к*р се тресе у ладна вода... прво ке го извадат сакиво за продажба во таа верзија со 200 коња... после неполни 45 дена ке почне да се продава апгрејдот за да се стигне до тие 300 коња... друга турбина, друг компјутер, други дизни... претпоставувам тоа ке повлече и други издуви, грани издувни, разно разни лажњаци за позиција на мењач итн итн...
така да тоа “штета“ што е пишано и не е толку голема штета, освен финансиска по оној што ке го сака максимумот од таа машина... сепак, според моето скромно мислење, 300 коња на 2 тркала, е премногу за нашиве простори... се што е над 200 возење на мотор, по нашиве непредвидливи патишта е сериозен (дополнително зголемен ) ризик... и јас практикувам до толку... мада знам да тртнам и 250, ама не сум баш кеифлија над 200 да возам, од проста причина што кофигурацијата на асвалтот може да се смени од вчера до денес и да направи ситуација која е екстремно неочеклива... на пример да пропадне асвалтот за 5 сантими во должина од 5 метри... сосема доволно да те искатапултира од седиште при таа брзина... 350 е брзина која само на писта, направена за трки треба да се практикува...