Автор Тема: CARclub Тест: Toyota Rav4 Hybrid  (Прочитано 5822 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
CARclub Тест: Toyota Rav4 Hybrid
« на: 21 Февруари 2017, 12:11:04 pm »




http://www.carclub.mk/2017/02/21/test-toyota-rav4-executive-hybrid-dokazan-suv-so-premium-tehnologija/

Фин погон, летаргичен CVT. Го досредиле ентериерот со фини материјали (барем во тестниот модел), ама на некои од копчињата им се гледаат годините. Многу простор во кабината (се гледа дека е дизајнирана колата и за американски пазар), и подсредиле звучна изолација.

Субјективно, мене дизајнот не ми проаѓа. Иначе, сосема коректно возило.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Toyota Rav4 Hybrid
« Одговори #1 на: 21 Февруари 2017, 12:20:30 pm »
Ако забегаш со пазење, ама зборам онака со лекарства со све да забегаш тоталка може да извади 3.5л/100км во град. Нема нерви, нема друго, цела концентрација во максимално штедење на светот да ти е, смак света ако стиснеш гас зборам.

Нормално ете како што рече Зеро 8. Што е пристојно, ама според мене не е доволно малце за да се опрчиш за хибрид. Да е плагин, па да се поднаполнува со малку поголеми батерии и да истераш по некој пат до работа и назад на струја па да симне просек под 4 реално. Ама не е така.

Муабетот е што моторот кога работи си лапа многу и одма рипа потрошњата како и на секој бензинец.

Да имаш субвенцивка, и бесплатен паркинг на скопски и поц - пеки си вреди. Ама вака на суво да го купам, ми немаТ логика.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: Toyota Rav4 Hybrid
« Одговори #2 на: 21 Февруари 2017, 17:09:26 pm »
Kolku loso e izveden izduvot cudo edno.
Dizajjnov ne da ne proaga.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: Toyota Rav4 Hybrid
« Одговори #3 на: 21 Февруари 2017, 17:15:31 pm »
единствено што му фали е плагин, дизајнот за кого како со оглед дека колава се продава на секаде шо знам, незнам не ми е грда ама ни па нешто посебно убава. Би ја зел во предвид кога би гледал ваков тип на возило

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Toyota Rav4 Hybrid
« Одговори #4 на: 21 Февруари 2017, 17:21:48 pm »
Се согласувам дека си фали плагин момент. Мене без плагин не ми е логичен било кој хибрид - али па вака се намалува цена и комплексност. Мада, еве полека-полека Тојота мења песна што ја пее - најавија плагин Приус и за Европа, и интензивно циљаат на плагини во следните 10 години.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Toyota Rav4 Hybrid
« Одговори #5 на: 21 Февруари 2017, 17:33:04 pm »
Кога нема плагин се намалува батеријата. Оваа џабе и да ја полниш 3-5км ќе издржи. Поентата и е само да надополнува. А ако ставаш плагин без 50км нема логика да ставиш. И одма е подруго. И потрошњата паѓа. И секако треба да оди на течен гас колата за да е еколошка од фабрика, а не на други прљави течни горива.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: Toyota Rav4 Hybrid
« Одговори #6 на: 21 Февруари 2017, 17:40:22 pm »
да, многу ме чуди зошто никој од производителиве не прави комбинација Hybrid до метан CNG, многу добра опција.

незнам плагинот колку им комплицира стварно ама како што вика Дени е само да надополнува ништо друго. Ако можеш да си истераш 50км посебно вака кај нас 80% од лугето тоа им е повеќе од доволно за дневни потреби до работа и дома. уште гага паркинг и некои други ослоодувања одлична понуда

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: Toyota Rav4 Hybrid
« Одговори #7 на: 22 Февруари 2017, 08:40:55 am »
Тојотава од секогаш ми фаќала око. Субјективно ми е најубаво возило кога ќе го споредиш со новиов Тигуан, Кодиак, Кашкаи, корејциве итн. Тука се продава како алва и мислам дека ако возиш до 20.000км годишно ова и те како прави смисла. Значи не е најтивка кола со најдобри материјали и најдобри возни карактеристики ама да не се лажеме џипчево и Тојота како бренд се неприкосновени во квалитетот и нема утка. Ова го купуваш и ако го сервисираш редовно ќе го возиш без проблем 15-20 години. Полн погодок.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Toyota Rav4 Hybrid
« Одговори #8 на: 22 Февруари 2017, 10:07:48 am »
Го досредиле ентериерот со фини материјали (барем во тестниот модел), ама на некои од копчињата им се гледаат годините. Многу простор во кабината (се гледа дека е дизајнирана колата и за американски пазар), и подсредиле звучна изолација.


Како мислиш на копчињата им се гледаат годините? Нели ново возило е?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Toyota Rav4 Hybrid
« Одговори #9 на: 22 Февруари 2017, 10:17:00 am »
Претпоставувам дека мисли на дугмиќите за подесување ретровизори и тие на возачката врата, пошо се од Корола од 91ва.

Штета, пошто такви детали нарушуваат впечаток.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг:
« Одговори #10 на: 22 Февруари 2017, 10:18:36 am »
Дап, баш тоа.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Toyota Rav4 Hybrid
« Одговори #11 на: 22 Февруари 2017, 11:54:52 am »
Хаха, абе дај не го тупете :D
Таман работа да е вредно тоа за спомнување уопште. Gimmea break!
« Последно менување: 22 Февруари 2017, 12:00:05 pm Tischläufer »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Toyota Rav4 Hybrid
« Одговори #12 на: 22 Февруари 2017, 12:00:58 pm »
Сосема валидна забелешка е, не е тупење...

Кола од 21ви век, со модерни технологии, ти реков/ми рече, со цена од 37000 евра, а со дугмиња од парната машина на Џејмс Ват. Не бива.

Нека биде 37010 евра, ама нека има копчиња кои ќе доликуваат на моделот и модерните технологии што ги носи.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Toyota Rav4 Hybrid
« Одговори #13 на: 22 Февруари 2017, 12:12:18 pm »
Не бивало. Златни копчиња, функционални, не бивало.
Добро што не се знае да се отвори хауба иначе куј знае шо коментари ќе даевте. „Е зошо сеа клипов овде, е зошо сеа уље од тука се тура, оти не се тура двотактол одкај резерварот“  ;D

Стварно се тупи ептен. Башка и пишано на насловна страна (на форумов). Не е вредно тоа уопште да се коментира. Тоа ќе го примети једино Зеро и уште некој што целива VAG :D  Севен биллион пип'л вил ду џаст фајн.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Toyota Rav4 Hybrid
« Одговори #14 на: 22 Февруари 2017, 12:16:20 pm »
Ја не целивам ВАГ, а не сум ни Зеро, а и јас би го потенцирал како недостаток.

Не ми е јасно зашто Јапонците имаат тенденција да прават вакви глупости. Истата глупост со „недовршеност“ беше и со рачките на првата генерација на Mazda CX7... Истата глупост е со немањето звучна изолација на Лансерот...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.