глеј да е каросеријата таман, да не е прифарбана ( ако е профи офарбана ок, ама не сум видел таква досега во мк), инаку зависи од колата, можда диктон(види го примерот од владиц3310 во темата за антифриз), лагерите по слух ако ги оцениш во какво стање се, кај мене ладњакот беше буквално скапан долниот дел ( горе беше стакло, ама џабе), дизните кај комон реил се гледаат на компјутер, евентуално компресија да измериш, турбините најверојатно на сите над 150.000-200.000 се замастени, очекувај смееринзи гумици и пластики да откажат(кај што врват флуиди), но не е правило*. Луфт мастерот најверојатно е затнат уште одама ( ако не кај и да е ќе треба да го репарираш/затниш). Тоа од мое искуство, најголем проблем е да нема корозија.
Баџото мој зеде w210 е290 помина 200.000+км за 5 год ( такси), 2 амортизери смени и предихтување на бош. Редовен сервис секако. Е на крај нешто мењачот го сјеба и ја шитна сосе дефект. Дефектот беше 700еу, аутоматик. Ама ја запењаше.
Ако не е кородирана и ако е моторот горе-доле солиден, да не дува, да се сизните ок ( за дизел, па и за бенз) не би требало да имаш главоболки, секако не е од салон.
Редовен сервис подразбира и ситнице менување на толку и толку време или километри, на пример црева некој си, семеринзи од мотор и слично, но тоа кај нас не се практикува. Имаше интересен податок за опеловите мотори 1.7 cdti мислам, за некоја цефка кај уњето, се менувала на 60-100к км, но кај нас чекаат да зариба моторот. Порано била метална и немала гајле од топло/ ладно.
ќе го побара и видеото во случај да налеташ на таков примерок. Инаку одличен мотор.