Автор Тема: Bmw E39 528i  (Прочитано 95583 пати)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #405 на: 04 Јули 2019, 21:46:40 pm »
si go vrti nakaj tdi ...

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7076
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #406 на: 05 Јули 2019, 01:02:11 am »
Дали беше во Скопје во Вторникот?

Како да видов исто вакво БМВ со КИ таблици, али многу брмчеше, иде 30, а мислиш дека иде 190.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #407 на: 05 Јули 2019, 01:54:17 am »
Тоа што брчи е плаво 6008 таблица 3.5 v8 али преправани се издувите нешто лонци ваѓано ова она.. Беше Кичевско али сега го зема член од форумов скопјанец... :D

На моето уште стојат сите лонци сите катализатори.. И уште е пример за тивка кола :)

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #408 на: 18 Јули 2019, 17:55:07 pm »
Дечки пред некој ден скинав гума задна десна, Goodyear 2018ta 245/40/18..

Бев прашував за гуми, ми понудија иста таква по цена од 9000 денари..

Е сега се мислам дали да ставам една таква или па да си земам 2 нови sava intesa uhp 2.. Двете за 10.000 денари... Или евентуално матадор за 8000 денари..

Што би било најпаметно ?  goodyear-от се више извозени околу 25.000км..

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6747
  • Бенве сие бенве
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #409 на: 18 Јули 2019, 17:58:48 pm »
Сава 4 245/45/18 ухп 2 хл кај клинчарот беа 18000пролетва, за една 9000не би дал


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #410 на: 18 Јули 2019, 18:50:48 pm »
Кој е клинчарот?

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3804
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #411 на: 18 Јули 2019, 20:12:33 pm »
https://zk.mk/klinchar

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #412 на: 22 Јули 2019, 20:34:10 pm »
Да направам апдејт и тука, денеска монтирани 2 нови гуми напред sava intesa uhp 2 235/40/18 2019та, комплет 10.400 денари..
Назад возам Michelin Pilot Sport 4 235/40/18 2018та..
Климата проверена целосно, очистен системот, сменето уље во компресорот, дотурен фреон.. 1700 денари..

Периодов размислував да го продавам за да земам E60 или Audi a6.. Али колава нема никаква мана па несакам здрава нога да ставам на трн.. Башка не ми се исплаќа, пред 1 месец е регистрирано, гумите се нови, клима наполнета, сервис (уље и сите филтри) направен пред 1000км...




Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #413 на: 22 Јули 2019, 20:56:11 pm »
Пошто му бараш?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #414 на: 22 Јули 2019, 21:01:37 pm »
Цена инбокс.. :D

Отсутен dreamson

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 638
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #415 на: 22 Јули 2019, 23:48:46 pm »
Бузуки кај кого е проверуваше климата?

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #416 на: 23 Јули 2019, 10:38:48 am »
Во вулко, кај славче :)

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #417 на: 28 Јули 2019, 21:05:49 pm »
Периодов се малтретирам со мал дефект али ми иди на живци...
Се запалија сијаличките за абс, дсц и за рачната мислам.. Светеше 24/7.. Поврзав на компјутер ми кажа Rear right speed sensor open circuit.. Фатив го сменив сензорот (запечен, овај сум го извадил стариот..)..

Проблемот пак го јавува.. Ја палам колата не свети никоја сијаличка.. После некое време вожња рандом ќе си се запалат сијаличките.. На отворено кога ќе угасам и запалам се гасат и понатака нема проблем додека не дојди да возам низ град...
Пак го ставам на компјутер ми вика rear right speed sensor open circuit..
Што да му барам следно, не ми се метка по мајстори да дремам.. А и колку се стручни ќе треба без кола 4 дена да останам без кола...

Исто така и на прозорецот (носачот/лизгачот) кај шината пластичното се има потрошено и стружи железо на железо.. Кај би можел да најдам такви ? Половни барав али никој не дели посебно само тие.. По ebay/aliexpress неможам да најдам..





Отсутен GTI

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 5
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #418 на: 30 Јули 2019, 16:21:16 pm »
Периодов се малтретирам со мал дефект али ми иди на живци...
Се запалија сијаличките за абс, дсц и за рачната мислам.. Светеше 24/7.. Поврзав на компјутер ми кажа Rear right speed sensor open circuit.. Фатив го сменив сензорот (запечен, овај сум го извадил стариот..)..

Проблемот пак го јавува.. Ја палам колата не свети никоја сијаличка.. После некое време вожња рандом ќе си се запалат сијаличките.. На отворено кога ќе угасам и запалам се гасат и понатака нема проблем додека не дојди да возам низ град...
Пак го ставам на компјутер ми вика rear right speed sensor open circuit..
Што да му барам следно, не ми се метка по мајстори да дремам.. А и колку се стручни ќе треба без кола 4 дена да останам без кола...

Епа вака, со менување на сензори нема да ти се реши проблемот бидејќи не е до сензорите. Проблемот е во ABS модулот што е во колата, Bosch 5.7 ABS Module, што изгледа е некој чест проблем кај тие модули. Кога е дизајниран модулот во Bosch одлучиле да користат некои чудни техники за спојување жици, ваљда поради тоа што не е класична печатена плочка туку е некој хибрид, не се лемени, туку изгледа се некако ултразвучно спојувани и се тенки колку влакно од коса, буквално. Со тек на време губат контакт и се јавува истиот проблем како кај тебе, некогаш има некогаш нема грешка. Иначе модулот е исто одговорен за ESP(или DSC кај BMW) затоа и таа ламба ти светнува.

Ова ти го кажувам бидејќи го имав истиот проблем со Ауди А4 што го користи ама баш истиот модул за ABS. Кај мене мораше модулот да биде заменет со ист таков половен, и да има ист код на него, дури ни буква и бројка различно. Од кога го ставив требаше само да се кодира преку VAG Com и се работеше како што треба. Некоја слична постапка би била и за BMW се надевам.

Јас бев малце поупорен пред да си набавам половен модул, сакав да се пробам сам да го средам модулот така што пробував да ги залемам жиците и после многу нервози можам да ти кажам дека не се исплаќа а и можеби е невозможна мисија, барем за мене беше.

Еве вака изгледа модулот кога е изваден од пумпата.


Како изгледа кога ке го извадиш залепеното пластично капаче(има истурено некоја налик на силикон материја врз сите компоненти)


Овие горе се жиците кои прават проблем, т.е губат контакт(зумирај на сликата и види ги жиците десно тие најтенките, тие се со дебелина на влакно)


И ова е мојот обид една по една да пробам да ги залемам.


И од кога успеав да ги залемам тие што можев да ги најдам со унимер, и микроскоп, и уште еден микроскоп, и у меѓувреме изгубени милијарда нерви...  модулот најнормално не работеше.  :)

Затоа Бузуки, докопај се некако до исправен модул и види си раат. Иначе можеш и на Гугл да бараш решенија за проблемот и воглавно ке дојдеш до заклучок дека треба или да го смениш модулот или да го пратиш во Британија каде што си има специјализиран сервис што нуди услуга да ти ги спои жиците како што излегле од фабрика.  ;D

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #419 на: 30 Јули 2019, 17:53:21 pm »
Фалати многу, на компјутер каква грешка ти јавуваше ? Таков модул не би требало да е многу скап... Уште подобро што за ова ќе најдам многу брзо, знам барем 5/6 луѓе што имаат растурено исто бмв...

Иначе и овај го гледав... Го ваѓа и го праќа на репарирање.. Го враќа и све си функционира одлично..