Автор Тема: Рекла Казала IV: Fury Road  (Прочитано 1928020 пати)

Присутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10273
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11910 на: 13 Декември 2021, 07:49:40 am »
Кажи, што те мачи ?
Испод нема  ;D
« Последно менување: 13 Декември 2021, 09:52:19 am Bicikle »

Присутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10273
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11911 на: 13 Декември 2021, 09:52:49 am »
Зинџири/ланци од кај набавувате, некоја препорака ?
Фала.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11912 на: 13 Декември 2021, 10:16:07 am »
uuf kako sto trgna zimava ke treba lanci da vrzuvam, ke propatuvam malce poveke... nekoj so iskustvo koja golemina na lanec za 205x55x16 ...?
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен nikomil1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 696
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11913 на: 13 Декември 2021, 10:17:49 am »
uuf kako sto trgna zimava ke treba lanci da vrzuvam, ke propatuvam malce poveke... nekoj so iskustvo koja golemina na lanec za 205x55x16 ...?

pa ako nemash i ako prashuvash za da kupish si pishuva na lancite za koi dimenzii odgovaraat

Присутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10273
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11914 на: 13 Декември 2021, 10:19:50 am »
ама препорака, кои се подобри во однос на цената, од каде?

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20106
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11915 на: 13 Декември 2021, 14:07:50 pm »
Кажи, што те мачи ?
Испод нема  ;D

Ми треба да знам отприлика што додатно може да биде за менување освен редовните работи како кочници, сензори, подвозје итн. Се мислам дали вреди да се земе кола со многу километри ако е редовно сервисирана.

Присутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10273
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11916 на: 13 Декември 2021, 14:49:00 pm »
глеј да е каросеријата таман, да не е прифарбана ( ако е профи офарбана ок, ама не сум видел таква досега во мк), инаку зависи од колата, можда диктон(види го примерот од владиц3310 во темата за антифриз), лагерите по слух ако ги оцениш во какво стање се, кај мене ладњакот беше буквално скапан долниот дел ( горе беше стакло, ама џабе), дизните кај комон реил се гледаат на компјутер, евентуално компресија да измериш, турбините најверојатно на сите над 150.000-200.000 се замастени, очекувај смееринзи гумици и пластики да откажат(кај што врват флуиди), но не е правило*. Луфт мастерот најверојатно е затнат уште одама ( ако не кај и да е ќе треба да го репарираш/затниш). Тоа од мое искуство, најголем проблем е да нема корозија.

Баџото мој зеде w210 е290 помина 200.000+км за 5 год ( такси), 2 амортизери смени и предихтување на бош. Редовен сервис секако. Е на крај нешто мењачот го сјеба и ја шитна сосе дефект. Дефектот беше 700еу, аутоматик. Ама ја запењаше.
Ако не е кородирана и ако е моторот горе-доле солиден, да не дува, да се сизните ок ( за дизел, па и за бенз) не би требало да имаш главоболки, секако не е од салон.
Редовен сервис подразбира и ситнице менување на толку и толку време или километри, на пример црева некој си, семеринзи од мотор и слично, но тоа кај нас не се практикува. Имаше интересен податок за опеловите мотори 1.7 cdti  мислам, за некоја цефка кај уњето, се менувала на 60-100к км, но кај нас чекаат да зариба моторот. Порано била метална и немала гајле од топло/ ладно.
ќе го побара и видеото во случај да налеташ на таков примерок. Инаку одличен мотор.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17389
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11917 на: 13 Декември 2021, 14:54:53 pm »
Генерално надевај се на најдобро ама очекувај го најлошото. Од мотори за брисачи, клапни за вентилација, хладњаче за парно, брави, кваки, електрика на седишта... Ситници ќе те зезаат иако можда мотор/менувач/подвозје се сервисирани.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11718
  • Архитект
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11918 на: 13 Декември 2021, 14:56:05 pm »
Кажи, што те мачи ?
Испод нема  ;D

Ми треба да знам отприлика што додатно може да биде за менување освен редовните работи како кочници, сензори, подвозје итн. Се мислам дали вреди да се земе кола со многу километри ако е редовно сервисирана.

Зависи како и каде е возена. Во поблиска фамилија имавме возило купено со 360 000км и се извози уште 80- 100 000км.
Пежо дизел.
Се скрши забецот од радилицата кој ја врти пумпата за притисок. Сакавме да смениме цел мотор, најдовме слупана англиска со 130 000км и го отворија моторот да го видат каков е внатре. Цилиндри, клипови итн... Тој беше во полоша состојба од овај со 400 000км.

Оваа со 400к беше редовно одржувана во овластен и цело време на долги релации возена.
Мислам дека фабричките амортизери ги имаше.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20106
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11919 на: 13 Декември 2021, 15:11:13 pm »
Околу мотор и подвозје моментално колава нема да има проблем, за други ствари ме интересира и не знам дали вреди ризикот.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13717
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11920 на: 13 Декември 2021, 15:12:59 pm »
8.25 литра ми собираше мене. Сервисот си го направив во Euroimpex со оригинал Total масло INEO MC3 за оптрилика таа цена плус гратис работна рака оти менував и филтри и не знам што кај нив. Ми испадна 6000 нешто место 12000 што ми бараа другиве сервиси.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54919
  • Махер
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11921 на: 13 Декември 2021, 15:15:11 pm »
Ако е ЕС класа никако, ако е Хонда Акорд слободно. Грубо.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13717
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11922 на: 13 Декември 2021, 15:17:09 pm »
Зависи од мотор до мотор. Ако е овие познативе мотори што цепаат по 1 000 000км без проблем, тогаш не му ја мисли.

Редовен сервис на се живо што е потрошен материјал и то е то.

Јас би сменал и некои цревца  - некој вакуум на турбина и такви ствари оти тие се распаѓаат заради топло/ладно.

Отсутен Marakana

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 886
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11923 на: 13 Декември 2021, 15:25:52 pm »
Kaj mene mislam deka sobira 8l po kniska, ednas staviv tolku i na sipkata pokazuvase poveke od max. Zatoa sega edna godina kupuvam 7l edna 8l. i gledam da  ne e pod pola na sipka. Stavam 7 a ako ima potreba  doturam od lanskiot ostatok
Коме је суђено да буде јебан, том гаће саме падају

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: Рекла Казала IV: Fury Road
« Одговори #11924 на: 13 Декември 2021, 17:38:05 pm »
Јас Мерцедесот го зедов со 430К,го продадов со 464К...Немав некои НЕнормални интервенции.Две рамена,лагер,црево од интеркулер.Возен до трт.
Пред да го продадам рикна перката...Јас не би размислувал за кола со таа километража.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D