Автор Тема: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)  (Прочитано 442946 пати)

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5831
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2250 на: 19 Август 2020, 18:24:15 pm »
Јебеш веспа поред онај Кимко.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1623
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2251 на: 20 Август 2020, 09:12:11 am »
Моите две скутерчиња, веспа примавера 50ка и кимко 400ка.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Браво Xciting S, мој фаворит :)
Иако за добри 2к помалку, X town би го лапнал веднаш :)

D-r Ordevski


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2252 на: 20 Август 2020, 09:18:47 am »
Морам да се сложам за Хтаун, поудобно се седи според мене. Дизајнот е на страна на Ексајтинг.

Отсутен Ivoo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 112
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2253 на: 20 Август 2020, 10:12:36 am »
2000 eвра е разлика, ама има зошто, +100 кубици, +11кс, дупли диск кочници напред... Единствено, што ми смета на Xciting-oт досега, е премалиот простор под седиште, во кој што не собира фул фејс кацига.

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1623
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2254 на: 20 Август 2020, 13:47:23 pm »
2000 eвра е разлика, ама има зошто, +100 кубици, +11кс, дупли диск кочници напред... Единствено, што ми смета на Xciting-oт досега, е премалиот простор под седиште, во кој што не собира фул фејс кацига.
X town е караван со багажниот простор :)

Ги немам возено ни двата, ама ми се во потесен избор кога би купувал скутер...

Edit: Има зошто се, и Noodoe систем би го додал на се погоре, ама како за некој што доаѓа од кинески 150цц со 10кс и поминува едвај 1.200-1.500км годишно не верувам дека би ми значела разликата до ексајтингот.

D-r Ordevski
« Последно менување: 20 Август 2020, 13:55:04 pm Ordevski »

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2255 на: 20 Август 2020, 14:11:41 pm »
Искрено не ги сфаќам овие скутери, според мене ако се зима скутер за секојдневна употреба се зима Беверли или ако повеќе ти се свиѓа на изглед Веспа 300. Над тоа само за Т макс би размислил.

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1623
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2256 на: 20 Август 2020, 16:19:34 pm »
Искрено не ги сфаќам овие скутери, според мене ако се зима скутер за секојдневна употреба се зима Беверли или ако повеќе ти се свиѓа на изглед Веспа 300. Над тоа само за Т макс би размислил.
Субјективно, се земаат поради поубав и модерен дизајн. Објективно, подобри возни карактеристики и доверливост.
Т макс е далеку во цена од овие, и ако веќе споредуваме со кимко, имаш добар конкурент во тој сегмент со АК550.

D-r Ordevski


Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2257 на: 20 Август 2020, 16:50:39 pm »
Мене ни убав ни модерен не ми е дизајнот. Сите вакви скутери освен Т макс поради некоја причина личат ко да пробуваат да бидат моторцикл наместо скутер. Кимко посебно ми личат на лоша копија на Xmax и Tmax.

Отсутен Ivoo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 112
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2258 на: 20 Август 2020, 18:44:36 pm »
Ок твое мислење почитувам, ама не секој сака и има знаење и вештини за да вози мотор. Едноставно си има и за макси скутерите како и за се друго, таргет група купувачи на кој што возењето скутер им е многу поедноставно отколку мотор. Кимко нормално дека не е на исто ниво со Јамаха, Сузуки и останати, ама кога ќе ставиш на вага што добиваш за истите пари, барем за мене поважно ми беше тоа што кимкото има 100 кубици повеќе, 10кс повеќе, дупли диск, во однос на хмах 300. А за дизајнот пак и да не споредувам, 10 години минимум помодерен од хмах. Единствена предност на јамахата е брендот, што кога ќе го продаваш, ќе го продадеш полесно и повеќе.
Инаку ТМАХ е 15000 евра така да не е за споредување.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2259 на: 20 Август 2020, 19:00:18 pm »
Какви 15000

RSV4RR е толку, и NineT.
Фотос:

Уствари што ќе ги листам за 15к ги имаш 95% од сите мотори и скутери.

Имено скутери докај 5500-6000, се над тоа е многу нелогично. Веспа тука некаде и Беверли е тука некаде.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2260 на: 21 Август 2020, 10:41:30 am »
Ок твое мислење почитувам, ама не секој сака и има знаење и вештини за да вози мотор. Едноставно си има и за макси скутерите како и за се друго, таргет група купувачи на кој што возењето скутер им е многу поедноставно отколку мотор. Кимко нормално дека не е на исто ниво со Јамаха, Сузуки и останати, ама кога ќе ставиш на вага што добиваш за истите пари, барем за мене поважно ми беше тоа што кимкото има 100 кубици повеќе, 10кс повеќе, дупли диск, во однос на хмах 300. А за дизајнот пак и да не споредувам, 10 години минимум помодерен од хмах. Единствена предност на јамахата е брендот, што кога ќе го продаваш, ќе го продадеш полесно и повеќе.
Инаку ТМАХ е 15000 евра така да не е за споредување.

Поедноставно е возење скутер да. Друго ми е муабетот. Дизајнот ми е некако ко да форсираат изглед на мотор и смешно ми изгледаат сите макси скутери, Тмакс го спомнав затоа што барем под пластиките навистина е направен како мотор(поставеност на мотор, менувач, шасија). Беверли и Веспа имаат прифатлив изглед и не вриштат за внимание со изгледот. Другиве големи скутери имаат предност претпоставувам само на автопат, низ град не верувам дека има подобар скутер од беверли моментално.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2261 на: 25 Август 2020, 19:10:28 pm »
Свежо. Нинџа 250 во Динамикс 2000еур.


Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3418
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2262 на: 04 Септември 2020, 10:56:23 am »
Бомбонче!  ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2263 на: 08 Септември 2020, 15:33:52 pm »
Големата четворка планира променливи батерии.

https://interestingengineering.com/honda-kawasaki-suzuki-yamaha-testing-swappable-electric-batteries

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2264 на: 16 Септември 2020, 14:07:38 pm »
seuste razmisluvam za enduro - kros motorce sto moze da se registrira, za da mozam do dracevo po asfalt potoa kitka, karadzica i slicno...
- ktm exc moze da se registrira ima pojaka kros masina i odrzuvanje na raboten cas
- honda crf 250ka rally model e so poslaba masina/ks odrzuvanje negde na 5000km, so abs za na asfalt, so moznost za tovarenje na piknik drn drn...
dali ima nekoj so nekoe iskustvo za masinive ...

 
« Последно менување: 16 Септември 2020, 14:35:27 pm RedEco »
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.