Идеално? Чист мотор, предно и задно тркало на потпиралки кренати за да немаш flat spots на гумите, бензин во резервоарот за да не кородират од внатре, обавезно ланецот и звездите исчистени и ланецот подмачкан, и ако е некој поосетлив мотор од аспект на електроника, trickle charger/battery tender на акумулаторот. Ако имаш опција, покриј го со церада за мотор, ем помалку прашина, ем просечни гаражни штеточини немат да го оштетет.
Јас во сезона моторот го чувам во влезов, вон сезона го носам кај вујко ми в гаража, на десетина минути ми е. Искрено, ништо од горенаведениве работи не правам, освен да е чист моторот и ланецот да е подмачкан, ама па од друга страна најдолго што останал нечепнат е две недели. Обавезно налетвит некое сонце па ќе излезам на кругче. После кругчето, крпа за да немат кал/прашина, чистење/подмачкување ланец по потреба, и назад в гаража.