:38 pm »
Толку прецизино ти БОЛДИРАВ што и како си лупетал, делтано ти објаснив, додаов и некој линк за во случај ако сакаш (ако разбираш англиски) да прочиташ, ОФОРМИШ ЗНАЕЊЕ за некоја тема, ама очигледно се е џабе кај овој народ. Затоа ќе си останеме тоа што сме, затоа што неќеме да мрднеме 1 метро подалеку од споственото убедување базирано на ништо те. "рекла казала".
А до толку си ти збудален што успеваш да си негираш нешто што го имаш вчера напишано и што се уште стои на форумов а гласи вака:

"а по прашањето за опасно... треба ли да ја појаснувам разликата од корисна експанзија на 3 бари кај ЛПГ (8 до 20 бари на полнење) наспроти ЦНГ кој е на работен притисок од 200 бари (околу 300 на полнење), и дека тоа го возиш во кола, на 2 метри од твојот грб, односно 30 сантими од грбот на твоите деца што седат позади? да дискутираме ли за опасноста од запалливоста на метанот која е поголема од класинчниот пропан-бутан микс т.е. плин? знаеш ли за каква експанзија на ширење збориме доколку се појави процеп на било кој дел од системот на метан, цевка нека е на холендер?"

Фала многу, пријатно.